فصل 4 سریال The Witcher چگونه است؟

فصل 4 سریال The Witcher چگونه است؟

The Witcher یکی از محبوب‌ترین سریال‌هایی است که در حال حاضر بر روی پلتفرم استریم نتفلیکس اجرا می‌شود و سه فصل اول آن از زمان انتشار تعداد قابل توجهی از پخش را به ثبت رسانده است. با این حال، طرفداران وقتی متوجه شدند که فصل 3 آخرین فصلی است که هنری کاویل را در نقش گرالت از ریویا قرار می دهد و لیام همسورث در فصل 4 جایگزین ستاره می شود، وحشت کردند.

این بخشی از تغییرات در نظر گرفته شده استعدادها در نمایش است زیرا نتفلیکس به دنبال تازه کردن محصول در حال حرکت به جلو و تضمین مخاطبان برای فصل های بعدی در آینده است. دلیل دقیق این تصمیم بازیگری در حال حاضر نامشخص است. این به خودی خود جایگزینی نیست، بلکه بازسازی شخصیت اصلی است. همسورث از فصل چهارم به بعد نقش گرالت را بر عهده خواهد گرفت. طرفداران سریال حدس می زنند که اختلاف نظر بین کاویل و نویسندگان باعث این جدایی شده است.

همچنین مشخص نیست که بازنویسی در خود نمایش چگونه مطرح خواهد شد. آیا تایم لپس وجود خواهد داشت؟ آیا او همچنان همان روابط قبلی را حفظ خواهد کرد؟ لیام همسورث تنها چهره جدیدی است که برای فصل چهارم وارد سریال می‌شود، علی‌رغم شایعاتی که قبلاً گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر جایگزینی ستاره‌های دیگر وجود دارد.

فصل چهارم The Witcher احتمالاً از همان قوس داستانی پیروی خواهد کرد و ینفر تاج و تخت تیسایا را در دست گرفته است. گرالت، که نقش همسورث را بازی خواهد کرد، در جستجوی یافتن سیری است، اگرچه تعدادی سیریس جعلی به جهان تزریق شده است که می تواند جستجوی او را پیچیده کند. ویلگفورتز، یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب، پس از دریافت جادوی آتش نسبتاً قوی در فصل سوم، در فصل 4 جای زخم صورت خواهد گرفت.

مطالب پیشنهادی دیگر

فصل 4 سریال The Witcher چگونه است؟

۱۹ بهترین فیلم های کره ای کمدی تا حال حاضر؛ از نگاه مخاطبان ایرانی

Rate this post

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *