سریال شاهدخت و گرگینه چینی | معرفی بازیگران و داستان

سریال شاهدخت و گرگینه چینی | معرفی بازیگران و داستان

سریال شاهدخت و گرگینه چینی یکی از جدیدترین سریال های 2023 و محصول کشور چین است. در این مقاله داستان و بازیگران سریال گرگینه و شاهدخت چینی را بررسی می کنیم. تا انتها با مجله ویکی همراه باشید.

سریال چینی شاهدخت و گرگینه (The Princess and the Werewolf) به کارگردانی چنگ فنگ در ژانرهای درام، تاریخی، عاشقانه و فانتزی ساخته شده و با توجه به داستان زیا و بازیگران ماهرش به یکی از پرطرفدارترین سریال های چینی درحال پخش تبدیل شده است. پخش این سریال از 20 جولای 2023 آغاز شده است. تعداد قسمت های سریال چینی گرگینه و شاهدخت مشخص نیست و هنوز خبری درباره ساخت فصل دوم سریال شاهدخت و گرگینه منتشر نشده است.

داستان سریال چینی گرگینه و شاهدخت

سریال چینی شاهدخت و گرگینه / سریال چینی گرگینه و شاهدخت

داستان سریال شاهدخت و گرگینه چینی از این قرار است که شاهزاده چی پا بعد از مدتها از خوابی عمیق بیدار می شود و می بیند توسط وحشیانی از یک قبیله ناشناخته ربوده شده. دنیای اطراف و آدم های پیرامون چی پا برایش ناشناخته هستند و او می فهمد که به دنیای دیگر منتقل شده است. او پس از اتفاقاتی مجبور به ازدواج با پادشاه قبیله به نام کوی مو لانگ می شود.

چی پا سعی می کند فرار کند ولی موفق نمی شود چونکه او با فرد دیگری به نام لی شیونگ روبرو می شود فقط در روز ظاهر می شود. کوی مو لانگ نیز فقط در شب ظاهر می شود. چی پا به راز بزرگ در قبیله وحشی ها تبدیل می شود و آهسته به قلب پادشاه نفوذ می کند. باید دید که عاقبت عشق بین چی پا زیبا و پادشاه وحشی ها چه خواهد شد؟ سفری دراز در راه است.

بازیگران سریال شاهدخت و گرگینه

در ادامه به معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال گرگینه و شاهدخت و بیوگرافی کوتاهی از آنها خواهیم پرداخت.

وو شوان یی (Wu Xuan Yi) در نقش چی پا

سریال The Princess and the Werewolf / بازیگران سریال شاهدخت و گرگینه

وو ژوان یی، متولد هایکو، هاینان، خواننده و بازیگر چینی و بازیگر نقش اول سریال چینی شاهدخت و گرگینه است. او اولین بار به عنوان یکی از اعضای گروه دختران کره جنوبی WJSN در سال 2016 تحت عنوان Starship Entertainment شروع به کار کرد. او همچنین یکی از اعضای سابق Rocket Girls 101 (火箭少女101) است که در ژوئن 2018 شروع به کار کرد و در جولای 2020 منحل شد، گروهی که از طریق Produce 101 China تشکیل شد، جایی که او رتبه دوم را کسب کرد.

قرار بود وو به عنوان یک بازیگر در فیلم “مارنا” ظاهر شود اما فیلم کنسل شد. او بعدها اولین بازیگری خود را در سریال «قاره دولو» انجام داد. وو همچنین در فیلم «به دنیای او نگاه کن» نوشت و در آن بازی کرد. او به عنوان یک هنرمند انفرادی در سال 2020 با آهنگ “25” شروع به کار کرد.

وو شوان یی بیشتر برای سریال های Douluo Continent (2021), Chu lian de zi wei (2017) and Sweet Teeth (2021) و سریال The Princess and the Werewolf شناخته می شود.

ژیوان چن (Chen Zhe Yuan) در نقش کوی مو لانگ

بازیگران سریال گرگینه و شاهدخت / هنرپیشه‌های سریال شاهدخت و گرگینه

Chen Zhe ژیوان چن از هنرپیشه‌های سریال شاهدخت و گرگینه و یک خواننده است که در 29 اکتبر 1996 در گوانگدونگ چین به دنیا آمد و توسط Gramarie اداره می شود. او از گروه عملکرد دانشگاه شنژن فارغ التحصیل شد. در سال 2015، چن در برنامه تنوع “پادشاه پاپ” شرکت کرد و متعاقباً به عنوان بخشی از گروه پسر آقای بیو اولین حضور خود را آغاز کرد.

در سال 2017، چن اولین بازیگری خود را در سریال جوانان “همه چیز درباره اسرار” انجام داد. در سال 2018، او اولین بازی خود را در فیلم کمدی “خانم پاف” در پرده بزرگ انجام داد. او بازیگری است که برای خواهران و برادران خوش تیپ (2020)، آقای بد (2022)، محله کارآگاه چینی ها (2020) و اخیرا برای سریال گرگینه و شاهدخت چینی و سریال عشق پنهان چینی شناخته شده است.

وان لو چینگ (Wang Lu Qing) در نقش هونگ ژیو

 هنرپیشه‌های سریال گرگینه و شاهدخت/ داستان سریال شاهدخت و گرگینه چینی

وانگ لو چینگ که قبلا با نام وانگ ار یی ژوان شناخته می شد، بازیگر چینی است. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه شهر پکن، در سال 2014 با شرکت در اکران فیلم «گوش چپ» در پردیس جوانان، رسما وارد عرصه نمایش شد. وان برای سریال های Di Renjie zhi yu huo qilin (2022), Love Scenery (2021) and The Princess and the Werewolf (2023) شناخته می شود.

شی زیشوان (Zixun Shi) در نقش لیو جون

 زمان پخش سریال گرگینه و شاهدخت / تعداد قسمت های سریال شاهدخت و گرگینه چینی

Zixun Shi از هنرپیشه‌های سریال چینی گرگینه و شاهدخت است که برای رقص امپراتوری آسمان (2020 سریال The Princess and the Werewolf شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال خواهش میکنم خانواده ام شو چینی

هی ون جی (He Wen Jie) در نقش هو دی

بازیگران سریال گرگینه و شاهدخت چینی / داستان سریال چینی گرگینه و شاهدخت

هی ون جی  از بازیگران سریال گرگینه و شاهدخت متولد 26 فوریه 1997 در چین است. او بیشتر با Double (2020) و سریال گرگینه و شاهدخت چینی شناخته می شود.

یانگ چوان بی (Yang Chuan Bei) بازیگر نقش بای کی

هنرپیشه های سریال گرگینه و شاهدخت چینی / فصل دوم سریال گرگینه و شاهدخت

یانگ چوان بی از بازیگران سریال شاهدخت و گرگینه در سال 2016 از بخش نمایش فیلم و تلویزیون آکادمی اپرای سنتی چین فارغ التحصیل شد. او بیشتر بخاطر Fa zui (2022)، Chuan kui jia de shao nv (2020) و سریال چینی گرگینه و شاهدخت شناخته شده است.

سخن پایانی؛ سریال چینی گرگینه و شاهدخت

در این مقاله به خلاصه داستان، بررسی و معرفی بازیگران سریال سریال چینی گرگینه و شاهدخت پرداختیم. نظر شما درباره سریال چینی شاهدخت و گرگینه چینی چیست؟ لطفا در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی دیگر

۱۹ بهترین فیلم های کره ای کمدی تا حال حاضر؛ از نگاه مخاطبان ایرانی

بهترین فیلم های مارگو رابی (مشترک با ویل اسمیت، نیکول کیدمن و شارلیز ترون)

بهترین فیلم های اسکارلت جوهانسون بر اساس امتیاز لتر باکسد

5/5 - (1 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *