آموزشگاه زبان انگلیسی فقط مکالمه

آموزشگاه زبان انگلیسی فقط مکالمه
آموزشگاه زبان انگلیسی فقط مکالمه

در یادگیری زبان انگلیسی مهم ترین و کاربردی ترین مهارت، مهارت گفتاری یا مکالمه می باشد که می توانید با این مهارت با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید. مهارت مکالمه همواره آخرین مهارتی است که زبان آموزان به خوبی به آن مسلط می شوند و یکی از چالش های اصلی هر زبان آموزی است.

برای تقویت و بهبود مهارت مکالمه می توانید در کلاس های مکالمه در کنار کلاس اصلی زبان خود شرکت کنید که معمولا به این کلاس ها، کلاس های بحث آزاد گفته می شود و یا اینکه اگر تنها نیاز دارید تا بتوانید به صورت روزمره با افراد ارتباط بگیرید می توانید در کلاس های مکالمه محض شرکت کنید.

کلاس های مکالمه مناسب چه افرادی است؟

آموزش زبان انگلیسی یک کار زمانبر و اصولی است که باید به صورت استاندارد و با آموزش هر چهار مهارت زبانی انجام پذیرد که بیشتر افراد به دلیل نیاز زبانی شان باید به این شکل زبان را آموزش ببینند.

اما برخی زبان آموزان تنها برای یک سری کارهای روزمره نیاز دارند که با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشند و این زبان را یاد بگیرند. از این رو به این افراد پیشنهاد می شود تا تنها در کلاس های مکالمه محض شرکت کنند و تنها با تقویت مهارت گفتاری و شنیداری خود و همچنین تقویت دایره لغات و کمی گرامر که بخش کوچکی از یادگیری است زبان انگلیسی را کاربردی تر و در موقعیت های مختلف آموزش ببینند.

در نتیجه اگر از جمله افرادی هستید که نیاز به یادگیری زبان به صورت اصولی و آکادمیکی ندارید می توانید در این کلاس ها شرکت کنید و خود را برای صحبت کردن در موقعیت های مختلف با یک سری ساختار ساده آماده نمایید.

چرا کلاس مکالمه شرکت کنیم؟

بسیاری از کلاس های زبان به صورت مکالمه محور برگزار می شوند و هدف اصلی این کلاس ها تقویت مهارت مکالمه زبان آموزان است. در نتیجه چه نیازی به شرکت در کلاس مکالمه هست؟

همانطور که گفتیم برخی از افراد نیازی به یادگیری زبان به صورت آکادمیکی نداشته و برای یک سری کارهای روزمره نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارند که می توانند در این کلاس ها شرکت کنند.

اما دیگر زبان آموزان نیز برای تمرین بیشتر و یا برای اینکه نیاز دارند زمان بیشتری برای مکالمه داشته باشند شرکت در کلاس مکالمه برای شان مفید خواهد بود.

این کلاس ها براساس نیاز شما به صورت مکالمه محض و بحث آزاد برگزار می شوند که می توانید نسبت به نیاز خود در یکی از این دو کلاس شرکت کنید.

دوره مکالمه فشرده حضوری یا آنلاین؟

کلاس مکالمه زبان انگلیسی به صورت حضوری و آنلاین به شکل خصوصی و گروهی برگزار می شود. زبان آموزان براساس شرایطی که دارند می توانند در هر دوره ای که مناسب شان است شرکت کرده و مهارت مکالمه شان را تقویت نمایند.

دوره های آنلاین دارای یک سری مزایا می باشند که باعث شده از سمت زبان آموزان بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و زبان آموزان براحتی و با شرایط بهتری در این دوره ها شرکت نمایند.

البته کلاس های آنلاین مکالمه باید در یک فضای مناسب برگزار شوند تا حس کلاس حضوری را به زبان آموز منتقل نمایند. یک کلاس آنلاین مناسب باید دارای امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری بین استاد و زبان آموز، قابلیت اشتراک گذاری فایل های مختلف، تخته مجازی برای تدریس، پشتیبانی فنی مناسب و یک محیط کاملا ساده برای استفاده و دسترسی باشد.

دیگر ويژگی دوره های مکالمه زبان انگلیسی آنلاین هزینه پایین شان نسبت به کلاس های حضوری خواهد بود.

آیا در کلاس مکالمه زبان انگلیسی گرامر تدریس می شود؟

بسیاری از زبان آموزان از یادگیری گرامر دوری می کنند و ترجیح می دهند خود را درگیر یادگیری گرامر زبان نکنند از این رو شاید برای تان این سوال مطرح شود که آیا در کلاس مکالمه گرامر تدریس می شود یا خیر؟

در جواب این سوال می توان گفت میزان تدریس و اهمیت گرامر در کلاس مکالمه بسیار پایین می باشد اما به دلیل اهمیت گرامر برای یادگیری ساختارها و زمان استفاده از آن ها باید یک سری گرامرهای کلیدی در کلاس تدریس شود که در جهت بهبود مهارت مکالمه شما خواهد بود.

در نتیجه نمی توان به صورت کلی گرامر را از دوره مکالمه حذف کرد اما میزان تمرکز این کلاس ها بر روی گرامر بسیار کم خواهد بود.

آموزشگاه زبان برای دوره مکالمه زبان انگلیسی

اکثر آموزشگاه های زبان در کنار کلاس عمومی زبان انگلیسی خود به برگزاری دوره مکالمه زبان انگلیسی نیز می پردازند که به تقویت مکالمه زبان آموزان کمک نمایند.

یکی از آموزشگاه های معتبر در برگزاری دوره مکالمه فشرده زبان انگلیسی، آموزشگاه زبان دهخدا می باشد که به صورت حضوری و آنلاین به برگزاری کلاس های مکالمه می پردازد.

در این کلاس ها از کتاب Speak now که یک کتاب مکالمه محور صرف می باشد به عنوان کتاب اصلی و کتاب های کار و لغت به عنوان کتاب های کمک آموزشی برای آموزش استفاده می شود.

این کلاس ها دارای ۴ سطح می باشند از سطح پایه تا پیشرفته که شما با انجام تعیین سطح و دریافت مشاوره رایگان می توانید در این کلاس ها شرکت کنید و مهارت مکالمه تان را به خوبی در موقعیت های مختلف بهبود بخشید.

5/5 - (1 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *