خرید عمده ظروف یکبار مصرف فست فود

خرید عمده ظروف یکبار مصرف فست فود
خرید عمده ظروف یکبار مصرف فست فود

میزان استفاده ظروف یکبار مصرف در صنایع غذایی به خصوص صنعت غذاهای فست فودی، بسیار زیادی بوده و به همین دلیل، صاحبین رستوران‌ها و غذا فروشی‌های فست فودی، جهت فروش و سرو غذاهای خود، نیاز به ظروف یکبار مصرف، آن هم در تعداد زیادی دارند؛ به همین دلیل، این صاحبین به سراغ خرید عمده ظروف یکبار مصرف مانند خرید جعبه پیتزا، سه پایه پیتزا، نایلون ساندویچ، باکس سیب زمینی و … می‌روند.

معرفی مجموعه ایساتیس پک

ایساتیس پک به عنوان تولید کننده ظروف فست فود و رستوران با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و استفاده از تکنولوژی پیشرفته، تمامی سعی خود را بر ارائه بهترین محصولات، گذاشته است. این شرکت با توجه به تقاضای روزافزون فست فودی‌ها و رستوران‌ها، به طور مداوم به بهبود و ارتقاء محصولات خود می‌پردازد.

از جمله عواملی که باعث پیشروی ایساتیس شده است، تمرکز بر کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه با ارزش و رعایبت استانداردهای بین‌المللی می‌باشد. ایساتیس به منظور ارائه محصولات عالی، از فرآیندهای تولید پیشرفته و کنترل دقیق استفاده می‌کند تا ظروفی مقاوم، بهداشتی و با قابلیت استفاده مجدد ارائه دهد.

به علاوه، نوآوری‌های ایساتیس در طراحی و ابتکارات جدید، به شرکت کمک کرده تا با ارائه محصولاتی با طراحی زیبا و عملکرد برتر، جایگاه منحصر به فردی در بازار بدست آورد. استفاده از فناوری‌های مدرن و به‌روز، به ایساتیس این امکان را می‌دهد که محصولاتی (مانند بسته بندی فست فود، ظروف یکبار مصرف، خرید سه پایه پیتزا، خرید جعبه جا لیوانی و …) را با کیفیت بالا و سازگار با نیازهای متنوع صنعت رستوران و فست فود تولید کند و جایگاه خود را به عنوان تولید کننده ظروف فست فود و رستوران بهبود دهد.

تماس با ایساتیس پک:

02165017812

09123671245

09376170675

انواع ظروف یکبار مصرف فست فود

انواع مختلفی از ظروف یکبار مصرف برای غذاهای فست فودی وجود دارد که هر کدام برای نوع خاصی از غذا مناسب هستند. برخی از انواع رایج جعبه‌های فست فود عبارتند از:

  • جعبه پیتزا: یک جعبه پیتزا معمولاً از مقوای چند لایه ساخته شده و دارای یک پوشش داخلی ضد آب می‌باشد. آنها برای حمل و نقل پیتزاهای بزرگ و حجیم مناسب هستند.
  • جعبه ساندویچ: این جعبه ها معمولاً از مقوای چند لایه ساخته شده اند و دارای یک پوشش داخلی ضد چربی هستند؛ از جعبه ساندویچ برای حمل و نقل ساندویچ های بزرگ و حجیم استفاده می‌شود.
  • جعبه سیب زمینی سرخ کرده: خرید جعبه سیب زمینی از مقوای چند لایه ساخته شده اند و پوشش داخلی ضد چربی دارد تا چربی سیب زمینی را به خود جذب نکند.
  • جعبه همبرگر: جعبه همبرگر برای حمل و نقل همبرگر استفاده می شود و از ریختن مواد میانی آن جلوگیری می کند.
  • جعبه نوشیدنی: این جعبه ها معمولاً از کاغذ یا پلاستیک ساخته شده اند و دارای یک قلاب هستند.

ایساتیس، تولید کننده بهترین جعبه‌های پیتزا

 تولید کننده بهترین جعبه‌های پیتزا

ایساتیس پک یکی از بهترین تولید کنندگان جعبه‌های پیتزا است. این شرکت با استفاده از موادی با کیفیت بالا و فناوری‌های نوین، جعبه‌هایی با دوام، کیفیت بالا و مناسب برای حمل و نقل را تولید می‌کند. طراحی‌های زیبا و منحصر به فرد این جعبه‌ها، تجربه خاصی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. ایساتیس به دلیل استفاده از مواد سازگار با محیط زیست و توجه به جزئیات، در صنعت تولید جعبه‌های پیتزا، بسیار معتبر و شناخته شده است.

مجموعه ایساتیس به عنوان یک تولید کننده جعبه پیتزا، اقدام به فروش عمده انواع جعبه پیتزا به صاحبین فست فودی‌ها کرده است و در این راه، تمامی سعی خود را کرده تا محصولاتی باکیفیت و خوش قیمت را در اختیار خریداران قرار دهد.

قیمت جعبه پیتزا به صورت عمده ممکن است متفاوت باشد و از متغیرهای مختلفی مانند جنس مواد، اندازه، کیفیت و تعداد سفارشات بستگی داشته باشد. قیمت‌ها ممکن است با توجه به تولیدکننده، فروشنده و بازار مورد نظر متفاوت باشند.

جهت دریافت قیمت خرید عمده ظروف یکبار مصرف فست فود مانند جعبه‌های پیتزا، ساندویچ، سیب زمینی و …، توسط شماره‌های زیر با مجموعه ایساتیس پک تماس حاصل نمایید.

تماس با ایساتیس پک:

02165017812

09123671245

09376170675

خرید عمده ظروف یکبار مصرف فست فود

برای خرید عمده ظروف یکبار مصرف فست فود مانند خرید سینگل پیتزا و خرید جعبه سوخاری 2 تکه، جعبه پیتزا، نایلون ساندویچ و … از ایساتیس، می‌توانید به صورت مستقیم با شرکت تماس بگیرید و از آخرین مدل‌ها و گزینه‌های موجود استفاده کنید. با توجه به نیاز و تعداد مورد نظر، ایساتیس قادر است به شما پیشنهادات مناسبی ارائه دهد و شما از شرایط خرید عمده و قیمت‌های ویژه برخوردار شوید.

خرید جعبه پیتزا خام

جعبه “پیتزا خام” یا “باکس پیتزا آماده سازی نشده”، معمولاً به جعبه‌هایی اطلاق می‌شوند که هیچگونه طرحی ندارند. این جعبه‌ها معمولاً از مواد کاغذی یا کارتن ساخته شده و برای محافظت و نگهداری از پیتزا در حین حمل استفاده می‌شوند.

خرید جعبه پیتزا طرح دار

شما می‌توانید جعبه‌های پیتزا با طرح دلخواه خود را از مجموعه ایساتیس پک که یکی از برترین تولید کنندگان ظروف فست فود از جمله جعبه پیتزا طرح دار است را به صورت عمده، خریداری کنید. برخی از شرکت‌ها و تولیدکنندگان جعبه‌های پیتزا، طرح‌های متنوع و جذابی را بر روی جعبه‌ها ارائه می‌دهند که ممکن است از طرح‌های مختلف گرفته تا آرم‌ها و نقوش متنوع باشند.

 سه پایه پیتزا

شما می‌توانید در مجموعه ایساتیس پک، اقدام به خرید عمده انواع ظروف یکبار مصرف فست فودی مانند خرید سه پایه پیتزا، پات پیتزا، جعبه پیتزا و … نمایید؛ همچنین می‌توانید اقدام به خرید دیگر محصولات یکبار مصرف فست فودی نیز مانند خرید سینی غذا مقوایی، خرید جعبه سیب زمینی و خرید سینی غذا فوم به صورت عمده بپردازید.

نتیجه گیری

در فست فودی‌ها، برای ارائه خدمات مختلفی از جمله تحویل غذا، آماده کردن سفارش، جابه‌جایی سفارش، غذا خوردن و …، از انواع ظروف یکبار مصرف به تعداد زیاد، استفاده می‌شود و به همین دلیل، صاحبین این کسب و کارها، اغلب نیاز به خرید عمده ظروف یکبار مصرف دارند؛ مجموعه ایساتیس پک به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه‌های فروش عمده ظروف یکبار مصرف فست فودی شناخته شده که انواع ظروف یکبار مصرف در این زمینه را به صورت عمده و با قیمتی مناسب، برای مشتریان فراهم می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید عمده ظروف یکبار مصرف فست فود مانند جعبه پیتزا خام، سینی غذا فوم، جعبه ساندویچ و …، توسط شماره‌های زیر با مجموعه ایساتیس پک، تماس حاصل نمایید.

تماس با ایساتیس پک:

02165017812

09123671245

09376170675

Rate this post

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *