چطور اسم مناسبی برای کانال یوتیوب انتخاب کنیم ؟

چطور اسم مناسبی برای کانال یوتیوب انتخاب کنیم ؟
چطور اسم مناسبی برای کانال یوتیوب انتخاب کنیم ؟

همیشه یکی از اولین مشکلاتی که اکثر یوتیوبرهای تازه کار با اون مواجه میشن ، انتخاب اسم مناسب برای کانال هست . اسم کانال ممکنه در اوایل کار خیلی به چشم نیاد ولی زمانی که کانال بزرگ و معروف میشه ، تازه اونجاست که متوجه میشید این اسم چقدر تاثیر گذار هست . پس نکاتی که در ادامه میگیم تا باهام یاد بگیریم چطور اسم مناسبی برای کانال یوتیوب انتخاب کنیم.

⏺ اولین قدم برای انتخاب اسم درست و اصولی برای کانال ، اینه که باید بین اسم کانال و محتوای شما ارتباط وجود داشته باشه . مثلا اگر محتوای علمی تولید می کنید ، اسم چنل بهتره صرفا یک اسم رندوم که خودتون بهش علاقه دارید و هیچ ربطی هم به علم نداره نباشه . درواقع اسم کانال شما ترجیحا باید طوری باشه که مخاطب با شنیدن این اسم تا حدودی متوجه نوع کانتنتی که شما می سازید بدون دیدن کانال بشه .

⏺ راحت تلفظ شدن اسم کانال شما و همینطور کوتاه و بودنش تاثیر خیلی زیادی برای به یاد موندن و ترویج این اسم بین مخاطب ها میذاره . برای مثال زمانی که اسم کانال شما برای اولین بار به گوش مخاطب میخوره ، باید این ویژگی رو داشته باشه تا در ذهن این مخاطب بمونه و این شاید باعث بشه مخاطب اسم کانال شمارو بعدا در یوتیوب سرچ کنه و با کانال شما آشنا بشه . پس انتخاب یک اسم سخت برای کانالتون خیلی نمیتونه بهتون کمک کنه .

⏺ اسم کانال شما برای بهتر بودن ترجیحا باید این 3 ویژگی رو داشته باشه : نوآوری داشته باشه ، معنی دار باشه و ترجیحا زیبایی نوشتاری خوبی داشته باشه . این درسته که انتخاب اسم برای کانال کاریه که کاملا سلیقه ایه و تنها کسی که میتونه این اسم رو براتون انتخاب کنه خودتونید ولی توی این پست سعی کردیم بهتون کمک کنیم تا اسم کانالتون رو هم اصولی انتخاب کنید تا شاید نتیجه بهتری بگیرید .

به پایان پست چطور اسم مناسبی برای کانال یوتیوب انتخاب کنیم رسیدیم و امیدواریم که مورد پسند شما واقع شده باد.

مطالب پیشنهاد شده دیگر :

Rate this post

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *