یکدست کردن رنگ مو + 5 روش برای هماهنگی و یکدستی رنگ مو

یکدست کردن رنگ مو + 5 روش برای هماهنگی و یکدستی رنگ مو

چنانچه موها خود را رنگ کرده اید ولی رنگ یکدست در نیامده و یا قبل از این که موهای خود را رنگ کنید این مطلب را از دست ندهید. در ادامه 5 روش برای یکدست کردن رنگ مو را به شما آموزش می دهیم.

بعضی از اوقات پس از رنگ کردن مو، ممکن است موهای شما چند رنگ شوند و رنگ بسیار نامناسب جلوه دهد و این مسئله مورد قبول خانمها واقع نمی شود و آنها را دچار کلافگی می کند. موها با چند رنگ در اثر عوامل مختلف ایجاد می شوند که مهمترین آنها نداشتن مهارت و شناخت کافی در مورد رنگ مو و تکنیک رنگ کردن مو می باشد، همچنین رنگ زدن مو به صورت مداوم و پی در پی باعث می شود تا موها چند رنگ یا دو رنگ شوند.

روش های کاربردی یکدست شدن رنگ مو

برای یکدست کردن رنگ مو روش های زیادی وجود دارد که شما می توانید با توجه به میزان مهارت و نیاز خود از بین آن ها روشی مناسب را برای برطرف کردن عیب موجود در رنگ مو هایتان انتخاب نمایید.

هماهنگ کردن رنگ موها

قبل از استفاده از راهکارهای مختلف به منظور یکدست سازی رنگ مو، ابتدا باید مشکل رنگ مو را شناسایی کنید سپس بهترین روش را انتخاب کنید.

رنگ زدن دوباره مو 

اگر برای شما مهم نیست که هزینه ای برای رنگ کردن دوباره مو بپردازید می توانید موهای خود را دکلره کنید سپس از رنگ مویی معمولی برای رنگ کردن دوباره موها استفاده کنید تا موهای شما یکدست شوند. باید توجه داشته باشید که باید زمانبندی رنگ زدن مو را باید رعایت کنید. موهای نزدیک به ریشه خیلی زود رنگ می گیرند پس باید آنها را در انتهاب رنگ کنید.

استفاده از واریاسیون

چنانچه در ترکیب رنگ موی شما قرمزی وجود دارد می توانید این مشکل را با ترکیب کمی واریاسیون سبز و رنگ موی زیتونی رفع نمایید. برای از بین بردن زردی مو هم می توانید وایاسیون بنفش را با رنگ موی دودی ترکیب کنید و روی موهای خود بزنید.

یکدست کردن رنگ مو

کوتاه کردن موی سر

اگر چندین بار موهای خود را به کمک رنگ موی مشکی رنگ نموده اید و روی رنگ مشکی رنگ مویی جدید را گذاشته اید و موهای شما چند رنگ یا دو رنگ شده اند هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید از شر این مشکل نجات پیدا کنید پس تنها راه حل این است که موهای خود را کوتاه کنید زیرا سایه مشکی روی مو باعث می شود که با رنگ کردن مجدد، موها دوباره چند رنگ شوند.

رنگ موهایی مانند قرمز، بادمجانی و شرابی هم مانند رنگ موی مشکی هستند و ممکن است باعث شوند موی شما چند رنگ شود زیرا رنگدانه های آنها قوی است و به سختی می توان رنگی دیگر را جایگزین این رنگها نمود و باید چند ماهی از آخرین باری که مو را رنگ کرده اید بگذرد تا بتوانید رنگ مویی جدید را امتحان کنید.

استفاده از پاک کننده رنگ مو

برای اینکه رنگ از روی موی شما پاک شود باید به صورت مدام از شامپوهای پاک کننده رنگ استفاده نمایید.

آرایشگر با تجربه انتخاب کنید

اگر رنگ موی شما بسیار نامناسب شده است، بهتر است به یک آرایشگر ماهر مراجعه کنید و مشکل خود را به او بگویید تا با انتخاب روشی مناسب عیب موجود در رنگ موی شما را از بین ببرد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *