خرید بهترین و جدیدترین دستگاه ضبط ماشین با قیمت باور نکردنی!

خرید بهترین و جدیدترین دستگاه ضبط ماشین با قیمت باور نکردنی!
خرید بهترین و جدیدترین دستگاه ضبط ماشین با قیمت باور نکردنی!

دستگاه پخش صوتی خودرو، یکی از مهم ترین لوازم داخلی خودرو است و تمامی افراد اکثرا به دنبال بهترین سیستم پخش ماشین هستند که صدا و کیفیت بالایی داشته باشد. در ادامه این قسمت از سایت یدک باز قصد داریم تا توضیحاتی در رابطه با خرید پکیج سیستم صوتی ماشین و انواع ضبط ماشین در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با اطلاعات بیشتر و بهتر محصول مورد نظر خود خریداری کنید.

بهترین برندهای ضبط خودرو شامل برندهای پایونیر، سونی، کنوود، مارشال و JVC می باشد؛ اما هر کدام از آنها مزیت هایی دارند که باید پیش از خرید ضبط ماشین به آن توجه داشته باشید.

پیش از خرید دستگاه پخش خودرو به این نکات توجه کنید!

برای خرید این مدل محصولات باید در ابتدا مشخص کنید که از چه مدل باند با چه مشخصاتی مد نظرتان است، تا بتوانید برای خودروی خود یک ضبط و دستگاه مناسب خریداری کنید. اما اگر همچنان اقدام به انتخاب و خرید نکرده اید، پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید دستگاه پخش صوتی خودرو محصولاتی که در این قسمت از فروشگاه اینترنتی یدک باز را در اختیارتان قرار داده ایم، بررسی و انتخاب کنید.

اگر خواهان کیفیت مناسب و صدای واضح هستید، علاوه بر باند باید ضبط ماشین خود را از میان مدل های رده بالا انتخاب کنید. اگر یک ضبط خوب برای ماشین خریداری کنید، با هر باندی سازگاری دارد و اگر در کنار آن از ساب ووفر استفاده کنید، کیفیت صدا بهتر و نیرومند میشود.

دستگاه پخش خودرو

بهترین مارک ضبط ماشین، چه مارکی است؟

  • پایونیر : پخش خودرو پایونیر، یک نوع برند صوتی معتبر است که قابل اعتماد است و کیفیت صدای عالی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی آن این است که برای پخش موسیقی تنظیمات صوتی مختلفی دارد. این برند علاوه بر دستگاه پخش به تولید باند ماشین نیز پرداخته است.
  • کنوود : برند کنوود، باکیفیت ترین محصولات را ارائه می دهد که نصب و راه اندازی آنها آسان است و شما به راحتی می توانید تلفن و یا هر نوع وسیله حافظه دار خود به آن متصل کنید و موسیقی گوش کنید. از امکانات محبوب این دستگاه می توان صفحه لمسی و همگام سازی با دوربین خودرو می توان اشاره کرد.
  • سونی : دستگاه پخش صوتی خودرو شامل ویژگی هایی از جمله اتصال Bluetooth یا NFC به Apple Carplay گرفته تا Android Auto می باشد. پخش کننده خودرو سونی دارای صفحه نمایش لمسی، امکانات مربوط به بهینه سازی صدا مانند باس اضافی و اتصال به کنترل های فرمان است.
  • JVC: از جمله مزیت های این برند اینکه دارای صفحه نمایش لمسی و بزرگ است که در برخی از موارد به 6.8 اینچ می رسد و این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به Apple Carplay یا Android Auto به راحتی متصل شوید. داشتن نمایشگر بزرگ در دستگاه پخش صوتی خودرو باعث می شود تا از آن برای کنترل نقشه و فایل های چند رسانه ای کمک بگیرید.

امکانات جانبی ضبط خودرو :

دستگاه پخش صوتی خودرو دارای یکسری امکانات جانبی می باشد که به صورت لیست زیر می باشد:

  • داشتن ریموت کنترل
  • رادیو FM
  • قابلیت اتصال به فرمان
  • برخورداری از صفحه نمایشگر
  • امکان انتقال تصویر دوربین عقب به نمایشگر
  • اتصال به جا فندکی خودرو
  • وجود درگاه‌های مختلف USB ،AUX، کارت خوان، اتصال بلوتوثی، وای فای و …

آشنایی با انواع ضبط ماشین :

ضبط های خودرو در انواع مدل های مختلفی ارائه می شود که در ادامه به شما معرفی می کنیم :

پخش های تک دین : چنین ضبط هایی قابلیت پخش دارند ولی از بلوتوث و یا USB پشتیبانی نمی کنند.

ضبط های دودین : این مدل دستگاه های پخش قابلیت های پیشرفته تری دارند مثل اینکه نمایشگر لمسی بزرگتر، قابلیت اتصال به اینترنت، پشتیبانی از بلوتوث و کنترل های روی فرمان را دارند.

پخش مولتی مدیا : چنین ضبط هایی امکان پخش فرمت های صوتی، تصویری مانند MP3 و MP4 DVD و خواندن نقشه های GPS و دوربینهای عقب را دارند.

پخش صوتی آنالوگ : این مدل ضبط صوت ها یکی از قدیمی ترین انواع ضبط ها برای پخش فایل های صوتی با کیفیت بالا هستند.

پخش صوتی دیجیتال : این مدل دستگاه پخش صوتی خودرو، یکی از پیشرفته ترین آنها است. این پخش صوتی دارای قابلیت پخش با کیفیت بالا است و از فایل های  MP3، AAC و WMA پشتیبانی می کند. این مدل ضبط خودرو، صفحه نمایش رنگی و کنترل های پیشرفته ای است که قابلیت تنظیم صدا، EQ و اتصال به اینترنت دارد.

خرید بهترین و جدیدترین دستگاه ضبط ماشین با قیمت باور نکردنی!

قیمت دستگاه پخش صوتی خودرو چقدر است؟

قیمت ضبط خودرو با توجه به برند، امکانات، کیفیت، اندازه و تکنولوژی های داخلی مشخص می شود. بعضی از دستگاه های پخش صوتی معمولات در بازار با قیمت مناسب وجود دارند. باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چه ضبط امکانات پیشرفته تر و باکیفیت تر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

پیش از خرید دستگاه ضبط ماشین باید نیاز خود را در نظر بگیرید و سپس قیمت ها و امکانات هر کدام از محصولات را بررسی کنید تا بهترین گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای خرید آنلاین دستگاه پخش صوتی خودرو باید فروشگاه معتبر و باسابقه ای را انتخاب کنید تا از کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنید.

خرید بهترین دستگاه پخش صوتی خودرو از فروشگاه یدک باز

پخش صوتی خودرو، یکی از مهم ترین امکانات هر ماشینی است. این وسیله کمک می کند تا مسیر رانندگی برای رانند و سرنشینان خسته کننده نباشد و از شنیدن موسیقی، پادکست، خبرها و سایر محتواهای صوتی لذت ببرند. اکثر پخش کننده های صوتی اتومبیل، دارای امکاناتی همچون رادیو، پخش CD، پخش MP3، بلوتوث و AUX می باشند. همچنین در بیشتر موارد آنها دارای صفحه نمایش لمسی هستند که اطلاعات موسیقی مانند نام آهنگ و خواننده را نیز نشان می دهد.

اگر برای خرید ضبط خودرو به دنبال فروشگاه معتبری می گردید تا این محصول را با گارانتی و ضمانت تهیه کنید؛ پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی یدک باز است که در زمینه فروش لوازم یدکی و تزئینات خودرو فعالیت دارند و با ارائه محصولات باکیفیت همراه با قیمت مناسب توانسته اند رضایت مشتریان زیادی را بدست آورند.

Rate this post

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *