بافت موی سبدی با متد روز + تصاویری از مدل های بافته شده شیک مدل سبدی

بافت موی سبدی با متد روز + تصاویری از مدل های بافته شده شیک مدل سبدی

در این مطلب تاپ ناز تصاویری از انواع مدل های بافت موی سبدی زنانه و دخترانه را گردآوری کرده ایم که با ایده گرفتن از این مدل ها می توانید بافت موی متفاوتی روی موهای کوتاه و یا بلند خود داشته باشید.

بافتن موی سبدی جزو انواع مدل های جذاب و خاص می باشد و اگر شما مایل هستید از بافت مویی متفاوت برای بافت موهای خود استفاده کنید با مشاهده این مدل ها، می توانید زیباترین مدل مو را داشته باشید.

مدل های بافت موی سبدی

برای بافت مو می توانید از انواع مدل های مختلف مانند بافت موی حصیری، بافت موی تیغ ماهی، بافت موی سبدی و … استفاده کنید که هر کدام از این مدل ها زیبایی و جذابیتی خاص در خودشان دارند.

بافت موی سبدی

بافت موهای سبدی شیک زنانه و دخترانه

این بافت مو جزء بافت موهای موقت و ساده است و شما می توانید خیلی راحت با قداری تمرین کردن در این مدل بافت مهارت پیدا کنید. برای بافت مو به شکل سبدی در ابتدا از قسمت کناری سر یک لایه از مو را جدا کنید و آن لایه را به سه قسمت تقسیم کنید و سپس بافتی ساده بزنید و پس از زدن یک لایه بافت ساده از سمت راست موها را به شکل لایه لایه به لایه بافت موی ساده اضافه کنید. باید توجه داشته باشید که این مدل بافت را می توانید در قسمت کناری یا پشت مو بزنید و جذابیت مو را کامل کنید.

بافت موی سبدی

در صورت تمایل می توانید تمام قسمت های موی خود را با استفاده از این مدل، بافت بزنید، همچنین می توانید موها را باز کنید و قسمتی از آنها را بافت بزنید که در این صورت مدل موهای شما خاص و متفاوت به نظر خواهد رسید.

بافت موی سبدی

اگر مایل هستید روی موهای هایلایت یا لولایت بافت بزنید که مدل موهای شما خاص و متفاوت شود، بافت سبدی می تواند انتخابی خوب و ایده آل باشد.

بافت سبدی برای حضور در مهمانی و مجالس هم انتخابی خوب است و اگر شما زمان کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارید می توانید این بافت را روی موی کوتاه و بلند انجام بدهید.

بافت موی سبدی

اگر مایل هستید جذابیت ظاهری شما کامل شود و مدل مویی متفاوت داشته باشید بهتر است از این مدل بافت در قسمت جلویی موهای خود بزنید و همچنین می توانید پس از بافت مو آنها را با استفاده از اکسسوری های مختلف مو تزیین کنید که در این صورت مدل موهای شما مجلسی و زیباتر به نظر می رسد. اکسسوری مو را باید در قسمتی مناسب از موها قرار دهید و همچنین این بافت به صورت مدل دار می باشد از این رو بهتر است از اکسسوری هایی ساده برای تزیین کردن مو استفاده کنید.

بافت موی سبدی

بافت مو سبدی برای خانم ها و دختران در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل می باشد و هر چقدر موها بلندتر باشد این مدل بافت جذاب تر به نظر می رسد و تغییرات مثبتی را روی سطح موها و در ظاهر خانم ها ایجاد می کند. اگر شما مایل هستید ظاهری جوان تر داشته باشید بهتر است از این مدل بافت مو استفاده کنید.

مطلب مشابه: بافت موی قلبی + آموزش مراحل ساده بافت مو به شکل قلب بسیار زیبا

بافت موی سبدی بافت موی سبدی بافت موی سبدی بافت موی سبدی بافت موی سبدی بافت موی سبدی بافت موی سبدی بافت موی سبدی بافت موی سبدی بافت موی سبدی بافت موی سبدی بافت موی سبدی بافت موی سبدی بافت موی سبدی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *