فیلم‌ در مورد سگ (۲۰ فیلم سینمایی محبوب)

فیلم‌ در مورد سگ (۲۰ فیلم سینمایی محبوب)

اگر سگ ها را دوست داشته باشید حتما دیدن فیلم هایی که درباره سگ هاست برای شما جذاب خواهد بود. در این نوشته قصد داریم به معرفی فیلم درباره سگ بپردازیم و 20 مورد از بهترین فیلم هایی که درباره سگ ها ساخته شده را به شما معرفی کنیم.

صاحبان سگ از قبل می‌ دانند که تماشای بازی توله سگ ها می‌ تواند شبیه به یک فیلم باشد. بازی کردن دوستان پشمالوی ما با اسباب‌ بازی‌ های محبوبشان، تخلیه انرژی آن‌ ها در حیاط خلوت یا زمانی که خواب می‌ بینند، دل انسان را آب می‌ کند. دوستداران حیوانات می‌ دانند که هیچ چیزی مانند وقت گذراندن با حیوان خانگی منجر به کاهش استرس و افزایش شادی نمی‌ شود اما وقتی می‌ خواهید یک ماجراجویی سینمایی واقعی داشته باشید، به تماشای یکی از این فیلم‌ های زیبا در مورد سگ ها بنشیند.

سرویس‌ های پخش محبوب، فیلم‌ هایی با مضمون حیوانات دارند که طیفی از احساسات را برمی‌ انگیزند و این ستاره‌ های پشمالو را در حال انجام کارهای شگفت‌انگیز (و بسیار ارزشمند) نشان می‌دهند. خواه به یک فیلم خوب برای تماشا به همراه خانواده نیاز داشته باشید یا تنها به دنبال یک فیلم سرگرم‌ کننده برای قرار عاشقانه‌ ی خود می‌ گردید، این فیلم‌ ها در مورد بهترین دوست انسان یعنی سگ ها گزینه‌ ی خوبی به شمار می‌ روند.

لباس‌ راحتی خود را بپوشید، یک بسته پاپ کورن بردارید و یکی از این فیلم‌ ها را تماشا کنید. برای هر سلیقه‌ ای یک فیلم وجود دارد.

20 فیلم سینمایی خارجی درباره سگ ها

مارلی و من: فیلم درباره زندگی با سگ ها

فیلم‌های سینمایی در مورد سگ ها

جنیفر آنیستون و اوون ویلسون در این فیلم زیبا بر اساس کتاب محبوب جان گروگان به ایفای نقش می‌پردازند. آن‌ها مسئولیت بزرگ کردن یک سگ لابرادور نه‌چندان حرف‌گوش‌ کن به نام مارلی را بر عهده می‌گیرند و در نهایت، یاد می‌ گیرند که با عشق با این سگ زندگی کنند. هشدار: یک جعبه دستمال کاغذی پیش از تماشای فیلم (Marley & Me) با خود به همراه داشته باشید.


لیدی و ترمپ: انیمیشن در مورد سگ

فیلم‌های سینمایی در مورد سگ ها

احتمالاً این فیلم دوست‌ داشتنی دیزنی را برای صحنه‌ ی بوسه‌ ی نمادین اسپاگتی به یاد دارید. اما صحنه‌ های دوست‌ داشتنی دیگری نیز در این فیلم برای تماشا وجود دارند. یک شب، فرزندانتان را برای تماشا و معرفی (Lady and the Tramp) این فیلم کلاسیک به بیرون ببرید.


سفر یک سگ: فیلم درباره سگ وفادار

فیلم سینمایی درباره سگها

می‌ گویند که سگ ها برای دوست داشتن ما زندگی می‌کنند و فیلم سفر یک سگ، این موضوع را اثبات می‌کند. در حالی که روح یک سگ پیر خود را برای ماجراجویی بعدی آماده می‌کند، عهدی با صاحبش می‌بندد. (A Dog’s Journey) فیلم دیگری است که شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد؛ بنابراین، دوست پشمالوتان را نزدیک خود نگه دارید.

همچنین بخوانید: باوفاترین نژاد سگ


سرگذشت یک سگ: فیلمی درباره زندگی سگها

فیلم خارجی درباره سگ

(A Dog’s Purpose)، یکی از بهترین فیلم های سینمایی در مورد سگ ها است. این فیلم تاثیرگذار بر اساس کتاب نوشته شده توسط بروس کامرون قطعاً شما را به گریه می‌اندازد. در دوره‌های مختلف زندگی، هنگامی که یک سگ به انسان‌ها چگونه خندیدن و لذت بردن از زندگی را نشان می‌دهد، دلیل اصلی خود برای زنده بودن را نیز یاد می‌گیرد.


زندگی مخفی حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets)

فیلم سینمایی درباره سگ

اگر تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که حیوانات خانگیتان وقتی سرکار هستید، چه می‌کنند، حتما یک فیلم سینمایی که در مورد سگ باشد را ببینید. فیلم زندگی مخفی حیوانات خانگی چند ایده‌ی جذاب به شما می‌دهد. این فیلم توسط سازندگان فیلم من نفرت‌ انگیز ساخته شده است. در نتیجه، می‌ دانید که نباید از دستش بدهید.


لیدی و ترمپ (لایو اکشن) (Lady and the Tramp)

فیلم‌های سینمایی در مورد سگ ها

زمانی که نسخه‌ی انیمیشن این فیلم را تماشا کردید، حتماً لایو اکشن آن را نیز از دست ندهید. دیزنی، این فیلم محبوب سال 1955 در مورد ارتباط بین یک سگ ولگرد و یک سگ خانگی را مجدداً به تصویر کشیده است تا بارها و بارها عاشق داستان آن شوید.


 101 سگ خالدار (1996) (101 Dalmatians)

فیلم سینمایی خارجی با موضوع سگ

احتمالاً تاکنون داستان توله سگ‌ های گم شده‌ای که می‌ خواهند از دست یک زن شیطان‌ صف فرار کنند را می‌ دانید. توله‌ های دوست‌ داشتنی دالمیشن در این نسخه‌ی لایو اکشن به ایفای نقش می‌ پردازند و سعی می‌کنند تا از دست کروئلا دویل فرار کنند.


صد و یک سگ خالدار (One Hundred and One Dalmatians)

فیلمهای سینمایی درباره سگها

اگر تاکنون نسخه‌ی لایو اکشن داستان کلاسیک خانواده‌ی بزرگی از توله سگ‌ها را تماشا کرده‌اید، نسخه‌ ی اصلی آن نیز ارزش دیدن را دارد. فیلم صد و یک سگ خالدار، یک فیلم کودکانه درباره سگ است و باید به عنوان بخشی از هر مجموعه‌ ی دوستداران دیزنی قرار بگیرد.


جزیره سگ ها (Isle of Dogs): یک فیلم خوب در مورد سگ ها

فیلم‌های سینمایی در مورد سگ ها

این فیلم وس اندرسون در شهر خیالی مگاسکی در ژاپن اتفاق می‌افتد، زمانی که هر سگی به دلیل پاندمی آنفولانزا مربوط به سگ ها تبعید می‌شود. داستان این فیلم در مورد یک پسر بچه 12 ساله است که ماجراجویی دیوانه‌ کننده‌ای برای برگرداندن سگش به نام اسپاتس را آغاز می‌کند. صحنه‌ های زیبا و امضای کارگردان است که فیلم وس اندروسن را آنقدر دوست‌ داشتنی می‌کند.


روزهای سگ: فیلم خنده دار درباره سگ

فیلم درباره زندگی سگ

(Dog Days) یکی از فیلم های معروف درباره سگ است و هر کسی که تاکنون مکالمه‌ی با یک صاحب سگ دیگر در خیابان داشته است، عاشق این فیلم کمدی رومانتیک با بازی نینا دوبرو، ونسا هاجینز و اوا لانگوریا خواهد شد. این فیلم داستان گروهی از صاحبان سگ را دنبال می‌کند که زندگی آن‌ها به خاصر توله سگ هایشان به یک داستان شیرین و مرتبط گره می‌خورد.


بنجی: فیلمی درباره دوستی سگ و گربه

فیلم درباره سگ ها- بنجی

می‌ گویند که سگ ها و گربه‌ ها با هم کنار نمی‌ آیند اما وقتی بنجی در حیات وحش گم می‌ شود، مسئولیت چند بچه گربه را نیز به عهده می‌ گیرد. سفر گیرای این سگ و بچه‌ گربه‌ ها به یک مکان امن را در فیلم امید بخش (Benji the Hunted) تماشا کنید.


به سوی خانه: سفر باورنکردنی

فیلم‌های سینمایی در مورد سگ ها

وقتی دو سگ و یک گربه نمی‌ توانند به تعطیلات خانواده‌شان بروند، احساس می‌کنند که نادیده گرفته شده‌اند. تلاش آن‌ها برای پیدا کردن صاحبانشان منجر به یک سفر خطرناک در طبیعت می‌ شود که شما را به خنده و گریه می‌ اندازد و گاهی‌ اوقات نیز مسیر برگشتشان به خانه بسیار نفس‌ گیر می‌شود. اگر می خواهید یک فیلم سینمایی خوب درباره سگ ها ببینید (Homeward Bound: The Incredible Journey) گزینه خوبی است.


هشت درجه زیر صفر: یک فیلم درباره وفای سگ

بهترین فیلم درباره سگ

پتوی خود را بردارید و این داستان در مورد دوستی و وفاداری را تماشا کنید. هشت درجه زیر صفر (Eight Below)، داستان سه دانشمند است که هنگام اکتشاف در قطب جنوب گرفتار آب و هوای بد می‌شوند و یک حادثه‌ی وحشتناک باعث می‌شود تا سگ های خود را در قطب جنوب رها کنند. شاید لازم باشد درجه‌ی ترموستات را نیز بالا ببرید. اگر عاشق دیدن فیلم سینمایی درباره سگ هاسکی هستید تماشای این فیلم را به شما پیشنهاد می دهیم.


همه سگ ها به بهشت می‌ روند (All Dogs Go to Heaven)

فیلم‌های سینمایی در مورد سگ ها

این فیلم انیمیشن موزیکال، داستان سگی را روایت می‌کند که کشته می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا برای بازگشتن به زمین، انتقام گرفتن و کمک به یک دختر یتیم از بهشت فرار کند. این فیلم را یکی از بامزه‌ترین فیلم‌ هایی در نظر بگیرید که تاکنون در مورد بهشت ساخته شده‌اند.


بتهوون (Beethoven)

فیلم سینمایی درباره ی سگ ها

یک سگ نژاد سنت برنارد بسیار بزرگ (185 پوندی) به نام بتهوون باعث چندین فاجعه در خانه‌اش می‌شود. بتهوون از دست کسانی که او را دزدیده‌اند، فرار می‌کند و به خانه باز می‌گردد. معنای واقعی آب دهان ریختن سگ ها را تنها در این فیلم می‌توان متوجه شد.


بادی (Air Bud): داستان یک سگ ورزشکار

فیلم‌های سینمایی در مورد سگ ها

این فیلم احمقانه اما سرگرم‌ کننده در مورد یک گولدن رتریور است که اتفاقاً تمامی مهارت‌ های بسکتبال را بلد است. توجه: این فیلم تبدیل به بخشی از یک سریال شد و به نظر می‌رسد که این سگ بااستعداد ظاهراً می‌ تواند ورزش‌ های مختلف را به خوبی بازی کند، از فوتبال گرفته تا والیبال.

همچنین بخوانید: خصوصیات سگ رتریور


تیزپا (Bolt): یک فیلم کمدی در مورد سگ

معرفی فیلم درباره سگ

جان تراولتا و مایلی سایرس در این فیلم انیمیشن در مورد یک سگ بازیگر به نام بولت که فکر می‌کند در زندگی واقعی دارای قدرت‌های شگفت‌انگیزی است، به صداپیشگی می‌پردازند. این مبهوت‌کننده است.


بورلی هیلز چی‌ واوا (Beverly Hills Chihuahua)

فیلم‌های سینمایی در مورد سگ ها

برای دیدن این فیلم خنده‌دار در مورد یک سگ چی‌واوا که در مکزیکو دزدیده می‌شود، کل خانواده را دور هم جمع کنید. شما صدای درو بری مور و جورج لوپز را در نقش دو سگ اصلی تشخیص خواهید داد در حالی که جامی لی ورتیس نیز در این فیلم به صداپیشگی پرداخته است.


لاسی (Lassie)

فیلم‌های سینمایی در مورد سگ ها

یکیی از زیباترین فیلم های ساخته شده در مورد سگ فیلم لاسی است. پیوند بین یک سگ و صاحبش بسیار خاص است – حتی وقتی از نظر فیزیکی از هم جدا شده باشند. در این فیلم تاثیرگذار، خانواده‌ای مجبور می‌شود تا سگ محبوشان را به خاطر مشکلات مالی بفروشند اما عشق میان آن‌ها همچنان قوی باقی می‌ماند. این یک داستان بسیار خوب است.


به خاطر وین دکسی (Because of Winn-Dixie)

فیلم سینمایی درباره ی سگ ها

این فیلم که بر اساس کتابی با همین نام به نوشته‌ی کیت دی کامیلو ساخته شده است، در مورد یک دختر 10 ساله است که مسئولیت مراقبت از سگی به نام وین دکسی را بر عهده می‌گیرد و این سگ به او کمک می‌کند تا در این شهر کوچک بیشتر احساس راحتی کند. اگر فرزندی دارید که دوران سختی را پشت سر می‌گذراند، حتماً این فیلم را تماشا کنید.


نمایش سگ ها: فیلم سینمایی درباره سگ پلیس

فیلم‌های سینمایی در مورد سگ ها

کودکان کوچک‌تر عاشق فیلم (Show Dogs) که در مورد سگ پلیسی است می‌ شوند که برای کمک به FBI و پیدا کردن یک پاندای دزدیده شده به عنوان پلیس مخفی وارد نمایش سگ ها می‌شود.

همچنین ببینید: انواع نژاد سگ پلیس


ماجراهای میلو و اوتیس

فیلم‌های سینمایی در مورد سگ ها

فیلم (The Adventures of Milo and Otis) که اساساً از یک درام ژاپنی به نام کونکو مونوگاتاری گرفته شده است، داستان ماجراجویی یک بچه گربه و سگ نژاد پاگ است که از هم جدا می‌شوند و خود را در موقعیت‌های خطرناکی می‌بینند. این داستان کمی ترسناک به نظر می‌رسد اما بچه‌ها عاشقش خواهند شد.


کوجوCujo (1983)

فیلم‌های سینمایی در مورد سگ ها

این فیلم برای کودکان نیست (به دلیل ترسناک بودن) اما اگر عاشق فیلم‌های ترسناک هستید، حتماً باید آن را تماشا کنید. این فیلم که بر اساس رمان استفن کینگ با همین نام ساخته شده است، در مورد یک سگ نژاد سنت برنارد است که خفاشی او را گاز می‌گیرد و این سگ تبدیل به سگ شرور می‌شود.

3.8/5 - (27 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *