آیا رویاهای شفاف سرگرم کننده هستند؟

آیا رویاهای شفاف سرگرم کننده هستند؟
آیا رویاهای شفاف سرگرم کننده هستند؟

آیا رویاهای شفاف سرگرم کننده هستند؟

در این پست از مجله روز به سرگرم کننده بودن لوسید دریم خواهیم پرداخت. احتمالا شما هم در مورد رویای شفاف شنیده اید و  حتی ممکن است علاقه شما به این موضوع به اوج خود رسیده باشد. اینکه بتوانید رویاهای خود را کنترل کنید به نظر می رسد چیزی فراتر از اینکه فقط جذاب باشد، می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. اما آیا رویاهای شفاف سرگرم کننده هستند؟

رویاهای شفاف بسیار سرگرم کننده هستند. اینکه بتوانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید، به هر کجا که می خواهید بروید، با هرکسی که انتخاب می کنید باشید و همه چیز را بدون محدودیتتجربه کنید بسیار سرگرم کننده است. زیرا همه چیز به واقعی نظر می رسد و رویای شفاف هم سرگرم کننده و هم هیجان انگیز است، اما مزایای دنیای دیگری نیز دارد.

همانطور که گفتیم رویای شفاف می تواند سرگرم کننده باشد. در واقع منظور از سرگرم کننده بودن یعنی بیشترین لذتی که تا به حال در زندگی خود داشته اید.

برای درک اینکه چرا رویاهای شفاف فرصتی برای سرگرمی ارائه می دهند، اجازه دهید در پست زیر به سرعت به این نگاه کنیم که رویای شفاف چیست و برای چه چیزی می توان از آن استفاده کرد.

در یک رویای عادی، فرد خوابیده بیهوش است و از اینکه خواب می بیند بی خبر است. در یک رویای شفاف، فرد از خواب به طور کامل آگاه است (درست مانند زمانی که بیدار است) و آگاه است که خواب می بیند. این آگاهی در یک رویا، که به عنوان “روشنایی رویا” شناخته می شود، می تواند عوارض جانبی شگفت انگیزی داشته باشد که یکی از آنها کنترل رویا است.

آیا رویاهای شفاف سرگرم کننده هستند؟
آیا رویاهای شفاف سرگرم کننده هستند؟

رویاپردازان شفاف آموزش دیده می توانند در رویای شفاف هر کاری که می خواهند انجام دهند. آنها کنترل کاملی بر دنیای رویا و همه چیز در آن دارند. بدیهی است که این فرصت های شگفت انگیزی را برای سرگرمی های نامحدود باز می کند.

رویاهای شفاف چگونه رخ می دهند؟

رویای شفاف یک پدیده عرفانی یا باطنی نیست که فقط برای افراد بسیار خوش شانس اتفاق می افتد. در واقع، رویای شفاف آنقدرها هم که فکر می کنید نادر نیست. این یک اتفاق نسبتاً رایج است.

رویای شفاف دلایل بسیار قابل اندازه گیری و تایید شده علمی دارد. عملکردهای مغزی خاصی وجود دارد که در طول یک رویای شفاف در مغز رخ می دهد که در رویاهای عادی رخ نمی دهد. اینها عملکردهای غیر طبیعی یا فوق طبیعی نیستند. هر یک از ما در حالی که بیدار هستیم همین عملکردها را تجربه می کنیم. فقط رویاپردازان شفاف در حالی که رویا می بینند آنها را تجربه می کنند.

از آنجا که علل مرتبط با رویای شفاف قابل اندازه گیری است، می توان آنها را نیز تکرار کرد. این بدان معناست که همه می توانند رویای شفاف را بیاموزند و این شامل شما می شود! شما فقط باید یک برنامه اثبات شده را دنبال کنید.

چرا رویای شفاف سرگرم کننده است؟

رویای شفاف به دلایل زیر سرگرم کننده است:

  • رویای شفاف به نظر واقعی می رسد.
  • یک رویای شفاف دقیقاً مانند زندگی واقعی در ساختار و نحوه تعامل شما با آن است.
  • شما می توانید هر کاری را که می خواهید در یک رویای شفاف انجام دهید.
  • شما می توانید در یک رویای شفاف به هر جایی که می خواهید بروید. این شامل مکان های واقعی و خیالی می شود.
  • شما می توانید در یک رویای شفاف به دیدن هر کسی که می خواهید بروید و هر کاری که می خواهید با او انجام دهید.
  • شما می توانید ورزش و مهارت های کاری را در یک رویای شفاف تمرین کرده و بهبود بخشید و هر پیشرفتی را که ایجاد می کنید با خود به دنیای بیداری حمل کنید.
  • شما می توانید به روش های جالبی از طریق رویای شفاف بر واقعیت تأثیر بگذارید.
  • شما می توانید هر یک از فانتزی های خود را در محیط های رویایی شفافی که کاملا واقعی هستند، زندگی کنید.
  • شما می توانید ذهن خود را طوری برنامه ریزی کنید که اهداف خود را از طریق رویاهای شفاف خود نشان دهد.
  • شما می توانید واقعیت های احتمالی آینده را با نمایش آنها در رویاهای شفاف خود آزمایش کنید.
  • می توانید تغییر را در یک رویای شفاف امتحان کنید.
  • شما می توانید هر کاری را که بتوانید تصور کنید انجام دهید! تجارب رؤیای شفاف شما فقط با فقر تخیل شما محدود می شود.

البته برای اینکه بتوانید هر یک و همه موارد ذکر شده در بالا را انجام دهید باید دو کار را بتوانید انجام دهید:

نکته مهم : برای اینکه بتوانید هر یک و همه موارد ذکر شده در بالا را انجام دهید باید دو کار را بتوانید انجام دهید:

  1. القای یک رویای شفاف
  2. رویای شفاف را کنترل کنید.

بخش اول برای کسانی که در مورد رویای شفاف شنیده اند و اطلاعت کافی دارند به خوبی قابل درک است. بدیهی است که شما باید بتوانید در رویا شفاف باشد تا آن را آگاهانه تجربه کنید و با دنیای رویا به همان روشی که در دنیای واقعی انجام می دهید تعامل داشته باشید. اما، قسمت دوم چیزی است که احتمالاً زیاد در مورد آن نشنیده اید.

تعداد بسیار کمی از وب‌سایت‌ها، کانال‌های ویدیویی و حتی انجمن‌های رویای شفاف درباره این واقعیت صحبت می‌کنند که بیشتر رویاهای شفاف از نوع کنترل نشده‌اند. این رویاهای شفاف بسیار واقعی هستند و شما می توانید با همه چیز در دنیای رویا به همان روشی که در دنیای واقعی انجام می دهید تعامل داشته باشید، اما هیچ معیار واقعی برای کنترل ندارید.

چرا رویای شفاف سرگرم کننده است؟
چرا رویای شفاف سرگرم کننده است؟

بیایید اکنون به این نوع رویاهای شفاف نگاه کنیم تا ببینیم چرا داشتن آن چندان سرگرم کننده نیست و چگونه می توانید از داشتن یک خواب اجتناب کنید و در عین حال یاد بگیرید که اگر برای شما اتفاق افتاد چگونه آن را کنترل کنید.

وقتی رویاهای شفاف جالب نیستند

همانطور که قبلاً اشاره کردم، رویای شفاف یک اتفاق نسبتاً رایج است. با این حال، بیشتر رویاهای شفافی که به طور طبیعی رخ می دهند، در واقع رویاهای شفاف کنترل نشده هستند.

رویای شفاف کنترل نشده چیست؟

من موضوع رویای شفاف کنترل شده و رویا شفاف کنترل نشده را در این وب سایت قرار داده ام. بنابراین، اگر می‌خواهید درک عمیقی از تفاوت‌های بین یک رویای شفاف کنترل‌شده و یک رویای شفاف کنترل‌ نشده داشته باشید، حتما مقاله های دیگری را که در سایت  در مورد رویای شفاف منتشر شده اند را بخوانید.

چرا نمی‌توانم رویاهای شفاف خود را کنترل کنم و آیا می‌توان رویاهای شفاف را کنترل کرد؟

هر دو این موضوع نه تنها به هر دو نوع رویای شفاف می پردازند، بلکه نکاتی نیز دارند که می توانید از آنها برای تبدیل سریع رویای شفاف کنترل نشده به خواب کاملاً کنترل شده استفاده کنید.

من با پرداختن به جزئیات در مورد اینکه خواب شفاف کنترل نشده چیست، به این نکته توجه نمی‌کنم و فقط توضیح مختصری ارائه می‌دهم که به موضوع این مقاله مرتبط است.

براساس هدف این مقاله فقط باید توجه داشته باشید که در یک رویای شفاف کنترل نشده شما فقط می توانید اعمال خود را کنترل کنید و نه چیز دیگری.برای مثال من در رویای شفاف کنترل نشده خودم را در یک دفتر زیرزمین قفل شده دیدم که با کابینت های قفل شده و هیچ کاری نمیتوانم انجام دهم که بسیار واقع گرایانه و خسته کننده  است.

البته من اکنون مهارت هایی را دارم که بتوانم یک رویای شفاف کنترل نشده را به یک کنترل کننده تبدیل کنم، اما در آن زمان سعی می کردم همه چیز را درباره رویای شفاف به تنهایی یاد بگیرم، بنابراین دانش لازم برای تغییر رویا را نداشتم.

چه چیزی را می توانید در یک رویای شفاف کنترل نشده تجربه کنید؟

در بهترین حالت، شما فقط با دنیای رویا ارتباط برقرار خواهید کرد، همانطور که با دنیای روزمره تعامل دارید. شما می توانید همان کارهایی را که در بیداری انجام دهید، به شرطی که محیط رویا برای انجام آن کارها مناسب باشد را انجام بدید.

در بدترین حالت، ممکن است در طول یک رویا ترسناک شفاف شوید و خود را در یک کابوس شفاف کنترل نشده بیابید (البته این بسیار نادر است و من به شما در مطالب آینده خواهم گفت که چگونه به طور موثر با آن مقابله کنید).

رویاهای شفاف کنترل نشده گاهی جالب، گاهی اوقات روشنگر و در موارد نادر مفید هستند، اما تقریباً هرگز سرگرم کننده نیستند.

برای لذت بردن در یک رویای شفاف واقعاً باید آن را کنترل کنید. این کنترل به ندرت طبیعی است. حتی اگر خودتان را برای القای شفافیت رویا آموزش دهید، بعید است که با کنترل کامل رویا در خواب بیدار شوید. به یاد داشته باشید که بیشتر رویاهای شفاف، رویاهای شفاف کنترل نشده هستند.

برای اینکه تضمین کنید رویاهای شفافی دارید که در آن کنترل دارید، باید آموزش های خاصی را ببینید.یادگیری نحوه القای یک رویای شفاف از طریق تکنیک های القایی کافی نیست. شما باید جلوتر بروید و یاد بگیرید که چگونه رویا را کنترل کنید و این در واقع ساده ترین بخش یادگیری رویای شفاف است.

به همین دلیل است که من همیشه به رویاپردازان باتجربه که مهارت‌های کنترل مناسب رویا را ندارند، توصیه می‌کنم که مقدار کمی وقت را که برای آموزش حرفه‌ای رویاپردازی شفاف لازم است در نظر بگیرند. پیروی از تکنیک های اثبات شده ای که در دوره های معتبر رویای شفاف آموزش داده می شود، تنها راه تبدیل شدن به آن نوع رویای شفاف است که در دنیای رویا قدرت مطلق دارد و می تواند سرگرمی های نامحدودی داشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *