۵ نکته مهم که لباس را در تن فرزندتان زیباتر میکند …

۵ نکته مهم که لباس را در تن فرزندتان زیباتر میکند
۵ نکته مهم که لباس را در تن فرزندتان زیباتر میکند

از آن جایی که کودکان در هر سنی که باشند به دویدن ، بازی و جنب وجوش علاقه مند بوده و مدام در حال فعالیت هستند ؛ متقابلا به لباس های بیشتری نیاز خواهند داشت .شلوار جین بچگانه ، تیشرت آستین کوتاه و آستین بلند بچگانه ، پیراهن دخترانه و انواع لباس های دکمه دار همچون پیراهن های آستین بلند پسرانه از جمله لباس های بچگانه پرفروشی هستند که هر کودکی به آن ها نیاز خواهد داشت . والدین با انتخاب رنگ و طرح این لباس ها و ست کردن آن ها بایکدیگر می توانند استایل شیک و جذابی را برای کودکان خود رقم زنند .اگر کودکی در خانه دارید باید این نکته را بدانید که استفاده از یک لباس زیبا و شیک همیشه به کودک شما ارزش می بخشد و این موضوع نیاز به هزینه ندارد بلکه با رعایت چند ترفند کلیدی ، شما می توانید بهترین لباس را برای فرزند خود تهیه کرده و لباس ها را در تن او زیباتر جلوه دهید . برای اطلاع کامل از این موضوع تا انتهای این مقاله با هدهدسفید همراه باشید .

با رعایت این نکات لباس در تن فرزندانتان زیباتر می شود :

۱) لباس مناسب هر فصل را بشناسید !

هر فصل از سال ، لباس و استایل خاص خودش را دارد و شما با شناخت لباس های مناسب هر فصل می توانید استایل زیبا و شیکی را برای کودک خود ترتیب دهید . به عنوان مثال : در فصل زمستان استفاده از کتانی های ساق بلند، پوتین ها، کلاه های بافت منگوله دار و کاپشن پسرانه ، ژیله یا پالتو دخترانه با رنگ های شاد و دوست داشتنی باعث می شوند که لباس در تن فرزندانتان زیباتر شود . حتما لازم نیست تمامی این لباس ها را هر سال خریداری کنید  بلکه شما می توانید با استفاده از  تیشرت های تابستانی زیر کاپشن و جوراب و لوازمی که از قبل داشته اند استفاده کنید و استایل شیکی را رقم زنید .

 لباس کودک مختص هر فصل

۲) در انتخاب رنگ لباس بچگانه بی پروا باشید !

یکی از نکات مهمی که لباس را در تن فرزندانتان زیباتر می کند استفاده از طرح های شاد و رنگارنگ در لباس های آن ها است .کودکان هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ ندارند پس آزادانه به آن ها حق انتخاب لباس بدهید. رنگ های متضاد به عنوان مکمل یکدیگر، مورد استفاده قرار میگیرند. سعی کنید برای انتخاب آن ها به سراغ رنگ هایی با وضوح بالا یا وضوح به شدت پایین بروید. به نوعی رنگ های متین و آرامش بخش را انتخاب کنید. این مسئله را به خاطر داشته باشید که تقسیم کردن چرخه به سه قسمت، میتواند ترکیبات رنگی و متمایزی را به وجود آورد. همچنین باید بدانید رنگ های مجاور هم میتواند تناژ بسیار آرامش بخشی را نه تنها برای فرزندانتان بلکه برای اطرافیان نیز فراهم آورد. اگر برای انتخاب رنگ لباس فرزند خود دو به شک هستید رنگ های متضاد به عنوان مکمل یکدیگر، مورد استفاده قرار میگیرند. سعی کنید برای انتخاب آنها به سراغ رنگ مایه هایی با وضوح بالا یا وضوح به شدت پایین بروید. به نوعی رنگ های متین و آرام را برگزینید. این مسئله را به خاطر داشته باشید که تقسیم کردن چرخه به سه قسمت، میتواند ترکیبات رنگی و متمایزی را به وجود آورد. همچنین باید بدانید رنگ های مجاور هم میتواند تناژ بسیار آرامش بخشی را نه تنها برای فرزندانتان بلکه برای اطرافیان نیز فراهم آورد.اگر باوجود این روش ها باز هم همچنان رنگ زیبایی برای ست کردن لباس کودک خود پیدا نکردید ، میتوانید برای الهام گرفتن به سراغ طبیعت یا دکوراسیون اطرافتان بروید. برای اینکه کودک شما شیک تر و آراسته تر بنظر برسد ،لازم نیست در مواقع عادی از لباس های شکیل استفاده کنید بلکه تنها با ترکیب چند رنگ مناسب و استفاده از لباس و استایل مناسب هر موقعیت و مکان باعث می شوید که فرزندتان در آن میان همچون الماس بدرخشد.

۳) تاثیر حیرت آور اکسسوری ها را نادیده نگیرید :

یکی از نکات مهمی که لباس را در تن فرزندانتان زیباتر می کند استفاده از اکسسوری ها است . اکسسوری ها می توانند به طور کامل یک تیپ و ظاهر متفاوت و متمایز را برای کودک شما رقم بزنند. حتی تغییر ساده یک بند کفش میتواند نقشی مهمی در تغییر استایل فرزند شما داشته باشد.برای این که کودک خوش تیپ و خوش استایلی داشته باشیم باید همواره در انتخاب  و به کار بردن چیزهای جدید ریسک کنیم. به عنوان مثال می توانیم از یک سنی به بعد برای کودک خود از انواع اکسسوری جذاب نیز استفاده کنیم از جمله : عینک آفتابی، گل سر، دستمال سر، گردنبند و… که استایل  فرزندمان را جذاب تر و دلنشین تر میکنند. البته دقت داشته باشید که در انتخاب اکسسوری ها ،سن کودکان را نیز در نظر بگیرید و باتوجه به رده سنی آن ها استفاده از اکسسوری ها را برای کودکان محدود کنید چون ممکن است به حد کافی مراقب آن ها نباشند و باعث خراب شدن یا گم کردن آن ها شوند و یا برعکس گاهی ممکن است اکسسوری هایی انتخاب کنید که به هیچ وجه مناسب سن فرزندتان نباشد و باعث آسیب زدن به کودک شوند.

 نکات خرید لباس بچه گانه

۴) لباس همه جایی را کنار بگذارید !

لباس همه جایی لباسی است که برخی والدین آن را انتخاب کرده و برای هر نوع محیط و موقعیتی همان را بر تن فرزند خود می کنند. لباس مهمانی کودک شما باید تنها مختص به مهمانی باشد و نباید لباس را هنگام بازی و پارک رفتن به فرزند خود بپوشانید چرا که لباس بعد از مدتی رنگ و رو رفته و فرسوده می شود و دیگر مناسب مهمانی نخواهد بود. علاوه بر این ممکن است لباسی که انتخاب می کنید تنها مناسب محیط مهمانی باشد و پس از چند ساعت استفاده مکرر کودکتان در آن احساس کلافگی کند و یا کودک هنگام بازی و فعالیت با آن راحت نباشد ! بنابراین انتخاب کردن لباس با توجه به هر موقعیت و مکان و عدم استفاده از لباس همه جایی یکی از نکات مهمی است که لباس را در تن فرزندتان زیباتر میکند . پس همیشه در هر مکانی لباس مناسب به کودک بپوشانید مثلا هنگام رفتن به پارک برای راحت بودن کودک به او بلوز و شلوار بپوشانید و یا اگر برای تفریح بیرون می روید لباس های آزاد به تن کنید تا کودک بتواند با خیال راحت فعالیت و جنب و جوش  داشته باشد،یا اگر دختر بچه ای دارید، برای  مهمانی و جشن می توانید برای دختر خود پیراهن انتخاب کنید .

۵) استفاده از جوراب شلواری را جدی بگیرید !

بسیاری از والدین به هنگام خرید لباس بچه گانه برای دختران زیبای خود ، به دنبال پیراهن های رنگارنگ و زیبا در مدل و طرح های مختلف می روند . خوشبختانه امروزه در بسیاری از فروشگاه های حضوری و آنلاین پوشاک بچگانه شاهد تنوع گسترده ای از پیراهن های دخترانه هستیم به طوری که والدین می توانند با خیالی آسوده زیباترین و خوش دوخت ترین پیراهن دخترانه بچگانه را برای هر سن و سالی انتخاب و تهیه نمایند .اگر شما نیز از آن دسته والدینی هستید که در اغلب موارد برای دختر دلبندتان پیراهن دخترانه را انتخاب می کنید ؛ استفاده از جوراب شلواری را جدی بگیرید . جوراب شلواری های دخترانه از موارد مهمی هستند که تاثیر بسزایی بر استایل دختران گذاشته و جذابیت آن را دو چندان می کنند . استفاده از جوراب شلواری های دخترانه ساده ، طرح دار ، ضخیم و یا توری به طوری می توان گفت مکمل خرید پیراهن دخترانه است و از جمله نکاتی است که لباس را در تن فرزندتان زیباتر می کند پس توصیه می شود که استفاده از آن را نادیده نگیرید .

 نکات مهم خرید لباس بچه گانه جدید

البته دقت داشته باشید که جوراب شلواری که انتخاب می کنید مدلی باشد که برای کودکان حساسیت زا نباشد. اگر جوراب شلواری یا لباس بچگانه استاندارد نباشد ممکن است به کودک آسیب بزند، یا کودک احساس کلافگی و خارش کند . اکثر کودکان دوست دارند در لباس خود راحت باشند و با احساس کمی خارش سعی می کنند آن را از تن خارج کنند یا دائما با آن درگیر خواهند بود که این کار فرم و ظاهر لباس را خراب میکند.

برای مشاهده شیک ترین و زیباترین لباس های بچگانه دخترانه و پسرانه با تخفیف های باورنکردی و شگفت انگیز از وبسایت فروشگاه هدهدسفید دیدن نمایید .

Rate this post

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *