کیم گا یون بازیگر “پادشاه سرزمین” بینندگان را با جذابیت خود مجذوب می کند!

کیم گا یون بازیگر “پادشاه سرزمین” بینندگان را با جذابیت خود مجذوب می کند!

در سریال King the Land، کیم گا یون، که نقش کانگ دا ائول را بازی می‌کند، سه جذابیت مختلف را به نمایش می‌گذارد – به عنوان ملکه فروش در محل کار، دختر بزرگتر در خانه، و یک ستون قابل اعتماد برای دوستانش – و یک مورد را القا می‌کند. از “تب دا ائول”. بیایید نگاهی به دلایلی بیندازیم که چرا بینندگان نمی توانند او را جذب کنند.

کیم گا یون شخصیت خود را با لبخندهای درخشان و انرژی مثبت به تصویر می کشد و گفتار شیوا و رفتار مطمئن او را برجسته می کند. مهارت های اجتماعی ماهرانه او در طول سفر تشویقی شرکت درخشید. هنگامی که دا ائول به دلیل دروغ گو وون (لی جون هو) به عنوان کسی که سفر تشویقی را در نقش نو سانگ سیک (آهن سه ها) آماده کرد، اشتباه می شود، او تمام تلاش خود را می کند تا با خلق و خوی او مطابقت داشته باشد و خنده بینندگان را به همراه داشته باشد.

از میان سه دوست او، دا ائول تنها کسی است که خانواده دارد. او در آشپزی و کارهای خانه عالی است و علیرغم ترتیبات زندگی همسرش، حمایت بینندگان را برای استواری خود جلب می کند. به طور خاص، مشخص شد که همسرش، سئو چونگ جائه (چوی تاه هوان)، که ادعا می‌کرد همیشه دیر کار می‌کند، کار خود را رها کرده و از حقوق خود برای بازی گلف استفاده کرده است. این منجر به انتظار برای اقدامات آینده دائول شد.

کیم گا یون بازیگر "پادشاه سرزمین

دا ائول با دوستان دیرینه‌اش، سا رانگ (ایم یون آه) و پیونگ هوا (گو وون هی) رابطه‌ای نزدیک دارد. او به فروش معاف از مالیات کمک می کند تا از ارتقای پیونگ هوا در محل کار حمایت کند و همیشه در آنجا است تا در صورت مواجهه با مشکلات به دوستانش کمک کند. کیم گا یون با ظرافت وفاداری و طبیعت خونگرم خود را به تصویر می کشد و جذابیت دا ائول را تقویت می کند.

بازی کیم گا یون از شخصیت خود با واکنش مثبت شدیدی روبرو شده است. انعطاف‌پذیری او در غلبه بر بحران‌ها با نگرش مصمم، او را به‌عنوان «رئیسی که می‌خواهید با او کار کنید» و «شخصیتی واقع‌گرا» تحسین کرد. بینندگان از او تعریف کرده اند و گفته اند: “هر وقت دا ائول ظاهر می شود به طور خودکار لبخند می زنم.” در نتیجه، انتظارات برای اجرای آینده او در حال افزایش است.

سریال پادشاه سرزمین کره ای هر شنبه و یکشنبه ساعت 10:30 شب KST پخش می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *