دولینگو چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

دولینگو چیست و برای چه کسانی مناسب است؟
دولینگو چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

Duolingo با بیشتر از 500 میلیون کاربری که دارد، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های یادگیری زبان است که در جهان دانلودهای زیادی از این برنامه آموزشی می‌شود. ماموریت این شرکت این بوده که آموزش را رایگان، سرگرم‌کننده و در دسترس همگان قرار دهد. Duolingo به گونه‌ای طراحی شده که شبیه یک بازی باشد و از نظر علمی موثر بودن آن ثابت شده است.

کارایی اشتراک دولینگو پلاس

کارایی اشتراک دولینگو پلاس

با Super Duolingo، مزایایی که شما از آنها بهره‌مند خواهید شد عبارتند از:

  • بدون تبلیغات
  • بدون وقفه یاد بگیرید
  • قلب‌های نامحدود را فعال کنید تا اشتباهات سرعت شما را کاهش ندهند.

آیا Super Duolingo تخفیف دانشجویی ارائه می‌دهد؟

Duolingo یک دوره آزمایشی رایگان 2 هفته‌ای Super Duolingo را به دانش آموزان از طریق مشارکت آنها ارائه می‌دهد. این یک تجربه بدون تبلیغات با ویژگی‌های اضافی مانند حدس‌های نامحدود، آزمون‌های سرگرم‌کننده برای ردیابی اشتباهات، و برطرف کردن ضعف‌های ماهانه ارائه می‌کند.

به بیان ساده، Duolingo به طور رسمی تخفیف دانشجویی ارائه نمی‌دهد. با این حال، دانش آموزان می‌توانند از برنامه‌های سالانه استفاده کرده و 50٪ در خرید خود صرفه جویی کنند.

چگونه Duolingo Plus را به صورت رایگان دریافت کنیم؟

دوره آزمایشی آن به شما امکان می‌دهد از Duolingo Plus به مدت 14 روز به صورت رایگان استفاده کنید. برای روشن شدن موضوع، این برنامه به شما امکان می‌دهد برای هر فردی که از پیوند وابسته شما برای پیوستن استفاده می‌کند، به مدت 7 روز به صورت رایگان به آن دسترسی داشته باشید. اگر فقط 5 دوست را دعوت کنید، می‌توانید به 3 ماه رایگان در Duolingo Plus دسترسی داشته باشید. همچنین، می‌توانید apk Duolingo Plus را به صورت رایگان دانلود کنید تا به محتوای پولی آن دسترسی داشته باشید.

Duolingo کدام زبان‌ها را آموزش می‌دهد؟

برای افرادی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند (به این معنی که آموزش به زبان انگلیسی است)، Duolingo دوره‌هایی به 37 زبان دارد و برای اسپانیایی زبانان و عرب زبانان، دوره‌های بسیار بیشتری ارائه کرده است.

37 زبان دنیای واقعی برای انگلیسی زبانان عبارتند از عربی، چینی، چکی، دانمارکی، هلندی، اسپرانتو، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، کریول‌هائیتی،‌هاوایی، عبری، هندی، مجارستانی، اندونزیایی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لاتین، ناواهو، نروژی، لهستانی، پرتغالی (برزیلی)، رومانیایی، روسی، اسکاتلندی، اسپانیایی، سواحیلی، سوئدی، ترکی، اوکراینی، ویتنامی، ولزی، ییدیش، و زولو.

نقاط ضعف دولینگو

  • دولینگو بیشتر بر انگلیسی زبانان تمرکز دارد.
  • فقط برای مبتدیان بوده و برای زبان آموزان پیشرفته در نظر گرفته نشده است.
  • وجه سرگرمی آن بیشتر برای کودکان مفید است تا بزرگسالان.

قیمت اشتراک دولینگو پلاس

قیمت اشتراک دولینگو پلاس

در حال حاضر، Duolingo تا 50٪ تخفیف در برنامه‌های سالانه خود + آزمایش 14 روزه رایگان ارائه می‌دهد که می‌توانید ان را خریداری کنید! علاوه بر تخفیف موجود، Duolingo هیچ کد تبلیغاتی رسمی ارائه نمی‌دهد. در ادامه قیمت اشتراک دولینگو پلاس آورده شده است:

نام طرحماهانهسالانه
1 ماهه12.99 دلار_
12 ماهه6.99 دلار در ماه83.99 دلار
طرح خانواده9.99 دلار در ماه119.99 دلار

در مقایسه با طرح‌های اشتراک، با اشتراک سالانه یا اشتراک خانوادگی، بیش از 50 درصد در خرید خود صرفه جویی کنید.

شروع کار با Duolingo

هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می‌کنید، بسته به زبان، ممکن است یک آزمون تعیین سطح داشته باشید. با شرکت در آزمون تعیین سطح، ممکن است بتوانید برخی از درس‌های ابتدایی‌تر، مانند یادگیری کلمات ساده و صرف افعال را نادیده بگیرید. همانطور که گفته شد، شما می‌توانید هر تعداد زبان را که می‌خواهید در یک زمان مطالعه کرده و در هر زمان بین دوره‌ها جابجا شوید.

Duolingo بسیار سازماندهی شده و ساختار یافته است. صفحه اصلی برنامه لیستی از ماژول‌ها را به ترتیب نمایش می‌دهد. هر ماژول یک موضوع دارد، چه دستوری (انعکاسی، زمان ناقص) یا موضوعی (هنر، ورزش). هر ماژول شامل چندین درس است و برای باز کردن قفل مجموعه بعدی ماژول‌ها باید تعداد مشخصی درس را بگذرانید. به طور متوسط هر درس سه یا چهار دقیقه طول می‌کشد.

شما بیشتر به ترتیب زمانی کار می‌کنید، اگرچه می‌توانید به درسی که قبلاً تکمیل کرده اید بازگردید و هر زمان که بخواهید دوباره آن را تکرار کنید. همانطور که پیشرفت می‌کنید، کلمات و مفاهیمی که قبلا یاد گرفته‌اید دوباره ظاهر می‌شوند. کلمات جدید برجسته شده و هنگامی که مقدار مناسبی از مطالب مقدماتی را به پایان رساندید، می‌توانید با انجام یک آزمون تمرینی، آنچه را که آموخته‌اید مرور کنید.

سخن پایانی

Duolingo می‌تواند به شما کمک کند پایه‌ای از دانش را برای زبان‌های مختلف ایجاد کنید، اما در مواردی که آموزش می‌دهد و میزان به چالش کشیدن شما محدود است. در هر صورت، جزو یکی از برترین پلتفرم‌های آموزش زبان در سطح جهانی به شمار می‌آید که کاربران زیادی دارد. در صورتی که قصد خرید اکانت دولینگو پلاس را دارید، می‌توانید از پشتیبانی وب سایت ما کمک بگیرید.

Rate this post

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *