شیفتینگ (شیفت کردن) چیست؟ چگونه شیفتینگ کنیم؟⭐️

شیفتینگ چیست؟
شیفتینگ چیست؟

شیفتینگ (شیفت کردن) چیست؟

تا حالا شده دلتان بخواد وارد زندگی فیلم‌ها و دنیایی شوید که فقط داخل ذهن شما وجود دارد و داخل آن دنیا زندگی کنید.در ادامه این پست با سایت مجله روز همراه باشید تا با شیفتینگ آشنایی کاملی داشته باشید و به جواب شیفتینگ چیست؟ برسید.

آیا شیفتینگ حقیقت دارد؟

شیفتینگ یا تغییر حالت از جهانی به جهان دیگر تنها یک عملیات ذهنی مانند پرواز روح می باشدبه عبارتی در شیفتینگ هیچ تغییر مسیر و یا مقصد به جهانی حقیقی دیگر ، وجود ندارد یک عملیات ذهنی شیرین و دلنشین یا بهتر است بگویم یک عملیات گول زدن مغز و ذهن می باشد .
به عبارتی اگر بخواهیم بگوییم شیفت این به معنای تغییر از جهانی به جهان دیگر به صورت واقعی است باید بگویم این کاملا اشتباه است چرا که شیفتینگ فقط و فقط عملیات ذهنی است.

شیفتینگ چیست؟
شیفتینگ چیست؟

CR و DR در شیفتینگ چیست؟

شیفتینگ ، شیفت کردن یا انتقال به این معنی است که شما ذهنتان را از زمان حال و این دنیایی که هستیم یعنی CA به دنیای مورد علاقه‌ی خودتان که میتواند حتی زندگی در کشور دیگر ، زندگی اشرافی و یا زندگی داخل سریال‌ها باشد تغییر بدید که DR نامیده می شود و معنی اش یعنی همان دنیایی که قراره خلق کنیم.

شیفتینگ چندین ماه است به عنوان یک ترند جهانی در تیک تاک قرار گرفته است و کسانی که شیفت موفق داشتند از تجربیات خودشان گفتند که تعدادی را به همراه روش شیفت کردن در پست های دیگر در سایت قرار دادیم.

تفاوت شیفت با خواب و رویای صادقانه یا شفاف چیست؟

در خواب معمولی شما نمی‌توانید انتخاب کنید که خواب ببینید یا خیر. نمی‌توانید نوعش را انتخاب کنید و در رویای شفاف یا لوسید دریم هم کاراکترها احساسی ندارند و همین‌طور کاراکتر خودتان ، افراد و خیلی چیزای دیگر دست خودتان نیست و حتی نوع رفتار اشخاص شباهتی به خود واقعی‌شان ندارن. نمی‌توانید صدا ، بو و مزه‌ها را مثل دنیای واقعی حس کنید ولی در شیفت کردن اصلا اینطور نیست چیزی که می‌بینید و جایی که هستید دست خودتان است.بو ، مزه و صدا را مثل دنیای واقعی حس می‌کنید و می توانید با کاراکترها ارتباط برقرار کنید و دست خودتان است چه زمانی از آن برگردید.

شیفتینگ چیست؟
شیفتینگ چیست؟

در حقیقت نمی شود گفت شیفت کردن دنیای واقعی  است چون اگه کاملا واقعی بود اگر آنجا آسیبی می‌دیدید و داخل دنیای واقعی هم این آسیب برای شما وارد می شد که شیفت کردن همچین چیزی نیست و اتفاق نمی افتد ولی شیفت برای شما دنیایی می‌سازد که خیلی به این واقعیت نزدیک است.

برای شیفت کردن باید چیکار کنیم؟

لیستی از چیزی که میخواید ببینید و یا خودتان باشید بنویسید اسکریپت داخل یک برگه جزییات ظاهری اخلاقی خودتان ، بقیه و همینطور مکانی که میخواید و بنویسید(این مورد را هم میتوانید اضافه کنید که یک دقیقه دنیای واقعی برابر یک هفته زندگی در آن دنیا باشد)
بعد به پشت دراز بکشید، ریلکس کنید ، بدنتان را شل کنید و چشم هایتان را ببندید و تا ۱۰۰ بشمارید (لازم نیست حرف بزنید و تو ذهنتون شمارش و انجام بدید)
1 من شیفت میکنم
2 شیفت کردن برای من خیلی راحته
3 به اسونی شیفت انجام میدم
و همینطور بشمارید تا به 100 برسید و بگویید من شیفت کردم و چشم هایتان را باز کنید.اگر شرایط را رعایت کرده باشید و ایمان داشته باشید سفرتان با موفقیت انجام خواهد شد.

عوارض شیفت کردن چیست؟

شیفتینگ عوارضی‌ که به جسم شما آسیب بزند را ندارد و مسلما وقتی واقعا آنجا میمیرید در دنیای واقعی مشکلی برای پیش نمیاد و فقط بیدار می شوید.فقط هنگام انجام دادن و برگشتن استرس و بالا رفتن تپش قلب را تجربه می کنید که برای خیلی ها خوب نیست و اگر بیماری جدی و قلبی دارید بهتر است از اینجام این کار خودداری کنید.

بهترین روش شیفتینگ

بهترین روش شیفتینگ از نظر ما روش بدون متود هست که در این روش فقط کافی است اسکریپت شما یعنی لیست مشخصات DR که می‌خواهید داشته باشید را کاملا بلد باشید و چند بار مطالعه کنید و در مکانی کاملا آرامی ریکلس کنید.

یک سابلیمینال برای شیفت موفق برای شما  آماده کردیم که می‌توانید هنگام شیفت از آن استفاده کنید.دراز بکشید و بعد از چند نفس عمیق شروع به شمارش اعداد کنید و با فاصله‌، داخل ذهنتون شمارش کنید و به چیزی غیر از هدف و رسیدن به DR فکر نکنید.حتما از تجربه‌های موفقتان در کامنت ها برای ما بگویید و اگر سوالی راجع به شیفت کردن هنوز برای شما باقی مانده است از ما بپرسید و ما مثل همیشه آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما کاربران عزیز مجله روز هستیم.

اگر در شیفت کردن من بخوام برم جایی ،باید کامل اونجارو دیده باشم؟!

جواب : نه نیازی نیست ،مثلا میخوای بری فرانسه ،اصلا لازم نیست همه جای فرانسه رو دیده باشی چون فرانسه همون شکل با همون خیابون و همون امکانات و دقیق توی یه بعد دیگ هست و اصلا نمیخواد تو تجسمش کنی ، بگو میخوام برم فرانسه… مثل یک سفر میری فرانسه و میتونی خیابون هاش و ساختمان هاش رو ببینی (اصلا نیازی نیست از قبل همه چیزو دیده باشی) چون فرانسه اونجا قرار داره و تو میخوای بازدید کنی ازش .

9 نکته مهم برای راحت تر شیفت کردن

توی شیفتینگ به موارد زیر دقت کنید تا راحت تر شیفت شید :

  1. باور داشته باشید که میتونید شیفت کنید
  2. باور داشته باشید که شیفت کردن خیلی راحته و مدام اینو تلقین کنید.
  3. در طول روز آب زیاد بخورید و هیدراته باشید
  4. خود ارضایی رو کنار بزارید انرژی زیادی ازتون میگیره و نمیزاره شیفت شید .
  5. سعی کنید ارتعاش بالایی داشته باشید
  6. مدام پشت سر هم شیفت نکنید
  7. وسواس نداشته باشید
  8. از شیفتیتگ نترسید
  9. در طول روز روی دنیای واقعیتون تمرکز کنید یعنی جوری نباشید که انگار این دنیا مهم نیست و اونجا مهمه . تا زمانی ک زندگی واقعیتون رو دوست نداشته باشید نمیتونید شیفت کنید

نکته مهم : این پست همیشه بروزرسانی خواهد شد و در مورد شیفت کردن و متودهای شیفتینگ دائما مطالب جدیدی اضافه خواهد شد.

اسکریپت درس خواندن در شیفتینگ

میتونید برای اینکه اونجا درس بخونید این اسکریپت رو بنویسید :
⭒من در یک خانه تنها زندگی میکنم و ارامش کامل برای درس خواندن دارم .
⭒پول زیادی توی بانک دارم و میتونم هر پکیج یا کلاسی رو شرکت کنم
⭒من همه کتاب های تستی که میخوام رو اونجا دارم(اسم تک تک کتاب هارو بنویسید)
⭒یک میز مطالعه دلخواه دارم(میتونید عکسشو قبل شیفت ببینید)
⭒هر یک ساعت cr معادل یک‌روز dr(یعنی اگر شما شب شیفت کنید و هفت ساعت اونجا باشید میتونید اندازه یک هفته درس بخونید)
⭒من اونجا عاشق درس خوندنم و بدون استراحت و با علاقه درس میخونم و خسته نمیشم .

با این اسکریپت میتونید شیفت کنید و اونجا توی یک محیط اروم درس بخونید و همشو یاد بگیرید ،وقتی برگردید اینجا همه چیزو یادتون هست . همینطور میتونید برید اونجا و زبان های مختلف رو یاد بگیرید !

آیا شیفتینگ گناه است؟

شیفت کردن مانند خواب دیدن است و همانطور که خواب دیدن گناه نیست و شیفتینگ هم مشکلی ندارد.

چرا نمیتوانم شیفتینگ کنم؟

برای شیفت کردن تمرین و تکرار لازم است و اگر کاملا تسلط داشته باشید بستگی به شما دارید که بین 10 دقیقه تا 3 ساعت انجام دهید.

آیا شیفتینگ حقیقت دارد؟

همه چیز به شما بستگی دارد و البته مدارک و گفته هایی وجود دارد که حقیقی بودن شیفتیگ را تعیین می کند.

4.4/5 - (70 امتیاز)

    227 نظر

    1. خسته نباشید خاهش میکنم بخونید و کمک کنید
      من دیشب واسه اولین بار خاستم شیفت کنم همه کارارو طبق معمول انجام دادم تا حدود چهلو خورده ای شمردم و حرفای مثبت زدم بعد بدنم داغ شد جوری قلبم میتپید که حس میکردم میخاد از قفسه سینم بزنه بیرون حس میکردم رو هوا معلقم و دارم میچرخم بعد حس کردم دست چپم داره از زمین بلند میشه و کاملا بی اختیار از زمین بلند شد و گذاشته شد رو سینم حدود سی ثانیه طول کشید تا از زمین بلند شد گذاشته شد رو سینم و آروم دست راستمم بلند شد گذاشته شد رو سینم پاهام از هم باز شدن(هیچکدوم از حرکات بدنم دست خودم نبود و کاملا بی اختیار انجام میشد)و بعد با اینکه دستام رو سینم بود بدنم از زمین بلند شد و نشستم و بعد سرم گذاشته شد رو زمین بین زانو هام
      و بعد چشمام ناخودآگاه باز شد اما هنوز تو دنیای سی ار بودم(تو اسکریپتم نوشته بودم وقتی شیفت شدم چشمام ناخودآگاه باز شه)وقتی بلند شدم انگار بدنمو دستو پام خاب رفته بود نمیتونستم راحت تکونشون بدم بدنم میلرزید کلی از انرژیم گرفته شده بود بعد حدود نیم ساعت دوباره امتحانش کردم اما بازم همون اتفاق افتاد لطفا راهنمایی کنید هرجا میگردم درباره حرکات بدن چیزی نوشته نشده

    2. سلام وقتتون بخیر ببخشید سابنیمینال آرزو همونه که باید موقع شیفیت گوش بدیم بهش؟

    3. من چرا هرکاری میکنم شیفت نمیشم و خوابای عجیبی میبینم که دست خودم نیست
      میشه لطفا جواب بدین چطوری انجامش بدم که موفق بشم؟

    4. مثلا الان ما شیفت کردیم الان مثلا بگیم یک دقیقه اینجا یک روز اونجا الان یه دقیقه تو این دنیا، اینجا، ما بگذره اونجا یک روز میگذره درسته؟ اینجا یک دقیقه گذشت یک روز اونجا به سرعت میگذره یا همون حالت عادی، زمان اینجا؟

    5. من شیفت کنم یه سوال داشتم اگه توی این دنیا بمیریم مشکلی برای رویامون بوجود میاد یا برای همیشه اونجا میمونیم؟و یکی از دوستانم گفت اگه بیشتر از چند ساعت اونجا باشیم دیه نمیتونیم برگردیم حقیقته؟

    6. میخاستم بدونم فقط تو برگه کارایی ک مخایم انجام بدیم یا اکنون دنیایی ک میخایم بریم کافیه یا تو ذهنمونم باید همه اینارو تکرار کنیم؟

    7. میخاستم بدونم فقط تو برگه کارایی ک مخایم انجام بدیم یا اکنون دنیایی ک میخایم بریم کافیه یا تو ذهنمونم باید همه اینارو تکرار کنیم؟

    8. من ۱۱ سالمه و آبان به دنیا اومدم
      یک بار انجام دادم و تقریبا پاهام و بیشتر اعضای بدنم بی حس شده بودن
      و میخواستم بپرسم چجوری باید برگردیم؟
      اصلا با سن من میشه؟
      و اینکه میشه در شیفتینگ یک آدم رو حذف کنیم از خانواده؟
      و آیا سن آدم تغییر میکنه؟

      • ببین شیفیتین ربطی به سن نداره کلا هر سنی میتونه انجامش بده و فقط تمرکز میخواد همین
        میتونی با صدای بلند توی همین دنیا مثل جیغ و .. بیدار شی یا مثلا کلمه رمز بزاری که وقتی اونو توی دنیای شیفت گفتی بیدار شی مثلا اون کلمه بیدار باشه یا بلند شو یا هرچیز دیگه ای
        اون دنیا کامل باب میل خودته و هرچیزی که دوس داری میتونه باشه میتونی از اعضای خانواده ات کم کنی و یا حتی اضافه کنی میتونی ظاهر خودتو تغییر بدی و صدات و … کلا باب میل خودته و تنها نکته ای که میمونه اینه که حتما باید اینارو بنویسی و موقع شمردن اعداد تصورشون کن همشونو و اصلا یادت نره!

    9. من ۱۱ سالمه و آبان به دنیا اومدم
      یک بار انجام دادم و تقریبا پاهام و بیشتر اعضای بدنم بی حس شده بودن
      و میخواستم بپرسم چجوری باید برگردیم؟
      اصلا با سن من میشه؟
      و اینکه میشه در شیفتینگ یک آدم رو حذف کنیم از خانواده؟
      و آیا سن آدم تغییر میکنه؟
      ممنون میشم اگر جواب بدین.

    10. نه صرفا توی ذهنه فقط

      • سلام من میخواستم بدونم زمانی که تا ۱۰۰ میشماریم باید خوابمون ببره و تو خواب چشمامونو باز میکنیم و شیفت میشیم؟

    11. اگه مثلا سه ساعت اونجا باشیم سه ساعته ازین ور میگذره؟ بعد ب قیر از کلمه رمز اگه کسی بیدارمون کنه دیگه شیفت تموم میشه؟

    12. سلام میخواستم تو این مورد کمکم کنید که من چندین باره وقتی شیفت میکنم تا جایی میرم که انگار میخوام وارد دنیای که میخوام بشم میرم و علاعمش رو میگیرم ولی تا یه جا که میخوام برم انگار منو رد میکنه و یهو کلا بر میگردم حالت عادیم حالا منظورم چیه منظورم اینکه من یه بار احساس اینو داشتم که داشتم تو زمین فرو میرفتم ولی وقتی که این احساس رو داشتم که نصف بدنم الان فرو رفته یهو برگشتم به حالت عادی و یه بار چشام داشت سیاه و سفید میشد بعد از یکم که اینطور شد باز برگشتم حالت عادی مشکل از چیه؟

    13. لطفا به سوالم جواب بدید

      یه سوال شیفت کردن محدودیت سنی داره؟؟؟

    14. این راسته که میگن اگه توی شیفت یکیو بکشی کارماش تو این دنیا میزنه به کمرت؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *