شیفتینگ (شیفت کردن) چیست؟ چگونه شیفتینگ کنیم؟⭐️

شیفتینگ چیست؟
شیفتینگ چیست؟

شیفتینگ (شیفت کردن) چیست؟

تا حالا شده دلتان بخواد وارد زندگی فیلم‌ها و دنیایی شوید که فقط داخل ذهن شما وجود دارد و داخل آن دنیا زندگی کنید.در ادامه این پست با سایت مجله روز همراه باشید تا با شیفتینگ آشنایی کاملی داشته باشید و به جواب شیفتینگ چیست؟ برسید.

آیا شیفتینگ حقیقت دارد؟

شیفتینگ یا تغییر حالت از جهانی به جهان دیگر تنها یک عملیات ذهنی مانند پرواز روح می باشدبه عبارتی در شیفتینگ هیچ تغییر مسیر و یا مقصد به جهانی حقیقی دیگر ، وجود ندارد یک عملیات ذهنی شیرین و دلنشین یا بهتر است بگویم یک عملیات گول زدن مغز و ذهن می باشد .
به عبارتی اگر بخواهیم بگوییم شیفت این به معنای تغییر از جهانی به جهان دیگر به صورت واقعی است باید بگویم این کاملا اشتباه است چرا که شیفتینگ فقط و فقط عملیات ذهنی است.

شیفتینگ چیست؟
شیفتینگ چیست؟

CR و DR در شیفتینگ چیست؟

شیفتینگ ، شیفت کردن یا انتقال به این معنی است که شما ذهنتان را از زمان حال و این دنیایی که هستیم یعنی CA به دنیای مورد علاقه‌ی خودتان که میتواند حتی زندگی در کشور دیگر ، زندگی اشرافی و یا زندگی داخل سریال‌ها باشد تغییر بدید که DR نامیده می شود و معنی اش یعنی همان دنیایی که قراره خلق کنیم.

شیفتینگ چندین ماه است به عنوان یک ترند جهانی در تیک تاک قرار گرفته است و کسانی که شیفت موفق داشتند از تجربیات خودشان گفتند که تعدادی را به همراه روش شیفت کردن در پست های دیگر در سایت قرار دادیم.

تفاوت شیفت با خواب و رویای صادقانه یا شفاف چیست؟

در خواب معمولی شما نمی‌توانید انتخاب کنید که خواب ببینید یا خیر. نمی‌توانید نوعش را انتخاب کنید و در رویای شفاف یا لوسید دریم هم کاراکترها احساسی ندارند و همین‌طور کاراکتر خودتان ، افراد و خیلی چیزای دیگر دست خودتان نیست و حتی نوع رفتار اشخاص شباهتی به خود واقعی‌شان ندارن. نمی‌توانید صدا ، بو و مزه‌ها را مثل دنیای واقعی حس کنید ولی در شیفت کردن اصلا اینطور نیست چیزی که می‌بینید و جایی که هستید دست خودتان است.بو ، مزه و صدا را مثل دنیای واقعی حس می‌کنید و می توانید با کاراکترها ارتباط برقرار کنید و دست خودتان است چه زمانی از آن برگردید.

شیفتینگ چیست؟
شیفتینگ چیست؟

در حقیقت نمی شود گفت شیفت کردن دنیای واقعی  است چون اگه کاملا واقعی بود اگر آنجا آسیبی می‌دیدید و داخل دنیای واقعی هم این آسیب برای شما وارد می شد که شیفت کردن همچین چیزی نیست و اتفاق نمی افتد ولی شیفت برای شما دنیایی می‌سازد که خیلی به این واقعیت نزدیک است.

برای شیفت کردن باید چیکار کنیم؟

لیستی از چیزی که میخواید ببینید و یا خودتان باشید بنویسید اسکریپت داخل یک برگه جزییات ظاهری اخلاقی خودتان ، بقیه و همینطور مکانی که میخواید و بنویسید(این مورد را هم میتوانید اضافه کنید که یک دقیقه دنیای واقعی برابر یک هفته زندگی در آن دنیا باشد)
بعد به پشت دراز بکشید، ریلکس کنید ، بدنتان را شل کنید و چشم هایتان را ببندید و تا ۱۰۰ بشمارید (لازم نیست حرف بزنید و تو ذهنتون شمارش و انجام بدید)
1 من شیفت میکنم
2 شیفت کردن برای من خیلی راحته
3 به اسونی شیفت انجام میدم
و همینطور بشمارید تا به 100 برسید و بگویید من شیفت کردم و چشم هایتان را باز کنید.اگر شرایط را رعایت کرده باشید و ایمان داشته باشید سفرتان با موفقیت انجام خواهد شد.

عوارض شیفت کردن چیست؟

شیفتینگ عوارضی‌ که به جسم شما آسیب بزند را ندارد و مسلما وقتی واقعا آنجا میمیرید در دنیای واقعی مشکلی برای پیش نمیاد و فقط بیدار می شوید.فقط هنگام انجام دادن و برگشتن استرس و بالا رفتن تپش قلب را تجربه می کنید که برای خیلی ها خوب نیست و اگر بیماری جدی و قلبی دارید بهتر است از اینجام این کار خودداری کنید.

بهترین روش شیفتینگ

بهترین روش شیفتینگ از نظر ما روش بدون متود هست که در این روش فقط کافی است اسکریپت شما یعنی لیست مشخصات DR که می‌خواهید داشته باشید را کاملا بلد باشید و چند بار مطالعه کنید و در مکانی کاملا آرامی ریکلس کنید.

یک سابلیمینال برای شیفت موفق برای شما  آماده کردیم که می‌توانید هنگام شیفت از آن استفاده کنید.دراز بکشید و بعد از چند نفس عمیق شروع به شمارش اعداد کنید و با فاصله‌، داخل ذهنتون شمارش کنید و به چیزی غیر از هدف و رسیدن به DR فکر نکنید.حتما از تجربه‌های موفقتان در کامنت ها برای ما بگویید و اگر سوالی راجع به شیفت کردن هنوز برای شما باقی مانده است از ما بپرسید و ما مثل همیشه آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما کاربران عزیز مجله روز هستیم.

اگر در شیفت کردن من بخوام برم جایی ،باید کامل اونجارو دیده باشم؟!

جواب : نه نیازی نیست ،مثلا میخوای بری فرانسه ،اصلا لازم نیست همه جای فرانسه رو دیده باشی چون فرانسه همون شکل با همون خیابون و همون امکانات و دقیق توی یه بعد دیگ هست و اصلا نمیخواد تو تجسمش کنی ، بگو میخوام برم فرانسه… مثل یک سفر میری فرانسه و میتونی خیابون هاش و ساختمان هاش رو ببینی (اصلا نیازی نیست از قبل همه چیزو دیده باشی) چون فرانسه اونجا قرار داره و تو میخوای بازدید کنی ازش .

9 نکته مهم برای راحت تر شیفت کردن

توی شیفتینگ به موارد زیر دقت کنید تا راحت تر شیفت شید :

  1. باور داشته باشید که میتونید شیفت کنید
  2. باور داشته باشید که شیفت کردن خیلی راحته و مدام اینو تلقین کنید.
  3. در طول روز آب زیاد بخورید و هیدراته باشید
  4. خود ارضایی رو کنار بزارید انرژی زیادی ازتون میگیره و نمیزاره شیفت شید .
  5. سعی کنید ارتعاش بالایی داشته باشید
  6. مدام پشت سر هم شیفت نکنید
  7. وسواس نداشته باشید
  8. از شیفتیتگ نترسید
  9. در طول روز روی دنیای واقعیتون تمرکز کنید یعنی جوری نباشید که انگار این دنیا مهم نیست و اونجا مهمه . تا زمانی ک زندگی واقعیتون رو دوست نداشته باشید نمیتونید شیفت کنید

نکته مهم : این پست همیشه بروزرسانی خواهد شد و در مورد شیفت کردن و متودهای شیفتینگ دائما مطالب جدیدی اضافه خواهد شد.

اسکریپت درس خواندن در شیفتینگ

میتونید برای اینکه اونجا درس بخونید این اسکریپت رو بنویسید :
⭒من در یک خانه تنها زندگی میکنم و ارامش کامل برای درس خواندن دارم .
⭒پول زیادی توی بانک دارم و میتونم هر پکیج یا کلاسی رو شرکت کنم
⭒من همه کتاب های تستی که میخوام رو اونجا دارم(اسم تک تک کتاب هارو بنویسید)
⭒یک میز مطالعه دلخواه دارم(میتونید عکسشو قبل شیفت ببینید)
⭒هر یک ساعت cr معادل یک‌روز dr(یعنی اگر شما شب شیفت کنید و هفت ساعت اونجا باشید میتونید اندازه یک هفته درس بخونید)
⭒من اونجا عاشق درس خوندنم و بدون استراحت و با علاقه درس میخونم و خسته نمیشم .

با این اسکریپت میتونید شیفت کنید و اونجا توی یک محیط اروم درس بخونید و همشو یاد بگیرید ،وقتی برگردید اینجا همه چیزو یادتون هست . همینطور میتونید برید اونجا و زبان های مختلف رو یاد بگیرید !

آیا شیفتینگ گناه است؟

شیفت کردن مانند خواب دیدن است و همانطور که خواب دیدن گناه نیست و شیفتینگ هم مشکلی ندارد.

چرا نمیتوانم شیفتینگ کنم؟

برای شیفت کردن تمرین و تکرار لازم است و اگر کاملا تسلط داشته باشید بستگی به شما دارید که بین 10 دقیقه تا 3 ساعت انجام دهید.

آیا شیفتینگ حقیقت دارد؟

همه چیز به شما بستگی دارد و البته مدارک و گفته هایی وجود دارد که حقیقی بودن شیفتیگ را تعیین می کند.

4.4/5 - (70 امتیاز)

    227 نظر

    1. یه سوال اگه موقع شمردن اعداد یهو یه عدد رو اشتباه بگیم یا یادمون برا کجا بودیم باید چیکار کنیم؟اگه برگردیم از اول اشکالی نداره؟

    2. سلام من یه چیزیو تعریف میکنم شما بهم بگید شیفت بوده یانه چون چیزی که دیدم با چیزی که تو اسکریپتم نوشته بودم مرتبط نبود:
      من اسکریپتمو کامل نوشته بودم و چند دورم از روش خوندم تو اون اسکریپت نوشتم که صاحب شرکت مد لباس بشم و یه سری چیزای جالب دیگه نوشته بودم تو اسکریپتم همه مشخصاتو توش نوشتم بعدم تو اسکریپتم نوشتم میخوام مجرد باشم یعنی نمیخواستم تو اونجا عشق و عاشقی از اینجور چیزا باشه بعدش خواهرم داشت باب اسفنجی میدید منم نشستم نگاه کردم باهاش تو اون قسمت پاتریک دامن و نیم تنه پوشیده بود و خودشو به جای دختر جا زده بود.
      بعد شب که شد قبل خوابم دوباره اسکریپتمو مرور کردم رفتم رو تختم درازکشیدم همه جا تاریک و بی سر و صدا بود از متودی که تو یوتوب دیدم استفاده کردم دنیایی که میخواستم برم توش رو تصور کردم و گفتم من دارم شیفت میکنم،شیفت راحته و از اینجور چیزا بعدش خوابم برد بعد نمیدونم این چیزی که دیدم خواب بود یا شیفت شدم بودم ولی هیچ چیزش به اسکریپتم مرتبط نبود حالا چی دیدم:
      چشمامو باز کردم روی تخت سفید بعد بوی کیک شکلاتی میومد بعدش من رو دیوار عکس خودمو باب اسفنجیو دیدم من لباس عروس پوشیده بودم باب اسفنجیم کت و شلوار دامادی عکسه خیلی ضایع بود من دستم گل رزصورتی بود،بعد فهمیدم من پاتریک شدم ولی میدونستم پاتریک نیستم و میدونستم میخواستم شیفت کنم دست و پاهام تمامش صورتی بود از رو تخت بلند شدم و رفتم سراغ آینه میز آرایش خودمو دیدم پاتریکم و قیافم دخترونه بود بعد از اتاق رفتم بیرون اون طرف راه رو بوی کیک شکلاتی میومد رفتم دیدم باب اسفنجی بود گفت صبح بخیر عزیزم بیدار شدی به خدا داشت پشمام میریخت من هیچی نگفتم بعد اون آب انبه و کیک شکلاتی رو گذاشت رو میز گفت اینو برای خودمون درست کردم تا بخوریم کیک شکلاتی آب انبه بعد من نشستم خوردم مزش کاملا حس میشد و خوشمزه بود هم آب انبه هم کیک شکلاتی منم گفتم دستت درد نکنه به باب اسفنجی بعد رفتیم سالن اونجا کاناپه بود بعد نشستیم سالنش خیلی خوشگل بود بعد باب اسفنجی گفت دیشب داشتیم فیلم ترسناک میدیدیم تو خوابت برد منم گفتم من اصلا نمیدونم اینجا چیکار میکنم اونم گفت یعنی چی گفتم من ازت بدم میاد داره حالم بهم میخوره از این خواب اونم گریش گرفت گفت یعنی ازدواجت با مت دروغ بود منم گفت ازت متنفرم و هیچ وقت با تو ازدواج نکردم بعد از خونه رفتم بیرون اینم بگم حرفامو کنترلم کاملا دست خودم بود میخواستم خلاص شم از اینجا برای همین کلمه خروج رو که تو اسکریپتم نوشته بودم گفتم ولی فایده ای نداشت باب اسفنجی با عصبانیت گفت پاتریک تو مال منی بعد اومد دنبالم بعد من فرار کردم ازش بعد اومد منو از پا گرفت افتادم زمین دردم اومد بعد منو انداخت تو قفس گفتم ولم کن بذار برم اونم گفت نه نمیتونی جایی بری بعد گریم در اومد بعد گفت ما قرار بود بچه دار بشیم بعد من دستمو گذاشتم رو میله های قفس و و قفسو باز کردم و فرار کردم دوباره باب اسفنجی افتاد دنبالم بعد اونجا یه دره بود پایین دره خالی خالی بود من خودم از پرتگاه انداختم پایین صدای باب اسفنجی میومد که میگفت پاتریک بعدشم از خواب نصف شبی بیدار شدم اصلا نمیدونم خواب بود یا شیفت بود میشه یکی بهم بگه؟من اصلا به باب اسفنجی فکر نکردم ولی همه چی اجسامو حس میکردم بهشون دست میزنم حالا شیفت بود یا خواب؟بخدا حالم داشت بهم میخورد هیچ جاس منطقی نبود😐

      • اون چیزی که دیدی شیف بوده ولی چون ذهنت بهم ریخته بوده و کاملا دی ارت رو تصور نکرده بودی به جایی رفتی که ناخداگاهت بر پایه ذهنت تصور کرده بوده و تورو اونجا کشونده

      • سلام تبریک میگم شیفت موفق داشتییییی عرررر >> 🥹💗 حالا چرا میگم شیفت بوده چون ببین اگه لوسید دریم دیدی نمیتونیستی چیزیو حس کنی یعنی غیرقابل ممکنه که توی لوسید حواس پنجگانه داشته باشی پس صددرصد شیفت بوده ! و اینکه هم میگی که من اسکریپتم فرق داشت و اصلا به باب اسفنجی فکر کردم ، اینه که شیفت تو غیرارادی بوده چون تو باب اسفنجی نگاه کردی ذهن ناخودآگاهت بهش فکر کرده و کمک کرده که تو به باب اسفنجی شیفت شی … به هر حال خیلی خیلی خیلییی برات خوشحالم و بهت تبریک میگم امیدوارم بازم شیفت موفق داشته باشی و اینکه اگه میشه برای من هم دعا کن که شیفت شم آخه خیلی دلم میخواد :)) 💗🥹🤍

    3. سلام من هرچی تلاش میکنم شیفت کنم نمیشه ، البته به جایی میرسم که سرم گیج میره حال تهوع میگیرم و انگشتام میپرن ولی هرچی میرم جلو فایده نداره و شیفت نمیکنم
      مثلا دیشب به جایی رسیدم که دستم خود به خود جابجا شد ولی بازم شیفت نشدم
      سابلیمینال جذب رو هم که گوش میدم سردرد میگیرم
      چیکار کنم؟

      • وقتی توی شیفت موفق نمیشی باید بینش فاصله بزاری چون انرژی زیادی ازت میگیره و فرقی نمیکنه چند بار تلاش کنی هر دفه شکست میخوری مگه اینکه با انرژی کامل انجامش بدی

      • خیلی به شیفت نزدیکی تلاشت رو بیشتر کن حتما موفق میشی >>> 💗🥹 چون شیفت با چندبار تلاش نیست بعضی ها حتی دارن 2 سال تلاش میکنن ولی هنوز شیفت نشدن :> فایتینگگگگ🤍

    4. چرا من دوشبه نمیتونم شیفتینگ کنم مشکل چیه تا ۱۰۰میشمرم چشمامو باز می کنم سرجامم

      • عدد صد معیار شیفت شدن نیست و بستگی به خودت داره که چه موقع شیفت بشی باید بیشتر از تا صد شمردن صبر کنی حتا شاید چندین ساعت برای تو وقت بگیره

      • شیفت کردن با 2 بار تلاش نیست خیلی تلاش میخواد و اینکه فقط تا 100 نشمر انقدر بشمر تا شیفت شی >> فایتینگگگ 💗🥹

    5. توی یه سایتی دیده بودم که نوشته بود شیفت کردن خیلی خطرناکه واقعا خطرناکه ؟؟

      • نه شیفت اصلا خطرناک نیست ! چون که با شیفت کردن ذهنت به همزادت توی یه دنیای موازی دیگه انتقال پیدا میکنه و کاملا هم دست خودت هست که کی برگردی . اگه هم بمیری تو این دنیای واقعی هیچ اتفاقی برات نمیوفته چون جسم اصلیت اینجاست .

    6. تغیرات بعد شیفت مثلا چی بنویسیم ؟؟

    7. میتونیم شیفت کنیم به کره یا کشور دیگه؟

    8. یه راهنما واسه شما😂

      راستی وقتی سرتون گیج رف یا عر چیتچن شد چشماتونو وا نکنید چون این نشونه ی شیفتینگه

    9. یه راهنما واسه شما😂

      خب بزارید بگم من یه لیست دارم براتون اخر صحبتم میفرستم گوش کنید گناه نیست اگه اونحا بمیرید یا اسیب ببینید اینجا چیزیتون نمیشه هر شب تمرین کنید تا مسلط بشید من زیاد توضیح نمیدم اگه سوالی داشتید به این parsamarp@gmail.com پیام بدید جواب میدم
      لیست👇
      اسم و فامیلی (برای اسم میتونین گوگل کنین):

      سنتون:

      عطر و بوی بدنتون:

      اسم و فامیلی پدر و مادر:

      ظاهرتون (رنگ پوست، رنگ مو، رنگ چشم، ناخونتون، اندازه مو، جنس و حالت مو، حالت صورتتون، قد و وزنتون، دندوناتون، موهای بدنتون):

      اخلاق و ویژگی هاتون (اخلاقتون رو صادقانه چیزی که هستین بنویسین و چیزی که نیستین ننویسین از بقیه بپرسید اخلاقتون چجوریه):

      ظاهر پدر و مادر:

      سن پدر و مادر:

      اخلاق پدر و مادر:

      فضا و رابطه خانواده:

      محله و خونتون:

      وضع مالی تون:

      دوستاتون:

      اصالت و ملیت:

      وسایلتون:

      مهارت و استعداد هاتون:

      زبونی که حرف میزنین:

      جایی که وقتی شیفت کردین بیدار میشین:

      ساعت و روزی که بیدار میشین:

      چجوری از شیفت بیدار میشین:

      تغییرات بعد شیفت:

      زمان بندی dr و cr:

      کلمه ی برگشتتون:
      خب اگه چیزی جا انداختم به ایدیم پیام بدید بهتون میگم بای بای

      • رمز برگشتنم میتونه اسم خودم باشه ؟؟

      • باید اینارو داخل برگه بنویسیم؟
        باید اسم و فامیل واقعی خدمون و مادر پدرمون در این دنیارو داخل برگه بنویسیم یا هرچیزی که دوست داشتین؟
        واجب اصلا واجبه که اسم پ اونجا پدر مادر داشته باشیم آخه من میخوام برم دنیای انیمه

        • ن عزیزم من خودم توی اسکریپت ام نوشتم تنها این اجباری نیست تازه اگرم بخوای پدر و مادر داشته باشی لازم نیس اسم و فامیلی واقعی شونو بنویسی

    10. اقا چرا موقع انجام حس میکنم دارم دوره خودم میچرخم در صورتی که چشمامو باز میکنم میبینم سره جامم
      حتی حالت تهوع هم بهم دس داد انگار یه ساعت بود دوره تودم میچرخیدم
      چشامو باز نکردم فک کردم دارم شیفت میشم😐😂

    11. سلام خواستم شیفینگ انجام بدم یه لحظه حس کردم دادم میرم سمت بالا ولی چشممو باز نکردم بد یهو حس کردم سرم داره گیج میره و دوره خودم میچرخم چشامو باز کردم دیدم سره جامم😐😂دو باره که میخوام انجام بدم اینجوری میشه چرا واقعا ؟؟؟؟؟؟؟ اشتباهی کردم ؟؟؟؟

    12. خب در آخر اون برگه dr رو باید چیکار کرد؟:/

    13. سلام می‌خوام بدونم میشه دونفری ک از راه دور هستن بتونن ببینن همو
      اگر میشه چی باید تو کاغذ بنویسیم و اینا

    14. میشه به یه جایی از همین دنیا مثلا پیش کسی که خیلی دوره و ما دوسش داریم و توی یه شهر دیگه اس شیفت کنیم؟

    15. سلام
      من با روش شما اومدم شیفتینگ انجام بدم و وقتی رسیدم به دویست و خورده ای توی حالت چشم بسته سرم گیج میرفت و تپش قلب گرفتم
      بدنم هم سنگین شد و نمیتونستم تکون بخورم این حالت شیفتینگ یا نشونه نزدیک شدن بهش؟

    16. سلام ممنون میشم جواب بدید
      من سوالم اینه که اگه در حال شیفت بودیم و یکی بیدارمون کرد چی میشه؟
      مثلا من اینگیلیسی بلد نیستم ولی جایی که میخوام برم مه شخصیتا اینیگیلیسن
      میشه مثلا صدای خود شخصیت ها باشه ولی به ایرانی صحبت کنن؟
      و اینکه وقتی میخوایم برگردیم دنیایی که اونجا هست چی میشه؟ متوقف میشه؟

    17. من خیلی دوست دارم وارد دنیای شیفت شم اما مث چی میترسم ینی اگه اون کلمهه یادم بره دیگه نمیتونم به جسمم برگردم؟ راه های دیگه ای هم هست که به جسم خودمون برگردیم؟

    18. سلام ڪسی میتونه یه نمونه از لیست اسڪریپت رو برام به این آیدی بفرسته felix_steiner@
      تو هر پیام رسانی بزنی صفحه منو میاره
      ممنون میشم ڪمڪم ڪنید.

    19. سلام دوستان شیفتینگ واقعیه
      من زمانی که شیفت کردم
      خیلی خوابم میومد
      در همان لحضه به فکر شیفت افتاد
      همین تور که داشت خوابم میبرد تا 100الی200توی ذهنم میشموردم
      ومابین شموردن توی ذهنم میگفتم من شیفت میکنم انقدر گفتم تا خوابم برد ولی فهمیدم که روحم از بدنم جدا شد همه چیز مثل واقعیت بود با نا محدودی کامل ببینید تنها راه شیفتینگ کردن موقعه خوابه بایدخیلی خسته باشتی تا بتونی شیفت کنی.

      • میتونی بهم یاد بدی؟؟

      • ن اتفاقا باید پر انرژی باشی البته بگم ک خودم خسته رو ترجیح میدم ولی خب اینجوری زود برمیگردیم اگه پر انرژی باشیم دیر تر برمیگردیم چون تا انرژیمون خالی بشه میتونیم اونجا باشیم

    20. سلام به همگی
      با تشکر از مدیر سایت بابت مطالب مفیدشون،منم یکم کامل کنم
      عزیزان شیفت گناه نیست،اما باید حواستون باشه هرچی اینجا گناه هست اون جا هم گناهه
      شما باید تو اسکریپتون کلمه برگشت رو بنویسید ینی مثلا یه کلمه یا جمله که وقتی میگید برگردید به دنیای خودتون و نباید از کلمات یا جملات دم دستی استفاده کنید
      شیفت ربطی به دنیاهای موازی نداره و فقط توی ذهن ما انجام میشه
      اگر میخواهید موفق به اینکار باشید باید خیلی اعتقاد داشته باشید،باید امیدوار باشید که حتما میتونید
      وقتی هم می‌بینید ضربان قلبتون بالاعه و …ینی دارید به شیفت شدن نزدیک میشید
      موفق باشید

    21. آسیبی نمیرسه ولی بخاطر ترست یه رمز برای خروج از اونجا ب یاد داشته باش و انجامش بده بدون استرس

    22. لطفا بخون حتماا :
      اما به غیر این دیدگاه من یه دیدگاه خاصی دارم و اینه ک اتفاقای بزرگی ک میوفته یا ثراره ک بیوفته رو اکثرا شب قبلش تو خواب و رویا میبینم. من حافظه خیلی ضعیفی هم تو این دنیا دارم و ممکنه بعضی خواب هارو یادم نیاد یعنی من تو خواب دیده باشم و نهایت چندتاشون ب ذهنم بیاد این دنیا .
      لطفا بخون*********و تو این دنیا برام اتفاقایی میوفته از بچگی ک الان بیشتر شده . اتفاق اینه ک تو این دنیا هستم و مثلا مشغول کاری ولی یهو همه چیز برام جدید میشه و یه لحظه ب آنی انگار تازه اومدم انیجا و هیچ چیز نمیدونم یهو افکارم میاد سر جاش و همه چیز یادم میاد . با ترسی ک هم دارم سعی میکنم با خودم مرور کنم ک اللن چیکار ها کردم و دارم میکنم و.. دنیال فرد یا افرادی هستم ک ببینم میتونم مشابه مثل خودم پیدا کنم و چیزهای دیگر! بهتون نیاز دارم ‌. پیغام بزارید ادرس تلگرامم و میزارم @i_ngiww

    23. دقیقا از وقتی خودمو شناختم زندگی من براساس شیفتینگ بوده وهمه بهم میگن توهم زدی ولی واقعا در همون زمان و مکان که تصور می‌کنم زندگی میکنم همه‌ی آرزوهام عملی شدن و الانم درحال شیفت شدن یه پروژه بزرگ که برای ۹۹درصد مردم غیرممکنه ممکن میکنم فقط کمی زمان نیاز دارم

    24. چند تا نکته ی و پرسش هم به مطلب قبلم اضافه کنم اول اینکه از نگاه بسیاری از افرادی که برای اولین بار باهاشون مواجه میشم چهره آشنایی دارم ایا این موضوع میتونه به شیفت کردن ربط داشته باشه
      نکته ی بعد اینکه تو دوران جوانی به یه مدت درگیر حال و هوای عشق و عاشقی و هجران و شعر شدم تو همون ایام وقتی بیدار میشدم شروع به نوشتن یک سری اشعار مثنوی غزل یا دوبیتی میکردم که به هیچ شاعری تعلق نداشت و با سبک خاص و متفاوتی جاری میشد این موضوع تو اون دوران اینقدر تکرار شده بود که شبها موقع خوابیدن همیشه قلم و خودکار بالای سرم میزاشتم تا بعد از بیدار شدن سریعا اون اشعار و روی کاغذ منتقل کنم .آیا این نکته هم میشه به شیفت مربوط باشه ؟
      نکته بعد اینکه گاهی مکان یا موقعیتی رو که بهش وارد میشم اینقدر برام اشناس که تو اون حالت از جریانی که در حال اتفاق افتادنه اگاهی کامل دارم انگار قبلا اون جریان برام اتفاق افتاده تا جایی که میتوتم پایان برخی اتفاقاتی که تو اون حالت در جریانه رو تغیر بدم یا مثل فیلم به عقب برگردنم و دوباره تو اون جریان جاری بشم و پایان متفاوتی رو شاهد باشم ایا این نکته ربطی به شیفت داره یا اینکه کسی این حالت و تجربه کرده ؟
      نکته ی بعدی اینکه من تا حالا تو این حالت نتونستم هیچ وسیله یا ابزار مدرنی مثل موبایل یا ابزار دیجیتال رو به صورت واضح مشاهده کنم یا ازشون بهره ببرم مخصوصا خط و نوشته ا ی آشنا رو به صورت واضح نتونستم مشاهده کنم نهایتا با سعی و تمرکز زیاد دستخط ها یا نوشته ها رو به صورت تار مشاهده میکنم ولی موضوع مطلب ثبت شده رو متوجه میشم ایا کسی همچین تجربه ای داشته یا اینکه اصلا این موضوع به شیفت کردن مربوط میشه ؟
      البته حالتها و موارد زیادی تو ذهنمه که هر جور فکر میکنم نمیدونم چجوری اون حالتها رو با شرح و کلمه توضیح بدم …اگر این موارد به موضوع شیفت مربوط میشه مشتاقم تا نظرتونو بدونم ..مرسی

    25. من خیلی ساله این حالتی که بهش میگید شیفت رو دارم این موضوع برام اینقدر واقعیه نمیدونم چجوری براتون توضیح بدم ولی مزه رنک بو احساساتی که تو این حالت دارم کاملا واقعیه اینقدر واقعی که توی این حالت حتی اسم کوچه ها یا نام افرادی رو که توی بیداری هیچ اشنایی با هاشون ندارم رو میدونم بعضی اوقات مکانها و افراد و یا ماجراهاییی که برام اتفاق میافته به صورت سریالی و و ادامه داره تا جایی که مثلا میدونم الان تو فلان کمد فلان چیز و دارم یا مثلا کیف یا سوییچ یا پولم تو کدوم کشو از چند کشوی موجوده البته این مطلب و بگم من هیچ الگو یا فهرست یا دستور العملی رو دنبال نمیکنم ولی چند نکته هست شاید این به نوعی به این حالت ربط داشته باشه من بیداری تو شب و خیلی دوست دارم بیشتر اوقات در برابر خواب شب مقاومت میکنم و تا سحر بیدارم معمولا زمان به خواب رفتنم تلویزیون روشنه و و فیلم پخش میکنه و یا هندسفری تو گوشمه و دارم کتاب صوتی یا نمایشنامه گوش میکنم شاید این موارد با مواردی که بعضی از شما هم تجربه دارید تشابه داشته باشه . ممنون از به اشتراک گذاریه دوستانی که تجربیاتشون و با دیگران به اشتراک گذاشتن.

    26. خیلی باحال بود .اومدم تو تایتانیک . فقط یه مشکلی هستش کشتی داره غرق میشه منم هعی میخام برگردم نمیشه.نمیتونم.کمککککککککککک

    27. سلام، من شیفت کردم ولی خب هیچ اتفاقی نیوفتاد
      حتی تا ۳٠٠ هم شمردم ولی بازم هیچی نشد
      فقط بعدش ضربان قلبم یکم غیرطبیعی بود وقتی چشمام بسته بود دستو و پاهام سنگین شده بودن انگار یه وزنه بزرگ روشون بود. بنظرتون میتونم شیفتت کنم؟

    28. ببخشید وقتی شیفتینگ را انجام دادیم چه شکلی به جسممون برگردیم

    29. اگه تو این دنیا اعتقاد داری اونجام باید اعتقاد داشته باشی

    30. سلام من به کمک احتیاج دارم ⁦⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩
      من از حدود ۲ سال پیش شروع کردم به تمرین شیفت
      هررررررر کاری میشد کردم ولی یه بارم شیفت نشدم . فقط یه بار رویای شفاف دیدم که خیلییی کوتاه بود . تمام متود ها رو امتحان کردم ، اب زیاد خوردم ، لباس راحت پوشیدم ، تو جای ساکت و تاریک تلاش کردم ، تمام اصول رو رعایت کردم ، اسکریپتمو چندین بار ویرایش کردم ، با انواع اهنگ پیش رفتم ، کلیییی دفعه مدیتیشن کردم ولی اصلا انگار شیفت واسه من ساخته نشده⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩
      اگه ایده ای دارید تا بتونه بهم کمکی کنه یا اگه به نظرتون تو جایی مشکل دارم حتمی بهم بگید ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩

      • همینکه میگی شیفت واسه من ساخته نشده یعنی تو این دوسال درست حسابی باورش نکردی…رو باورات کار کن

        • دانا ارکالون

          سلام
          من از بچگی توانایی های خاص داشتم مثل شهود قوی و …
          که به خاطر درک نشدن باعث مشکلاتی برایم پیش بیاد.
          البته همیشه کسی که برخلاف جهت دیگران حرکت کنه برچسب‌های زیادی بهش میزنن مثل دیوانه بودن
          خدا شکر چندسالی هست که اتفاقات خوبی رخ داده و تغییرات زیادی درحال وقوع هستند .
          من تمام مراحل شیفتینگ رو بدون آموزش انجام میدم
          اما از هیچ قانونی پیروی نکردم .
          نحوه کار من اینجوری که در حالت سکون و سکوت غرق میشم و احساس سرما میکنم و بعد انگار به خواب میرم و چیزهای رو میبینم و بعد مدتی با بدن داغ وخیس عرق و نفس نفس زیاد بیدار میشم .
          البته به تازگی متوجه شدم که ایندیگو هستم با حاله ای خاص.
          و یک نیرو و جریانی خاص من رو هدایت میکنه و انگار باید کار خاصی انجام بدم در این دنیا .
          نمی‌دونم از کجا شروع کنم چون برای هرکسی حالات خودم رو گفتم متوجه میشه و در زمان حال و بالا رفتن سطح آگاهی مردم دیگه کسی بهم دیونه نمیگه یا برای کسی خنده دار نیست ،
          اما بهم میگن شما کدوم کلاسها رو میرید .خوب باور نمیکنند که من هیچ کلاسی نرفتم و فقط دنبال جواب های هستم که بهم کمک کنند

    31. سلام ی سوال داشتم .وقتی مایخواستمشیفت کنم هرچی سعیمکردم تصور کنم تصورات یا بیش ازحد چاقمیشدن یا کوچیکو اینکه یه نورای صفید رنگیخودشون به سمتممیومدن دلیلش چیه و اینکه وقتی بیدار شدم کلی ازم انرژی رفته بود و اینکه در حین شیفت کردن احساس میکردم انگار دارم پفمیکنم و ضربان قلبم کم شده بود فک کنم تا 50 یا 40 اینا میرفت و انگار احساس میکردم که نفس نمیکشم

    32. سلام
      من امروز دوبار در مدت زمان کوتاهی تمام کارهایی که باید انجام بدیم تا به شیفت برسیم رو انجام دادم«البته لیست Drرو توی ذهنم نوشتم و مرور کردم و بعد شروع به شمارش کردم
      بار دوم هیچ اتفاقی نیوفتاد و فقط چشام سنگین شد ولی بار اول در وقتی داشتم تا 100میشمردم تصورات و چیز هایی که میخواستم رو دیدم ولی خیلی واضح نبود
      میخواستم ببینم من تونستم شیفت انجام بدم یا فقط تصورات خودم بوده؟

    33. سلام میشه لطفا جواب بدین
      واسه ی شیفتینگ مثلا توی چه جایی بریم میشه مثال بزنین من ی جایی خوندم نوشته بود مثلا مدرسه هاگوارز یا هری پاتر این چیزا ب نظرم یکم غیر طبیعی میاد اخه چجوری بریم پیش اون من اینو باور ندارم واقعامیشه بگین مثلا چی باید توی اسکریبت بنویسم اگه میشه راهنمایی کنین لطفا

    34. زینب بهمن پوری

      ببخشید وقتی از خاب بیدار می‌شویم بعد چه کار‌کنیم. چشمامون باز میشه .بستس.چی میشه بعد اینکا بیدار می شویم .لطفا جواب بدید

    35. سلام امیدوارم که پیامم رو ببینید و جواب بدید🥲
      میخواستم بگم که من دو بار مراحل شیفتینگ رو انجام دادم بار اول زیاد تغییر حس نکردم ولی بار دوم حالت های عجیبی بدست اوردم و تپش قلب و سرگیجه بهم وارد شد مطمئن بودم که دارم شیفت میکنم ولی نا خودآگاه چشمام باز شد و همه چی محو شد😑 بنظر شما چیکار کنم که چشمام باز نشه و بعدش توی تمرکز و شیفت خوابم نبره؟ امیدوارم ببینید و جواب بدیددد

    36. شیفتینگ تو ذهن نیست. از طریق ذهنه. ما بینهایت نسخه از خودمون رو تو بعد های دیگه داریم و با شیفت کردن تو بدن نسخه های دیگه مون آگاهی پیدا می‌کنیم. درواقع آگاهی رو از طریق ذهن (سمت راست مغز) به یک واقعیت دیگه انتقال میدیم

    37. اگه وسط شیفت باشیم ویکی میاد مارو بیدار کنه چه اتفاقی میوفیه بعد توی لیست اسکریپت چه چیزایی باید نوشت ؟

      • من خودم تا به حال انجام ندادم وای اسکریپتو میدونم باس مشخصاتی ک دوست داری داشته باشیو بنویسی مثل اسمت مکانی که میخوای توش باشی ظاهرت و…

    38. سلام
      توی شیفت میشه به یه سری از اطلاعات اگاهی پیدا کرد؟
      مثلا یه چیزیو نمیدونی بخوای شیفت کنی و بفهمی و اگاه شی

    39. محسن الوندی

      سلام من وقتی تا شماره ۱۰۰ هم میشمارم وقتی چشمامو باز میکنم هنوز بیدارم و کاملا هشیاری باید چیکار کنم؟

    40. محسن الوندی

      سلا،ی سوال اگه کسی وقتی شیفت شدی بیاد بیدارت کنه اتفاقی نمیوفته؟

    41. بچه ها من خودم دوساله شیفت میکنم واقعیه چون مثلا سیب بخوری مزه واقعی سیب رو میتونی حس کنی یا یک مثال دیگه اینکه شما وقتی خوابتون ببره واره اون دنیای که میخوایین بریم میشین دیگه خب،بعد مثلا یک شب کامل اونجایی صبح که پامیشین خسته این انگار کل شب بیدار بودین و اینکه شما با شیفت فلج خواب یا جن زده نمیشین ربطی به اسلام و گناه نمیکنین اگه قانونای اسلامو رعایت نکنین چون اونجا یکجورایی ساخته ذهن خودتونه و اینکه بیشتر از هفته ای یک بار انجام ندید و ادمین ببخشید بجای تو جواب دادم

      • بخش کامنت ها برای به اشتراک گذاشتن تجریبات و پاسخ به سوالات قبلی کاربران هست و ما سعی میکنیم تمام سوالات و کامنت ها را پاسخ دهیم بصورت گروهی
        ممنون از شما بابت به اشتراک گذاشتن تجربیات

      • ساخته ذهن هم باید حدو مرزی داشته باشه بنظر من گناهه ولی

        • این دیگه ب خود فرد و افراد ربط داره . اینکار گناه نیست .اون تفکر و ساخته ذهن ممکنه اشتباه باشه ک باز هم فردیه

    42. خب یه سوال اگه توی اسکریپت چیزی راجب کلون خودموم ننویسیم چی میشه ؟ حتما باید جزئیاتش رو بنویسم ؟

    43. سلام. وقتی که ما مشخصات خودمونو و دنیایی که میخوایم بریم رو نوشتیم ، اول اینکه کجا بنویسیم دوم اینکه کجا باید بزاریمش؟ مثلا من توی گوشیم بنویسم یا توی یه ورقه؟ کنارم بزارمش یا چی؟ باید با اون مشخصاتی که نوشتم چیکار کنم؟

      • ببین میتونی روی هرچی که می خوای بنویسی توی گوشی رو یه ورق حتی اگه حافظه خوبی هم داشته باشی می تونی توی ذهنت خودتو توی دنیای جدیدت تصور کنی و لزوما اون ورق یا گوشی لازم نبست توی دست باشه و کاملا اوکیه اگه جای دیگه باشه ولی شنیدم سعی کن نزدیکی خودت بزاریش

    44. من چشم سومم رو باز کردم و پشیمونم مثلا در سکوت ناخودآگاه میترسم از روز ها بدم میاد و در کل هیج وقت انجام نده

    45. من زمانی که رو پشت بخوابم وارد یه دنیای عجیبی میشم که ۱ ثانیه هم نمیشه تحمل کرد میترسم که روحم از تنم جدا بشه و واقعا جواب داد ۳ ماه این کارو نکردم انگار وارد یه دنیای پوچی میشی

    46. اونجا اگر به قوانین اسلام عمل نکنیم گناه دارد یا نه؟

    47. اگر اونجا اتفاقی برای بدنمون بیوفته توی این دنیا هم برای بدنمون میوفته یا نه؟

    48. می شود بگیم یک دقیقه در اینجا مساوی با پنج سال در اونجا باشه؟

      • نه نمیشه…نگا تصور کن اسکریپت کردی هر یک دقیقه سی ار برابر با ده سال دی ار..خب اگه بخوای یک ساعت سی ارم توی دی ار باشی توی دی ار میشه ۶۰ سال یعنی ب اندازه یه عمر ادم..حالا فک کن ۶۰ سال توی دی ار باشی، ۶۰ سال به عنوان ی ادم دیگه زندگی کردی،بچه‌ داری ،نوه داری، کلا زندگی سی ارتم فراموش کردی. حالا مثلا پیری میمیری و برمیگردی به سی ارت..تو اونجا ۶۰ سال زندگی کردی و الان ک برگشتی اصلا نمیدونی این‌جا کجاست..چی به چیه درحالی ک اینجا فقط یک ساعت گذشته..

      • ببین دوستمون درست گفتن ، ولی این کاملا دست خودته اما تو داری واقعا اونجا 5 سال زندگی میکنی پس طبیعی هست که یه چیزای کم و تک و توک از اینجا یادت بره بستگی به خودت داره ولی از نظر شیفترها تا وقتی که چندتا شیفت موفق نداشتید ، زمان دی آر رو زیاد نکنید .

    49. سلام من امروز صبح شیفت کردم خیلی خوب بور اولش بین جهان خودم و هاگوارتز گیر کرده بودم بعد دنیای هاکوارتز رو انتخاب کردم وقتی تو اون دنیا بیدار شدم بدنم بی حس بود اما بعد از چند دقیقه بلند شدم یهو یه نفر جلوم ظاهر شد و من رو با خدش برد وقتی دامبلدور منو دید چوب دستم رو گفت و خوب بهش نگاه کرد بعد بهم پسداد و…

      • سلام. من اولین باره که سعی کردم شیفت کنم. علائم رو داشتم اما وقتی چشممو باز کردم سرجام بودم بعدش ناخودآگاه خوابم رفت بی اراده. مشکل چیه؟

    50. میشه یکی کامل بگه که چطور اسکریپت رو مرتب تر بنویسم؟

      • ی اپی هس به اسم notion اونو دان کن تو تیک تاک اسم دی آرتو + template سرچ کن ی سری قالب میاره لینکاشون معمولا تو کامتا هست تو اون اپ میتونی ادیتش کنی و مشخصات خودتو پر کنی

    51. سلام..ببخشید من دوتا سوال داشتم
      من دیشب امتحانش کردم و قبل شیفتینگ اسکریپت رو نوشتم و بعد تا ¹⁰⁰ شمردم و بعدش خوابم برد ولی توی خواب تموم چیزایی که نوشته بودمو دیدم و حسشون کردم فقط چنتا چیز متفاوت با اسکریپتم وجود داشت مثل شخصیتا
      و اینک نصف چیزارو خودم کنترل میکردم ولی بقیه دست من نبود
      این شیفتینگ بوده یا خوابم شفاف تر شده و دارم نزدیک میشم؟
      و یه سوال دیگ بعد بیدار شدن چند بار به چیزایی که دیدم فک کردم..این ینی من جنبه ام تو شیفتینگ کمه و احتمال داره افسرده شم؟

    52. من چند شبه در تلاش انجامشم اما تپش قلب میگیرمو نور میبینم بئنم سنگین میشه و خستگی شدیدی وارد بدنم میشه جوری که دیگه نمیتونم بهحالت شیفتینگ دراز بکشم و حوابم میبره از خستگی شدید

    53. و اینکه متود قطار چیه ؟؟؟

    54. اگر شیفتینگ انجام بشه تا یه هفته نباید انجام بدیم درسته ؟؟؟
      و اینکه بعد از اینکه چند بار نتونستیم شیفت کنیم باید دیگه ناامید بشبم؟🥲

    55. سلام ببخشید لطفا به این سوالم جواب بدین شیفتینگ گناهه؟یعنی اونایی که اونجا هستن جن و روح نیستن؟تروخداا جواب بدین من نگرانم

    56. سلام این شیفت کردن مثل همون فیلم تلقینه چون دقیقا همون کارها انجام میشه

    57. ی سوال داشتم میشه رفت به مصاحبه های بی تی اس بدون اینکه منو ببینن؟؟؟؟؟
      خیلیییی خوب میشه😣😣💜💜💜💜💜

      یا سریال ها کره ای؟؟

    58. سلام من چند وقتیه که با شیفتینگ آشنا شدم چند وقت دارم سعی میکنم و بالاخره تونستم دیشب شیفت کنم 🤩🤩🤩 و خیلی خوب بود و موقعی که داشتم شیفت میشدم انگار معلق بودم و تپش قلب داشتم و یه چند دقیقه بعد صداهای اطراف رو دیگه نمیشنیدم و یه نور سفید دیدم 😶 و از متود قطار استفاده کردم 🤩🤩🤩
      ولی اسکریپت ننوشته بودم و تو ذهنم یادم بود

    59. از چه سنی میشه انجام داد؟

    60. یا مثلا اونجا ب مدت زیادی بمونی و ی زبان رو یاد بگیری وقتی هم برگردی ب اون علم مصلت باشی؟

    61. سلام میشه گفت ب مدت زیاد اونجا موند و وقتی اونجایی ذهنت رو بیشتر گسترش بدی ؟

    62. یکی میگفت یه سال تو Dr زندگی کرده‌.یعنی مثلا اگر تو ابن دنیا ۱۷ سالش بوده و ۱۷ سال زندگی کرده،با اون ۱ سال انکار ۱۸ سال زندگی کرده؟

    63. مثلا اگر بنویسم که یک دقیقه این جهان برابر با ۱ روز اونجا باشه،اگر ۲۰ دقیقه تو این دنیا خواب باشم،واقعا اونجا به اندازه ۲۰ روز زندگی می‌کنم؟

    64. سلام ببخشید میخواستم بدونم کلون دقیقا چیه و آیا لازمه حتما انجامش بدیم ؟
      ممنون میشم جواب بدین

      • کلون به جای تو میاد این دنیا و کارای تورو انجام میده
        بعد باید خصوصیات کلون رو هم بنویسی مثلا بنویسی در مورد همچی کامل بدوننه که این واسه امتحانت خیلی بدرد میخوره😂😂

    65. سلام‌ممنون‌واسه‌سایتتون‌ایا‌به‌دنیای‌موازی‌میری‌یا‌دنیای‌مجازی

    66. منظورم‌دنیای‌موازی‌هست‌یا‌نه

    67. سلام‌ممنون‌واسه‌سایتتون‌ایا‌به‌دنیا‌سه‌بعدی‌میری‌یا‌دنیای‌مجازی‌میشه‌توضیح‌بدین

    68. ببخشید آیا میتونیم به آینده ی خودمون بریم ؟ مثلا ببینیم چیکاره میشیم یا مثلا با کی ازدواج میکنیم یا اصلا چه اتفاقی برامون میوفته در آینده ؟

      • بله میشه ولی خیلی دردسر داره شیفت کردن ب این دنیای خودمون ممکنه حتی اسیب جزیی هم داشته باشه
        ولی درکل شیفت هیچ خطری نداره……فقط شیف کردن ب اینده این دنیای خودمون میتونه اسیب جزیی مثل خون دماغ شدن داشته باشه

        • آهان مرسی فقط ببخشید باید توی همون مشخصاتی که میخوایم بنویسیم اینم بنویسیم که بریم آینده یا باید چطوری انجامش داد میشه یه توضیحی بدید براش شرمنده مرسی ممنون 😊

      • شیفت به گذشته و آینده وجود نداره:/ ی دنیایه مثل همینجا با مشخصاتی که تو دوست داری باشه

    69. من خیلی میترسم انجام بدم یه اتفاقی بیوفته .
      مطمئن باشم چیزی نمیشه ؟

    70. سلام خوبید من میخوام ازامروز شروکنم بایدتصورانم رو دونه دونه بنویسم ؟؟؟میشه اویادداشتای گوشی نوشت یاننوشت قبلش تصورش کنی بعدشیفت انجام بدی خیلی دلم‌میخواد انجام بدم تاازاین مشکلات ک دارم یکم راحت باشم😍

    71. سلام
      از کجا سابنیمنال خوب دانلود کنم؟

    72. وای‌عالی‌بود‌انجام‌دادم‌با‌شمارش‌بدنم‌سنگین‌شد‌انگار‌‌تو‌هوا‌معلق‌بودم‌و‌داشت‌به‌اون‌جا‌می‌رفتم‌یه‌دغعه‌یه‌موتوری‌با‌صدای‌بلند‌اومد‌من‌به‌حال‌عادی‌برگشتم‌هر‌جی‌سعی‌کردم‌دوباره‌نشد‌ولی‌من‌باور‌کردم‌و‌اینکه‌واقعا‌وجود‌داره‌و‌با‌خواب‌متفاوته‌و‌به‌نظر‌من‌خیلیم‌خوبه‌چون‌تمرکز‌انسان‌زیاد‌میکنه

    73. ببخشید‌ایا‌می‌تونی‌به‌گذشته‌هم‌بریبا‌این‌روش‌یا‌خواب‌دیگران‌

    74. من‌انجام‌دادم‌ولی‌نشد‌تا‌میومدم‌تا‌صد‌بشمارم‌تو‌شماش‌ها‌خوابم‌می‌گرفت‌‌و‌نمی‌تونسنم‌تا‌صد‌برم‌وقتب‌بیدار‌میشدم‌دوباره‌میشمردم‌و‌دوباره‌وسط‌شمارش‌خوابم‌می‌گرفت‌واسه‌چن‌دقیقه‌و‌اخرش‌گیج‌شدم‌بیدار‌شدم‌و‌هیچی‌نشد‌ایا‌بد‌انجام‌دادم‌یا‌باید‌تمرین‌کنم‌یه‌مدت‌و‌یکم‌می‌ترسیدم

    75. ممنون‌که‌جواب‌دادید‌یه‌سوال‌دیگه‌ایا‌امکان‌داره‌با‌شیفت‌بر‌نگردیم‌در‌کل‌منظورم‌به‌کما‌چیزی‌نریم‌

    76. کلتوس کَسِدی

      چرا باید تا ۱۰۰ شمرد؟ نمیشه مثلا بیشتر شمرد؟ آیا می شود یکم درباره اینکه تا چند بشماریم و اینها توضیح بدی؟

    77. سلام‌من‌اثلا‌از‌شیفت‌چیزی‌نمی‌دونستم‌تا‌امشب‌حوندم‌یه‌روز‌یه‌خواب‌خوب‌دیدم‌وسط‌خواب‌بیدار‌شدم‌عصبی‌شدم‌که‌چرا‌تا‌اخر‌خواب‌ندیدم‌بیدار‌شدم‌بهمین‌حال‌نیمه‌خواب‌بودم‌یعنی‌خوابم‌میومدم‌خواستم‌بخوابم‌همون‌خواب‌تا‌اخر‌ببینم‌و‌تو‌فکر‌همون‌خوابم‌برد‌دقیقا‌رفتم‌همون‌جا‌‌و‌ادامه‌همون‌خواب‌در‌اون‌موقع‌چیری‌از‌شیفت‌کردن‌نمی‌دونستم‌ایا‌این‌سیفت‌کردن‌هست‌یا‌خوابیدن‌لطفا‌بگین

    78. میتونیم به کتاب سفر کنیم؟

    79. یکی بگه من برای یادگرفت کامل شیفت از کجا یاد بگیرم

    80. من شیفت کنم و بنویسم بجای من یکی دیگه بره امتحان منو بده واقعا همچنین چیزی اتفاق میوفته

    81. من میخواستم شیفت کنم
      فقط میخواستم بدونم وقتی شیفت میکنی ولی درست نمیشه ضربان قلب میگیری و….. ولی عمل نکنه تا چند روز نباید شیفت کرد؟

      • سلام
        اواین بار که شیفت کردی و با کلمه ی برگشت برگشتی به cr تا یه هفته نباید بری
        بعد اون وقت و بی وقت میتونی بری
        و اینکه معمولا شب و صبح شیفت سریع تر انجام میشه
        و چندتا نکته مهم اینه روزی که میخای شیفت کنی باید اب زیادی خورده باشی و تو یه مکان اروم و با تمرکز و انرژی کافی شیفت کنید

    82. ببخشید ی سوال
      اینکه یجا دیدم نوشته بود وقتی شیفت میکنی میتونی توی اسکریپت بنویسی ک وقتی تو دنیای شیفتینگ هستی کلون ت تو دنیای واقعی فعالیت بکنه و خودت تو شیفت هستی و اون کلونت تو دنیای واقعی بجای تو فعالیت میکنه
      این درسته؟!

      • نه دقیقا برعکس این اتفاق میوفته ینی وقتی تو از شیفتت خارج میشی اگه از قبل بنویسی کلون ت تو دنیای خیالی ت فعالیت می کنه و اون دنیا متوقف نمیشه ، برو درباره اش چند تا مطلب بخون

    83. افسانه رنجبر

      خیلی خوب بود لطفا مطالب بیشتری در این مورد بذارید

    84. سلام من چن بار تست کردم نشد
      مشکل به نظرتوت چیه؟
      شاید حواسم یکم پرت شد
      شاید

    85. میگن شیفت کنی ممکنه چشم سومت باز شه موجوداتی مثل جن اینارو ببینی😐راسته؟

      موجودات فراطبیعی و چیزای فراطبیعی
      خب بله درسته
      برا همینه که میگن وقای چشم سومت باز میشه چیزایی که نباید ببینیو میبینی

    86. لطفا جواب بدین

      سلام ببخشید میگم میتونیم توی اسکریپت بنویسیم که زبون کارکترها ژاپنی یا هر زبون دیگه ای باشه و خب ما اون زبون رو توی این دنیا بلد نباشیم خواستم ببینم وقتی شیفت کنیم چه اتفاقی میوفته زبون اونا رو بلدیم یا نه؟
      و متوجه میشیم که توی این دنیا یادمون بمونه؟
      لطفا جواب بدین

    87. میخواستم بدونم آیا امکان داره توی دنیای شیفت روحمون بمیره چون میترسم وقتی شیفت شدم روحمو از دست بدم چون اونجایی که یبار تلاش کردم شیفت کنم یچیزی داشت که روحو میکشت یه همچین چیزی میترسم بشه میدونید یا اینکه ناخودآگاه اونجا شیفت بشم این اتفاقا بیفته اصلا امکان نداره اونجا آسیبی ببینیم درسته؟

    88. بعد من یسری شیفت کردم استرس داشتم قلبم درد میگرفت چیکار کنم؟

    89. سلام عزیزم یه سوال دارم میخواستم بدونم میشه ناخواسته شیفت بشیم من میترسم یهو مثلا تو خواب عادیم شیفت بشم میترسم بهم آسیب برسه آیا آسیب میزنه که هر شب انجام بشه یا اینکه خطری نمیرسونه که نا خود آگاه شیفت بشی؟

    90. وقتی شیفت کردیم چجوری باید ازش خارج بشیم؟
      و اینکه خطری نداره؟ من یکم از انجامش میترسم

    91. سلام راسته که میگن اگه اونجا یه چیزیو یاد بگیری مثلا یه زبان دیگه توی این دنیا هم میتونی ازش استفاده کنی؟

    92. میشع فقط تا 100 بشماریم؟ یعنی حرفی نزنیم نگیم 1 من شیفت میکنم…اخه حواسم پرت میشع

    93. اگر بخوایم به کارتون ها شیفت کنیم دو بعدیه یا سه بعدی؟

    94. سلام میتونیم سابنیمنال گوش بدیم ؟

    95. بد یه سوال دیگه😅
      یجا خوندم که باید کلمه رمزو بنویسی
      اگه رمزو یادت بره اونا گیر میکنی؟

    96. سلام یه سوال میشه دونفری اینکارو انجام داد؟

    97. سلام به مغزمون آسیبی وارد نمیشه؟

    98. من قبلا خیلی تصور میکردم و مینوشتم و وقتی میخوابیدم دقیقا تو تصورام زندگی میکردم . چند روز پیش فهمیدم که این کارایی که من میکردم اسمش شیفتینگ هستش و ادمای زیادی اینکارو انجام میدن
      خواستم راجع به این بگم که اگر به مدت زیادی شیفت کنید به دنیاهای دیگه ، بعد یه مدت افسردگی شدیدی میگیرید و حسای خوبی بهتون تو زندگی واقعیتون دست نمیده ، در واقع زندگیتونو گم میکنید اینکار برای حداااکثر هفته ای یکبار خوبه نه بیشتر که واقعااا کار درستی نیست خودتون خیلی اذیت میشید

      • نه اصلا اینطور نیست چون منم مثل تو الان فهمیدم کاریرکه هرشب انجام میدم شیفته حتی اون تپش قلب بالا احساس استرس و حسی که خیلی عجیبه رو موقع برگشت دارم و تنها راه برگشتمم گفتن اسم یه نفره اما افسردگی یا همچین چیزی واقعا نیست

    99. سلام من شیفت رو خیلی وقته که میدونستم و الان تونستم کامل تر بفهمم فقط خیلی سایتا و چنلا گفتن شیفت دنیای تو ذهنه و خیلیا گفتن شیفت در واقع سفر کردن به یک دنیای موازیه که از طریغ فرکانس و ذهن صورت میگیره و همه چی واقعیه…. ولی الان شما گفتین فقط یه دنیا تو ذهنه و نمیشه گفت واقعیه. الان کدوم درسته؟
      و چطوری باید ثابت کنیم که شیفت واقعی یا غیر واقعیه؟

      • سلام
        هیچ مدرک علمی برای ثابت کردن واقعی بودن شیفتینگ وجود ندارد
        از طرفی دیگر شما از قبل سفر به دنیای توی ذهنتون آن را می سازید و یا قبل ساخته بودید

        • سلام این حرفتون اشتباهه چون شیفتینگ در واقع سفر و انتقال آگاهی به دنیای موازی‌ هست که تو اسکریپت انتخاب میکنی و مدرک واقعی بودنش هم میتونید مدرک CIA رو بخونید

        • چرا مدرک علمی وجود داره مدارک سازمان ciaهست برای سال 2009داخلش شیفت رو علمی ثابت کرده ولی یمدت از سایت پاک کرده بودنش حالا به هرعلتی ولی بعد دوباره گذاشتن تو سایت خودشون مقاله اش کاملا به زبون انگلیسی هست و راجب سفیدچاله ها و سیاه چاله های فضایی هم حرف زده داخلش انگار شیفتینگ بهشون مربوط میشه

        • در واقع ما اون دنیا رو نمیسازیم، خودش از قبل وجود داشته و درمورد جهان های موازی هست مقاله ی مربوط به شیفتینگ داخل سایت سازمان CIA موجود هست میتونین برین مطالعه کنین.

    100. حتما باید بنویسیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *