چطور اولین ویدئو یوتیوبمون رو بسازیم ؟

چطور اولین ویدئو یوتیوبمون رو بسازیم ؟
چطور اولین ویدئو یوتیوبمون رو بسازیم ؟

ما از مشکلاتی که شمایی که علاقه به ساخت چنل یوتیوب و کار کردن توی پلتفرم یوتیوب و کسب درآمد ازش دارید خبر داریم . پست کردن اولین محتوا یا ویدئو توی یوتیوب واقعا برای یکسری از افراد کار بسیار ترسناک و سختیه و ما توی این پست سعی می کنیم تا به شما در مورد پست کردن اولین ویدئوی کانالتون کمک کنیم و راهنمایی لازم رو ارائه بدیم .

چطور اولین ویدئو یوتیوبمون رو بسازیم ؟

⏺ نکته 1 : سعی کنید برای ویدئوی اولتون از ایده ای استفاده کنید که هم برای خودتون و هم برای دیگران جذاب باشه . این کار باعث میشه محتواتون جذاب تر به نظر برسه و هم از جانب خودتون و هم از جانب مخاطب ها مورد استقبال قرار بگیره و انرژی خوبی برای ادامه مسیر بهتون بده .

⏺ نکته 2 : اگر خودتون در ویدئو ها حضور دارید به هیچ عنوان چیز هایی که قراره توی ویدئو بگید رو قبل از ویدئو ننویسید این کار باعث رباتی شدن حالت حرف زدن و اکت های شما میشه ، شما میتونید برای اینکه یادتون نره در طول ویدئو چی باید بگید از نوشته های چند کلمه ای صرفا جهت یادآوری چیزی که میخواستید بگید استفاده کنید .

⏺ نکته 3 : در ابتدای کار نیاز نیست خیلی بر روی تجهیزات توجه کنید ، تمام چیزی که شما برای ضبط یک ویدئوی نسبتا خوب نیاز دارید یک گوشی موبایله ، اگر احساس می کنید کیفیت صدا یا تصویر خیلی بده ، سعی کنید با میکروفون های یقه ای یا نور هایی که باعث بهتر شدن تصویر میشن کیفیت محتواتون رو ببرید بالا ، درکل در ابتدای کار نیازی به هزینه سنگین نیست .

⏺ نکته 4 : هیچ وقت ادیت کردن ویدئوتون رو فراموش نکنید ، شما برای اول کار مسلما تجربه زیادی ندارید و ممکنه در هنگام ضبط ویدئو اشتباهات مختلف زیادی از انواع مختلف رو انجام بدید ، همه ی این اشتباهات در ادیت کردن قابل تعمیر و جبران پذیر ترند . پس حتما مهارت ادیت کردن رو باد بگیرید .

⏺ نکته 5 : موقع ضبط ویدئو ممکنه اشتباهات لفظی یا هر اتفاقی که خوشایند شما نیست توی فرایند ضبط ویدئو اتفاق بیوفته ، در این صورت اصلا لازم نیست از اول شروع به ضبط کنید و فقط کافیه دوباره جایی که اشتباه کردید رو بصورت درست تری‌ اجرا کنید و لحظه اشتباهتون رو بعد از ضبط تدوین کنید .

⏺ نکته 6 : از بی‌رول ها در طی ویدئوتون حتما استفاده کنید . بی‌رول ها فوتیج ها و یا درواقع ویدئو هایی هستند که روی ویدئوی اصلی شما پخش میشن که با محتوای ویدئوی شما ربط دارن ، برای مثال اگر در حال صحبت کردن در مورد نحوه اسمبل سیستم هستید ، حتما در مراحل مختلف ، فوتیج هایی از اسمبل کردن سیستم و کار با اون در طول ویدئوتون قرار بدید .

⏺نکته 7 : اغلب افراد وقتی میخوان برای اولین بار توی یوتیوب ویدئو آپلود کنن ، ممکنه با ترس هایی روبه رو شن که نکنه مورد قضاوت بقیه قرار بگیرن و یا نکنه مخاطب ها از ویدئوی اون ها خوششون نیاد . باید قبول کنید که ویدئویی که الآن میذارید قطعا از ویدئویی که 1 سال بعد میذارید بد تره ، به خاطر همین برای این که سریع تر رشد کنید ، به جای فکر کردن به اینکه افراد در مورد محتواتون چه فکری می‌کنند ، مداوم محتوا تولید کنید و هر بار کیفیت محتوا هاتون رو ببرید بالا .

5/5 - (1 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *