چگونه در یوتیوب موفق شویم؟

چگونه در یوتیوب موفق شویم؟
چگونه در یوتیوب موفق شویم؟

شما به عنوان کانتنت کریتور و تولید کننده محتوا ممکنه چندین بار سردرگم شده باشید که آیا مسیری که در اون در حال قدم بر داشتنید درسته یا نه . همیشه یک سری راهنما ها وجود داره که نشون میده اگر در حال انجام کاری هستید و این موارد رو رعایت می‌کنید ، به احتمال بالا به موفقیت می‌رسید . توی این پست به چند مورد اشاره می‌کنیم که چگونه در یوتیوب موفق شویم؟

چگونه در یوتیوب موفق شویم؟

⏺ اولین نکته اینه که یوتیوب باید جزئی از زندگی و لایف استایل شما شده باشه . شما قراره محتوا های بسیار زیادی در یک بازه زمانی بسیار طولانی تولید کنید ، پس باید کاری کنید که همیشه آماده تولید محتوا باشید . یکی از بهترین راه ها برای رعایت این مورد برنامه ریزی کردنه ، اگه برای ساخت محتوا برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و به اون پایبند باشیم قطعا موفق میشیم .

⏺ مورد دوم اینه که به یوتیوب ، بطور عمیق تری نگاه کنید . در واقع زمانی که در حال دیدن ویدئوی یک یوتیوبر بزرگ تر و موفق تر از خودتون هستید ، صرفا اون ویدئو رو تماشا نکنید ، شما باید نگاه عمیق تر و هوشمندانه تری نسبت به یک ویوئر ساده نسبت به ویدئو داشته باشید . از ویدئو الهام بگیرید برای مثال ادیت هایی که استفاده شده ، اکت هایی که یوتیوبر انجام میده ، نوع چیدمان چنل ، نوع تگ ها و تامنیل ها و … همگی بسیار مهم هستند .

⏺ مورد سوم اینه که برای گروه خاصی از افراد تولید محتوا کنید که این افراد شمار زیادی داشته باشند ، یعنی محتوایی که تولید می‌کنید طرفدار زیادی داشته باشه و همینطور یک گروه خاص از افراد اون رو دنبال کنند . برای مثال وقتی میخواید در مورد بازی کلش آف کلنز تولید محتوا کنید ، باید این رو در نظر بگیرید که این بازی دیگه مثل قبل طرفدار نداره و ممکنه مدت زیادی طول بکشه که به درآمد از این موضوع برسیم ولی محتوا درمورد بازی کال آف دیوتی وارزون یا فورتنایت بسیار پر طرفدار هست و این امکان رو میده که می‌تونیم برای مدت طولانی و با جامعه مخاطب های زیادی این موضوع رو ادامه بدیم و خیلی زودتر به موفقیت برسیم .

Rate this post

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *