سرگرمیمطالب جالب و خواندنی

رونمایی امیر تتلو از سحر قریشی + عکس

در این پست از مجله روز با رونمایی امیر تتلو از سحر قریشی به همراه عکس و جزئیات بیشتر در خدمت شما هستیم.برای مشاهده جزئیات رونمایی امیر تتلو از سحر قریشی و دیدن عکس امیر تتلو با سحر قریشی در ادامه این پست همراه مجله روز باشید.

سحر قریشی از وقتی که پیش تتلو رفته حسابی تحت تاثیر اوست و سعی می کند در کنار او دیده شود. او بلافاصله به تقلید از تتلو در یوتیوب صفحه باز کرد و اعلام کرد قصد دارد ویدیوها و لایوهایش را از این بعد به جای اینستاگرام در یوتیوب بگذارد. سحر در قدم دوم به منزل تتلو رفت و پای آتشدان مورد علاقه او نشست.

عکس سحر قریشی با امیر تتلو

عکس سحر قریشی با امیر تتلو
عکس سحر قریشی با امیر تتلو

مورد بعدی سلیقه غذای خانم بازیگر بود سحر قریشی انگار می خواهد به سبک تتلو گیاه خوار شود. او در بدو ورود به حریم تتلو به سراغ منقل کبابی رفت و برای تتلو بادمجون کباب کرد.

سحر برای بدست آوردن دل تتلو تتو هم زد!

سحر انگار به خوبی می داند تتلو عاشق تتو زدن است. در واقع ممکن است تتلو از سحر بگذرد اما از تتو هرگز نمی گذرد. به خاطر همین سحر خانم در تازه ترین اقدام در منزل تتلو و پیش تتو آرتیست محبوب مقصودلو یعنی خشی خان روی دستش خال کوبید.

این موضوع را بگذارید در کنار ویدیوی لاک زدن ناخن های پایی تتلو توسط سحر قریشی که خیلی ها به خانم بازیگر انقاد کردند که با این کار خودش را کوچک کرده اما سحرلیتی ها معتقدند این کارها نشونه ای از عشق و علاقه زیاد سحر به تتلو است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *