راهنمای خرید ماشین ظرفشویی+معرفی 6 مدل پرفروش ترین ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی+معرفی 5 مدل پرفروش ترین ماشین ظرفشویی
راهنمای خرید ماشین ظرفشویی+معرفی 5 مدل پرفروش ترین ماشین ظرفشویی

در این پست از بخش لوازم خانگی مجله روز می‌خوایم ابتدا نکاتی که برای خرید ماشین ظرفشویی مورد نیاز هست را خدمت شما کاربران عزیز عرض کنیم که با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید تا حد زیادی مدل‌های متناسب با نیاز خودتان را بشناسید و خریدی ساده‌تر را تجربه کنید. سپس به راه های خرید ماشین ظرفشویی از فروشگاه‌های اینترنتی و فروشگاه‌های دیگر می‌پردازیم و در آخر هم اگر به راهنمایی بیشتر و تخصصی‌تری در خرید ماشین ظرفشویی نیاز داشتید پشتیبان‌های تلفنی ما آماده‌ی ارایه‌ی مشاوره به شما هستند.

انواع ماشین ظرفشویی

ابتدا باید بدانیم چند نوع ماشین ظرفشویی وجود دارد.ماشین‌های ظرفشویی در سه نوع رومیزی، توکار و ایستاده تولید می‌شوند که هر کدام مناسب موقعیتی خاص هستند و شما باید بدانید کدام مناسب شماست تا فقط به بررسی مدل‌های آن دسته بپردازید و دچار سردرگمی در بین انواع مختلف ماشین ظرفشویی نشوید.

ماشین ظرفشویی رومیزی

در ابتدا ماشین ظرفشویی رومیزی را باهم بررسی می کنیم. ظرفشویی‌های رومیزی از نظر اندازه کوچکترین ها هستند و مناسب افرادیست که آشپزخانه‌ی نسبتا کوچکی دارند.این نوع ظرفشویی همانطور که از اسمش پیداست بر روی میز قرار می‌گیرد.شما می‌توانید در آشپزخانه آن را بر روی کابینت گذاشته و استفاده کنید.

ماشین ظرفشویی رومیزی
ماشین ظرفشویی رومیزی

ماشین ظرفشویی توکار

این نوع ظرفشویی‌ها داخل کابینت جاسازی می شوند.اگر می‌خواهید دور تا دور آشپزخانه‌ی خود را کابینت کرده و آشپزخانه‌ی یکدست و مرتبی داشته باشید این نوع ظرفشویی مناسبی شماست.البته باید در نظر داشته باشید که باید با فردی که کابینت‌های منزل شما را درست می‌کند هماهنگ کرده تا محله خاصی برای آن تعبیه کند.

ماشین ظرفشویی توکار
ماشین ظرفشویی توکار

ماشین ظرفشویی ایستاده

اما رایج‌ترین نوع ظرف‌شویی‌ها یعنی ظرفشویی ایستاده که این ظرفشویی در گوشه‌ای از آشپزخانه‌ای گذاشته می‌شود و نیاز به درنظر گرفتن مکان خاصی برای آن نیست.فقط به نسبت دو مدل دیگر جای بیشتری می‌گیرد.

ماشین ظرفشویی ایستاده
ماشین ظرفشویی ایستاده

حال که انواع ظرفشویی‌ها وقتی باید متناسب با فضای خود یکی را انتخاب کرده و از سایر مدل‌ها چشم‌پوشی کنید.

ماشین ظرفشویی چه برندی بخرم؟

مساله‌ی بعدی که پیش می‌آید این است که از کدام برند خرید کنیم.شرکت‌های زیادی اقدام به تولید ماشین ظرفشویی می‌کنند که گوش ما با اسم برخی از آن‌ها آشناست و برخی نیز برای ما جدید بوده و نمی‌شناسیم.

برندهای ناشناخته الزاما بد نیستند اما بهتر است ریسک کار را پایین آورده و تا حد ممکن از برندهای خرید انجام بدهید که قبلا امتحان خود را پس بده و دارای معروفیت و محبوبیت بیشتری بین مردم هستند.تفاوتی که در بین برندهای مختلف وجود دارد ظاهر ، رنگ ، امکانات به کار رفته و قیمت آن‌هاست.

این موارد را نمی‌توان در این پست به بحث گذاشت زیرا که تنوع بسیاری دارد و بحث راجع به آن مدت زیادی می‌طلبد با این حال اگر قصد خرید داشتید می‌توانید با پشتیبان‌های بخش فروش فروشگاه بونتک در تماس باشید ما با کمال میل جهت خرید مناسب شما را یاری خواهیم داد.

ظرفیت و سایز ماشین ظرفشویی

مورد بعد که در خرید ماشین ظرفشویی حایز اهمیت است این است که ظرفشویی قرار است در هر بار چه مقدار ظرفی را بشورد.اگر خانواده‌ی کم جمعیتی هستید یک سری از مدل‌های خاص متناسب شماست و اگر خانواده‌ی پرجمعیتی دارید باید مدل‌های دیگری را انتخاب کنید.در کل بدانید که سایز ظرف‌شویی‌ها از 6 نفره در مدل‌های رومیزی شروع شده و تا 14 نفره در ایستاده‌ها وجود دارد.

ظرفیت و سایز ماشین ظرفشویی
ظرفیت و سایز ماشین ظرفشویی

قیمت ماشین ظرفشویی

شما باید در نظر بگیرید که چه انتظاراتی از ماشین ظرفشویی خود دارید.چون سطح انتظارات شما می‌تواند بر روی قیمت محصول اثر بگذارد.برای مثال مدل‌هایی وجود دارند که به بخارشو ویا اشعه‌ی یو وی مجهز هستند.

بخارشوها شست‌وشوی سریع‌تر را انجام می‌دهند اما هر مدلی که مجهز به یکی از این تکنولوژی‌ها باشد قطعا قیمت بالاتری را نیز دارد.شما باید تصمیم بگیرید که به این تکنولوژی‌ها نیاز هست یا نه جواب همین سوال هم تعدادی از مدل‌های موجود در بازار را حذف خواهد کرد البته بد نیست همان ابتدا بازه‌ای از مبلغی که می‌خواهید صرف خرید کنید را تعیین کنید تا انتخاب در بین مدل‌ها متناسب با قیمت باشد که آن بازه هم با که ذکر شد باز کوچکتر خواهد شد.

تفاوت قیمت های ماشین ظرفشویی

برخی از ما می‌پرسند که چرا ظرفشویی فلان مدل گران‌تر از مدل دیگر است مگر کاری غیر از شستشو انجام می‌دهد؟بهتر از ما به یکی دو ویژگی که این تفاوت قیمت را ایجاد می‌کند اشاره‌ای داشته باشیم.

جنس محفظه داخلی ماشین ظرفشویی

مورد اول جنس محفظه داخلی ماشین ظرفشویی است. ظرفشویی‌های ارزان‌تر معمولا دارای محفظه داخلی پلاستیکی و مدل‌های گران فولاد ضدزنگ هستند.

تکنولوژی‌ها و امکانات ماشین ظرفشویی

تعداد تکنولوژی‌ها و امکانات ماشین ظرفشویی با هم متفاوت است.برای مثال یک مدل شستشوی ساده و با آب داغ انجام می دهد اما مدل دیگر با بخار می‌شوید که شستشوی سریعتر و تمیزتر را خواهد داشت.

تکنولوژی‌ها و امکانات ماشین ظرفشویی
تکنولوژی‌ها و امکانات ماشین ظرفشویی

مصرف آب و برق در ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی در مصرف آب و برق هم متفاوت هستند.برخی هوشمند هستند و میزان آب مصرفی بستگی به ظرف داخل ماشین دارد ولی در مدل‌های دیگر اینگونه نیست و تقریبا از لحاظ مصرف آب بهینه نیستند.

مصرف آب و برق در ماشین ظرفشویی
مصرف آب و برق در ماشین ظرفشویی

تاثیر برند در قیمت ظرفشویی

در پایان خرید ماشین ظرفشویی باید به نکته‌ی دیگری هم توجه داشت که برند ظرفشویی هم در قیمت آن تاثیرگذار هست و برخی برندها به دلیل محبوبیت و البته کیفیت بالاتر معمولا قیمت بالاتری نیز ‌دارند.

از کجا و چطور ماشین ظرفشویی بخریم؟

حالا که تا حدودی می‌دانیم باید چه ماشین ظرفشویی بخریم باید بدانیم که از چه کسی بخریم و چطور خرید کنیم که هم جنس اصلی داشته باشیم و هم با قیمت مناسب بخریم و در روال خرید به مشکل نخوریم.

نکاتی که خدمت شما عرض می‌شود برای خرید اینترنتی و از راه دور است .برای خرید از مغازه و حضوری هم نکات دیگری هست که ما در اینجا به آن نمی‌پردازیم.راه‌های خرید از راه دور زیاد هستند مثلا خرید از وبسایت‌های فروشگاهی، خرید از کانال‌های تلگرامی و پیچ‌های اینستاگرامی یا خرید از تبلیغات پیامکی و غیره.

توصیه اول : کانال های تلگرامی و پیچ‌های اینستاگرامی بدون پشتوانه‌ی معتبر را کلا فراموش کنید.در صورتی که می‌خواهید از تلگرام یا اینستاگرام خرید کنید باید قبل از اینکه کانال یا پیج تحت نظارت جای معتبر است اطمینان حاصل کنید.مثلا تحت مالکیت یک سایت معتبر است و یا حداقل دارای شماره تلفن ثابت باشد.در این دو محیط فروشنده‌های معتبری هم حضور دارند اما توجه داشته باشید که بهترین مکان هم برای حضور کلاهبرداران است.متاسفانه از این دست افراد هم کم نیستند که بعد از گرفتن بیعانه یا مبلغ جنس اکانت خود را حذف و از تحویل دادن جنس به مشتری خودداری می‌کنند.تاکید می‌کنیم باز هم در هنگام خرید از این دو محیط حساسیت‌های لازم را داشته باشید. این قضیه در مورد تبلیغ‌های پیامکی هم صادق است.

توصیه‌ دوم : از وبسایت های بدون نماد اعتماد الکترونیکی خرید انجام ندهید. وبسایت‌هایی که نماد اعتماد الکترونیکی دارند قبلا توسط مراجع ذیصلاح استعلام هویتی شده‌اند و خود را متعهد پشتیبانی از مشتریان می‌دانند.

اما وبسایت بدون نماد هم می‌تواند مانند یک کانال تلگرامی با مشتری برخورد کند و در صورت ایجاد مشکل هیچ پشتیبانی از مشتریان خود نداشته باشد. توصیه‌ سوم: قیمت‌هایی که به طرز عجیبی پایین‌تر از قیمت بازار است را باور نکنید.مثلا یک مدل ظرفشویی در بازار هست که قیمت آن در بیشتر جاها حدود 12 میلیون تومان است. وبسایتی ادعا می‌کند که همان محصول را با قیمت 8 میلیون تومان به شما تحویل می‌دهد.در این حین از پیدا کردن فروشنده‌ی منصف خوشحال نشوید چون او سعی دارد با سود بالا جنس بدن 4 میلیون تومانی را به شما بفروشد.

خرید ماشین ظرفشویی از فروشگاه بونتک

با رعایت نکات ذکر شده در این پسن شما می‌توانید ماشین ظرفشویی مورد نیاز خود را شناخته و با شیوه‌ای امن‌تر آن را از طریق اینترنت خریداری کنید.فروشگاه اینترنتی بونتک با ارائه جدیدترین و پرفروشترین مدل های ظرفشویی با داشتن سابقه بلند مدت و مجوزهای مربوطه برای خرید بوازم خانگی و ماشین ظرفشویی یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در این زمینه است. کارشناسان فروش این فروشگاه آماده پاسخگویی برای کاربران عزیز بصورت پشتیبانی در پیام رسان ها و تماس تلفنی هستند.با این حال اگر باز هم سوالی در این رابطه دارید و یا برای خرید نیاز به کمک بیشتری هست پشتیبان‌های بونتک با کمال میل پاسخگوی شما هستند.

معرفی 6 مدل پرفروش ترین ماشین ظرفشویی

بعد از اینکه نکات مهم در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی را بررسی کردیم به معرفی 6 مدل پرفروش ترین ماشین ظرفشویی می پردازیم.دقت کنید که این محصولاتی که معرفی شدند بر اساس تعداد فروش ، محبوبیت و برند بین کاربران انتخاب شده اند و شما اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی دارید می توانید از این لیست 6 تایی بسته به نیاز خود یکی را انتخاب کنید.این مدل هایی که در اینجت برای معرفی درج شده اند از برند های معروف سامسونگ ، ال جی و توربو هستند که کاملا اورجینال بوده و دارای گارانتی می باشند.

ماشین ظرفشویی 15 نفره توربو مدل TB1505W

ماشین ظرفشویی 15 نفره توربو مدل TB1505W

ماشین ظرفشویی 15 نفره توربو مدل TB1505W یکی از محصولات شرکت ژاپنی الاصل توربو می باشد که دارای ظرفیت 15 نفره می باشد.از مصرف انرژی این دستگاه شروع می کنیم،مصرف برق این دستگاه در محدوده باکس سبز قرار گرفته و دارای مقدار +++A می باشد.ظرفشویی 1505 دارای 10 برنامه شستشو می باشد که از جمله آنها می توان به برنامه شستشوی بهداشتی،برنامه نیم شور،شستشوی خودکار و … اشاره کرد.

قیمت و خرید ماشین ظرفشویی 15 نفره توربو مدل TB1505W

ماشین ظرفشویی 15 نفره توربو مدل TB1505S

ماشین ظرفشویی 15 نفره توربو مدل TB1505S

ماشین ظرفشویی توربو واش TB-1505 با طراحی فوق العاده زیبادارای ظرفیت 15 نفره و قفسه هایی با فضای بزرگ دارای 15 برنامه مختلف شستشو، برچسب مصرف انرژی +++A می باشدو جزو ماشین های ظرفشویی از نوع مبله محسوب می شود.با میزان صدای 44 دسی بل در حین کار کردن کم صدا است و برای شستشوی انواع ظروف کوچک و بزرگ ظریف و شیشه ای، قاشق و چنگال و… مناسب است.این ماشین ظرفشویی از نوع مبله بوده و 50 کیلوگرم وزن دارد.محصول دارای پهنای 598، عمق 600 و ارتفاع 845 میلی متری است مجهز به قفل کودک می باشد و دکمه های آن لمسی است.

قیمت و خرید ماشین ظرفشویی 15 نفره توربو مدل TB1505S

ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ DW60M5070FS

ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ DW60M5070FS

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60M5070 دارای ظرفیت 14 نفره و در دو رنگ سفید و نقره ای موجود می باشد. این ماشین ظرفشویی بسیار کاربردی و کار با آن آسان می باشد. شرکت سامسونگ تقریبا 6 مدل از ماشین ظرفشویی را روانه بازار کرده که این ماشین ظرفشویی یکی از بهترین مدل های ماشین ظرفشویی سامسونگ می باشد. در این ماشین ظرفشویی 7 برنامه اصلی شستشو 5 آپشن کاربردی وجود دارد. این ماشین ظرفشویی مجهز به سیستم توقف آب در صورت بروز مشکل برای ماشین ظرفشویی است . ماشین ظرفشویی 5070 دارای 3 طبقه بوده که از طبقه پایین تا طبقه بالا ظروف بزرگ تا ظروف کوچک و کارد و چنگال قرار می گیرد. طبقه ها در آن قابل تنظیم ارتفاع بوده و می توان ظروف را با هر اندازه ای در آن قرار داد. در این ماشین ظرفشویی برنامه ها و آپشن هایی به کار رفته است و می توان گفت تمام ظرف ها با هر جنس و میزان کثیفی را پشتیبانی می کند.

قیمت و خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ DW60M5070FS

ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ DW60M6050FW

ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ DW60M6050FW

ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ DW60M6050FW یکی از بهترین ماشین های ظرفشویی است که تا به حال بازار شده است. ماشین ظرفشویی سامسونگ 6050 از موتور اینورتر دیجیتال استفاده می‌کند که مصرف انرژی کمی دارد و میزان صدای آن بسیار کم می باشد. صدای آن ۴۴ تحصیل می باشد که می توان آن را در تمام مدت شبانه روز استفاده کرد. در آن از برنامه های متنوع و آپشن های کاربردی استفاده شده که هر نوع ظرف با هر میزان کثیفی و یا هر جنسی را می تواند شستشو دهد دارای سنسور نشت آب می باشد که در صورت ایجاد نشتی جریان آب ورودی قطع میشود. طراحی ماشین ظرفشویی سامسونگ 14 نفره مدل DW60M6050FW با رنگ سفید ادغام شده است و یک پنل دیجیتال لمسی جلوی آن قرار دارد .

قیمت و خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ DW60M6050FW

ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی DFB512FP

ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی DFB512FP

ماشین ظرفشویی ال جی DFB512FP دارای رنگ نقره ای و طراحی جذاب است. ویژگی ها و امکانات آن مورد پسند کاربران بوده و رده مصرف انرژی آن بسیار مناسب و از جمله وسایل خانگی کم مصرف می باشد. در این ماشین ظرفشویی از موتور اینورتر دایرکت درایو Inverter Direct Drive استفاده شده است که هم طول عمر زیادی دارد و هم از لحاظ مصرف انرژی مراحل شستشو را در حد بهینه ای انجام می دهد. در این ماشین ظرفشویی از دو طبقه اصلی برای ظروف بزرگ و نسبتا بزرگ استفاده شده است و از طرفی برای کارد و چنگال و چاقو و… سبدی تعبیه شده است. سیستم شستشو در آن چهارطرفه Quad Wsh بوده و دارای بازوی شستشو چهار پر است که توسط موتور اینورتر دایرکت درایو می چرخد. مصرف اب آن نیز در حدود 9 لیتر می باشد. کنترل و تنظیم این ماشین ظرفشویی توسط دکمه هایی لمسی با نمایشگر میکرو LED در بالای درب ماشین ظرفشویی صورت می گیرد.

قیمت و خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی DFB512FP

ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل DFB425FP

ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل DFB425FP

ماشین ظرف شویی ال جی مدل DFB425FP دارای ظرفیت 14 نفره و بسیاری از ویژگی های مدرن امروزی می باشد. ظاهری زیبا و طراحی مبتکرانه ی آن جذابیت خارق العاده ای به آن بخشیده است. این لباسشویی در 2 رنگ سفید و استیل تولید شده و موجود می باشد. از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است. صدایی و مصرف انرژی کم آن از دیگر خصوصیات بارز این ظرف شویی می باشد. موتور اینورتر Direct Drive در آن تعبیه شده است و مصرف آب آن بسیار کم و در حدود 9 لیتر آب مصرف می کند. بسیاری از ویژگی های لازم در این ظرفشویی جایی گرفته است. می توان از 2 محدوده ی شستشو استفاده کرد مثلا برای یک محدوده ظروف کثیفتر و برنامه ی شستشوی آن را طوری دیگر تنظیم کرد. برنامه شستشوی اقتصادی، سریع و اتوماتیک را دارا می باشد که بر حسب نیاز می توان یکی از آنها را انتخاب کرد.

قیمت و خرید ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل DFB425FP

بهترین برند ماشین ظرفشویی کدام است؟

وقتی صحبت از ماشین ظرفشویی می شود، ال جی کاملاً خود را به عنوان قابل اعتماد معرفی کرده است و نسبت به بسیاری از تولیدکنندگان دیگر به تعمیر و نگهداری بسیار کمتری نیاز دارد.

حداقل عمر ماشین ظرفشویی چند سال است؟

طبق نظر شرکت های سازنده و تولیدکننده ماشین ظرفشویی ، حداقل طول عمر ماشین ظرفشویی حدود 10 سال است.

آیا ماشین ظرفشویی فرسوده می شود؟

اگر از ماشین ظرفشویی بیش از ده سال است استفاده می کنید ، ممکن است وقت آن رسیده باشد که آن را ارتقا دهید، به خصوص اگر مدل پایین تری دارید.

5/5 - (1 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *