تکنولوژی

آشنایی با ویژگی ها و مزیت های سرویس زیرساخت ابری مبین نت

آشنایی با ویژگی ها و مزیت های سرویس زیرساخت ابری مبین نت

موبیکلود سرویس زیرساخت ابری مبین نتشرکت ارتباطات مبین نت در آخرین روزهای سال 1399 اقدام به راه اندازی زیرساخت ابری با نام تجاری «مبیکلود» کرده است. این سرویس به گفته کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات، راهکاری هوشمند و امن برای کسب وکارهایی خواهد بود که برای تامین هزینه های دیتاسنتر با مشکلاتی مواجه هستند.بررسی ویژگی های سرویس زیرساخت ابری مبین نت نشان می دهد که این سرویس  کاملا مطابق نیاز سازمان ها از جمله کسب وکارهای کوچک طراحی شده است. همچنین این سرویس مبین نت اکنون همراه با طرح های گوناگون و متنوع ارائه شده و این موضوع تبدیل به مزیت سرویس زیرساخت ابری مبین نت نسبت به سایر محصولات مشابه شده است. در ادامه ابتدا به سراغ الزامات استفاده از خدمات زیرساخت ابری خواهیم رفت و نکاتی راجع به ویژگی های سرویس جدید مبین نت نیز بیان خواهیم کرد.چرا کسب وکارها به سرویس «مبیکلود» مبین نت نیاز دارند؟افزایش هزینه تجهیزات و سخت افزارهای زیرساختی و مشکلات موجود در تامین نیروی متخصص نگهداری از این زیرساخت ها، سبب شد که کسب وکارها به فکر راهکار جایگزین برای تامین نیاز خود به دیتاسنتر باشند.پیشرفت تکنولوژی اکنون منجر به این شده است که منابع زیرساختی برای نگهداری از اطلاعات، وب سایت، نرم افزار و اپلیکیشن ها به صورت سخت افزارهای مجازی در اختیار شرکت ها، سازمان ها و افراد قرار گیرد. سازمان ها و شرکت ها امروزه برای نگهداری از اطلاعات برنامه خود یا مشتریان شان نیازمند زیرساخت هایی امن و پیشرفته هستند که این امر بر اساس مدل قدیمی، نیازمند خرید تجهیزات و استخدام کارشناسان مجرب است.برای مجموعه کوچک، تامین این موارد می تواند هزینه بسیار سنگینی را به همراه داشته باشد. به همین منظور اپراتور های منتخب در سطح دنیا اقدام به ارائه زیرساخت مجازی کرده اند که این امر در ایران نیز اکنون امکان پذیر شده است.مزیت استفاده از سرویس «مبیکلود» چیست؟سازمان های بزرگ، کسب وکارهای استارتاپی و فریلنسرهایبرنامه نویس می توانند در راستای پیشبرد اهداف خود از سرویس «مبیکلود» مبین نت استفاده کنند. از آنجایی که اجاره فضای رک در دیتاسنتر چه به صورت اختصاصی و چه به صورت اشتراکی هزینه بسیار زیادی را دارد، توصیه می شود کسب وکارهای مختلف در صورت صلاحدید خودشان و بررسی طرح های پیشنهادی مبین نت، از سرویس «مبیکلود» به عنوان یک جایگزین امن و کاربردی استفاده کنند. این سرویس جدید مبین نت، از پشتوانه بسیار مطمئن خود، یعنی دیتاسنتر مجهز و پیشرفته مستقر در محل شرکت ارتباطات مبین نت نیز بهره مند است.معرفی ویژگی های سرویس IaaS مبین نتمبین نت با توجه به آسیب شناسی هزینه های دیتاسنترها و تامین زیرساخت های مورد نیاز، اقدام به ارائه سرویس «مبیکلود» کرده است. این سرویس متناسب با نیازمندی تمامی کسب وکارهای بزرگ و کوچک طراحی و راه اندازی شده است. اطمینان پذیری، دسترسی آسان، امنیت بالا، مانیتورینگ و دریافت گزارش از جمله مهم ترین ویژگی های سرویس «مبیکلود» مبین نت هستند که آن را تبدیل به سرویس متمایز این اپراتور کرده اند.پشتیبانی این زیرساخت های مجازی را دیتاسنترهای مجهز و امن مبین نت انجام می دهند و در همین زمینه 99.9٪ SLA برای مشترکین تضمین می شود. همچنین پنل مدیریت «مبیکلود» نیز در اختیار تمامی مشترکین این سرویس قرار می گیرد.مشاهده تعداد سرورها و ایجاد سرورهای ابری جدید، مشخصات سرویس دریافتی شامل زمان باقی مانده، حافظه مصرف شده و ... مربوط به سرویس، همچنین گزارش گیری ها و وضعیت شبکه ها مواردی هستند که از طریق صفحه مدیریت حساب کاربری «مبیکلود» در دسترس اشخاص حقیقی و حقوقی قرار می گیرند.جمع بندیبررسی کلی وضعیت هزینه های دیتاسنتر مشخص می کند که استفاده از طرح های متنوع سرویس «مبیکلود» مبین نت می تواند علاوه بر کاهش میانگین 35 درصدی هزینه های زیرساختی یک سازمان، چابکی و قابل مدیریت بودن این منابع را نیز برای مجموعه ها افزایش می دهد. اکنون این امکان برای هرگونه کسب وکار دیجیتال در ایران فراهم شده است تا با مراجعه به آدرس https://mobicloud.mobinnet.ir ابتدا توضیحات مربوط به هر بسته پیشنهادی را مطالعه کنند و سپس اقدام به ثبت سفارش خرید این خدمات کنند.لازم به ذکر است که مبین نت پشتیبانی ویژه ای برای سرویس مبیکلود خود در نظر گرفته و به منظور رفاه حال مشترکین، پشتیبانی اختصاصی 24 ساعته را در اختیار تمامی مشترکین قرار می دهد. خدمات پشتیبانی مبین نت در تمامی ایام هفته و حتی روزهای تعطیل انجام می شود.همچنین باید توجه داشت که علاوه بر خرید تجهیزات دیتاسنتر، نگهداری از این تجهیزات نیز باعث تحمیل هزینه های بسیاری به سازمان ها و کسب وکارها می شود. این مشکل با استفاده از سرویس «مبیکلود» حدود 35 تا 40 درصد از هزینه ها که مربوط به تهیه سخت افزار است، کاهش می یابد. بسیاری از شرکت ها و سایت های اینترنتی بزرگ، به علت مزایای زیرساخت های ابری، تمایل به استفاده از آن پیدا کرده اند. از عمده دلایل استفاده مشتریان از این زیرساخت ها می توان به حفظ تمرکز بر تجارت، چابکی و مهارت در تجارت، کاهش هزینه ها، مقیاس پذیری ، دسترسی همه جانبه ، بینش بهتر و دقیق تر، سازگاری، انعطاف پذیری، بازده بالا و کنترل کیفیت و به روزرسانی خودکار اشاره کرد. 

بیشتر بخوانید »
چرا حجم اینترنت زود تمام می شود؟ + راهکار کاهش حجم

چرا حجم اینترنت زود تمام می شود؟ + راهکار کاهش حجم

دلایل زود تمام شدن حجم اینترنتاینترنت یکی از ابزارهای جهانی می باشد که در طول سال های اخیر موفق به تاثیرگذاری بر عموم مردم جهان شده است چرا که این روزها اکثر کارهایی که ما انجام میدهیم یا خواستار انجام آنها هستیم، نیاز به اینترنت دارد. برای مثال اگر شما تصمیم به خرید اینترنتی از یک فروشگاه آنلاین دارید، بدون اینکه حضور داشته باشید، می توانید محصول مورد نظر را بدون حضور فیزیکی خریداری کنید و در جلوی درب خانه تحویل بگیرید. در مقابل برای مثال وقتی شما به بانک مراجعه می کنید، گرچه بصورت مستقیم از اینترنت استفاده نمی کنید، اما باجه ای که کار شما را انجام خواهد داد، نیاز به اینترنت دارد. با این وجود در دوران همه گیری ویروس کرونا، اینترنت بدون شک بهترین ابزاری بود که توانست باعث سرگرم شدن و اطلاع رسانی لحظه لحظه ای شود و در این موضوع هیچ جای انکاری نیست.اما یکی از مشکلاتی که ممکن است در صورت استفاده از اینترنت برای شما نیز رخ دهد و کمی شما را به فکر فرو ببرد، تمام شدن سریع حجم اینترنت می باشد. برای مثال شاید 14 روز گذشته شما حجم اینترنت 15 گیگابایتی را خریداری کرده اید و امروز شاهد تمام شدن بسته هستید. یعنی روزانه یک گیگابایت مصرف کرده اید؟! برای پاسخ به این سوال در ادامه همراه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک باشید تا ابعاد مختلف را بررسی کنیم.1- آپدیت خودکار برنامه هابصورت پیش فرض زمانیکه شما گوشی جدید خریداری می کنید و یا حتی اگر گوشی خود را بصورت کامل ریست کنید، زمانیکه شروع به استفاده اولیه از گوشی گنید، برنامه آن بصورت خودکار شروع به آپدیت شدن خواهند نمود تا آخرین نسخه های منتشر شده در گوشی شما دانلود و نصب شوند که نصب آنها کاملا خودکار است و شما هیچ اطلاعی از نصب آنها نخواهید یافت. با این وجود اولین مورد مهمی که می تواند میزان بسته اینترنتی شما را خیلی سریع به پایان برساند، آپدیت خودکار برنامه های گوشی است.از این رو توصیه می شود آپدیت خودکار آیفون و همچنین آپدیت خودکار برنامه های اندروید را ببندید و هر چند مدت یکبار بصورت دستی خودتان برنامه هایی که نیاز دارید را آپدیت کنید.2- دانلود خودکار مدیا در صفحات مجازیزمانیکه شما وارد حساب کاربری خود در صفحات مجازی می شوید، با مشاهده خودکار پست های آنلاین شامل تصاویر، ویس، موسیقی و کلیپ ها شاید احساس کنید کنید که به میزان خیلی کمی اینترنت شما در حال مصرف است. اما دقیقا خلاف این قاعده وجود دارد چرا که وقتی شما وارد یک گروه یا یک کانال می شوید، چند ده پست وجود دارد که اگر دانلود خودکار مدیای برنامه شما فعال باشد، تمام آنها را بصورت یکجا با هر حجمی دانلود خواهد کرد و سپس شما قادر به دیدن آنها هستید. بنابراین با جستجو در بستر اینترنت، دانلود خودکار را بصورت کامل ببندید.3- اینستاگراممحبوب ترین برنامه سوشیال مدیا میان کاربران جهان و ایرانی است که اکثر ما در این برنامه حساب کاربری داریم و هر روز از چند دقیقه تا حتی چند ساعت را صرف وقت گذرانی در این برنامه می کنیم که هر پستی را که شما در این برنامه مشاهده می کنید، تماما توسط دیتا گوشی دانلود می شوند و سپس به شما نمایش داده می شوند. بنابراین اگر شما در عرض 10 دقیقه اگر 15 پست متفاوت را مشاهده کنید، بصورت میانگین حداقل 100 مگ از اینترنت شما مصرف اینستاگرام خواهد شد.4- آپدیت سیستم عامل گوشیچه در سیستم عامل اندروید و چه در سیستم عامل iOS، هر چند مدت یکبار شاهد بروز رسانی های جدید هستیم که این آپدیت های جدید، بصورت خودکار زمانیکه شما به وای فای متصل شوید، دانلود خواهند شد. بسته به میزان حجم فایل آپدیت که می تواند 100 مگ تا حتی 1.5 گیگابایت باشد را گوشی شما دانلود خواهد کرد. بنابراین اگر در حال حاضر نیاز به نصب آپدیت های جدید بر روی گوشی ندارید، آنرا خاموش کنید که برای خاموش کردن تنها کافیست وارد تنظیمات گوشی شوید و از قسمت Software update اقدام به غیرفعال نمودن آن نمایید.5- هات اسپات اینترنت گوشیبارها پیش آمده است که بنابر دلایلی شما اینترنت گوشی خود را هات اسپات یا همان اشتراک گذاری کنید که در این فرایند شما همانند یه مودم خواهد بود چرا که اینترنت شما در دستگاه های دیگر قابل استفاده خواهد بود. از این رو اگر شما اینترنت گوشی خود را میان دستگاه های دیگر اشتراک گذاری می کنید، توجه داشته باشید که حتی اگر هیچ مشکلی در گوشی شما برای مصرف زیاد اینترنت وجود نداشته باشد، شاید آپدیت خودکار برنامه ها، آپدیت خودکار سیستم عامل و... در دستگاه هایی که به اینترنت شما متصل شده اند فعال است و در نهایت این گونه حجم اینترنت شما کاهش خواهد یافت.6- تماس تصویرییکی دیگر از مواردی که در میزان حجم اینترنت شما موثر است و می تواند میزان حجم اینترنت شما را تحت تاثیر قرار دهد، تماس صوتی می باشد چرا که اینترنت شما در این بین 2 وظیفه مهم دارد. وظیفه اول این است که تصویر شما را از دوربین بصورت لحظه ای در گوشی مقصد آپلود کند و وظیفه دوم هم این است که تصویر فرد مقابل را از سرور برنامه، بصورت لحظه ای دانلود و در گوشی شما نمایش دهد. از این رو اینترنت شما در حال تبادل خواهد بود و این گویای استفاده از حجم اینترنت می باشد. پس یکی دیگر از دلایل کاهش حجم اینترنت، تماس تصویری است.7- مشاهده فیلم های آنلاینبرخی از برنامه های آنلاین هستند که شما از طریق خرید اشتراک می توانید در آنها جدیدترین فیلم های روز دنیا را مشاهده کنید. زمانیکه شما وارد حساب کاربری خود در این برنامه ها می شوید و فیلم های مورد علاقه خود را مشاهده می کنید، بدین معناست که شما بصورت آنلاین در حال مشاهده فیلم های مورد علاق خود هستید. برای مشاهده آنلاین هر ثانیه از فیلم شما نیاز به اینترنت دارید که در این میان اینترنت شما تمام ثانیه به ثانیه فیلم را دانلود می کند و به شما نمایش می دهد. از این رو یکی دیگر از دلایل کاهش حجم اینترنت، مشاهده آنلاین فیلم ها می باشد.8- برنامه های بک گراندتصور کنید که شما در 1 دقیقه برنامه های اینستاگرام، برنامه های نمایش انلاین فیلم، بازی آنلاین و.. را باز کرده اید و بدون آنکه آنها را ببندید، وارد برنامه جدید شده اید. این بدین معناست که تمام برنامه های باز شما در حال آپدیت شدن هستند. برای مثال فیلمی که در حال مشاهده آن بودید و در کسری از زمان وارد بازی آنلاین شده اید، لازم به ذکر است که فیلم در حال پخش شما در حال دانلود می باشد. بنابراین برای مدیریت میزان حجم اینترنت توصیه می شود برنامه های بک گراند خود را همانند تصویر ذیل ببندید تا این مشکل برای شما تا حدودی حل شود. توجه مهم :برای آنکه میزان حجم اینترنت مصرفی خود را کننرل کنید، می بایست موارد بالا را رعایت کنید. 

بیشتر بخوانید »
فاکتورهای مهم بر تعیین قیمت سایت فروشگاهی

فاکتورهای مهم بر تعیین قیمت سایت فروشگاهی

عوامل موثر بر تعیین قیمت سایت فروشگاهیاین روزها به این دلیل که خیلی از افراد فروش آنلاین دارند و‌کاربران به دنبال خرید آنلاین هستند یکی از مهم ترین کارهایی که در حوزه فروش کالا و ارائه خدمات فعالیت می کنند باید انجام بدهند داشتن سایت فروشگاهی و معرفی برند خودشان می باشد. یکی از سوال های که خیلی از افراد در زمان درخواست طراحی سایت فروشگاهی دارند این می باشد که قیمت سایتفروشگاهی چقدر می باشد. در این محتوا در مورد تمامی عوامل تاثیر گذار بر طراحی سایت فروشگاهی و این که سایت فروشگاهی وردپرسچه مبلغی طراحی می شود می پردازیم. یکی از بهترین مجموعه ها برای طراحی سایت فروشگاهی ایران سایت می باشد، در ادامه می توانید اطلاعات لازم جهت طراحی سایت های وردپرسی فروشگاهی را مطالعه کنید.قیمت سایت فروشگاهی چگونه محاسبه می شود؟قبل از این که در مورد قیمت سایت فروشگاهی اطلاع کسب کنید باید در مورد این که این سایت ها چه ویژگی هایی دارا هستند و چه عواملی بر روی قیمت گذاری این نوع سایت ها تاثیر گذار می باشد اطلاع کسب کنید. یکی از مهم ترین قسمت هایی که در قیمت سایت فروشگاهی تاثیر گذار می باشد زبان برنامه نویسی آن سایت می باشد. هزینه طراحی سایت وردپرس با طراحی یک سایت به صورت کاملا اختصاصی با یک دیگر متفاوت می باشد. اگر شما بتوانید تمامی عوامل مهم در هزینه سفارش سایت فروشگاهی را شناسایی کنید. به راحتی می توانید تصمیم نهایی طراحی سایت خودتان را بگیرید.امکانات و عملکردهایی که شما از یک سایت انتظار دارید و در هنگام طراحی سایت به طراح سایت اعلام می کنید نقش بسازیی در تعیین قیمت سایت فروشگاهی دارد. برای این که بتوانید بهترین عملکرد از مجموعه طراحی سایت در نظر داشته باشید میتوانید به سراغ نمونه کارهای طراحی سایت های فروشگاهی آن مجموعه مانند ایران سایت مراجعه کنید و با در نظر گرفتن چندین سایت مشابه به شغل خودتان، بهترین درخواست را برای سایت خودتان داشته باشید. یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت سایت فروشگاهی تاثیر گذار می باشد، نام دامنه و قیمت هاست می باشد. هزینه که شما بابت اجاره هاست و خرید نام دامنه سایت خودتان پرداخت می کنید کاملا با هم متفاوت می باشد.این که نام دامنه شما با پسوند .ir به پایان برسد یا .com و .org و ... می تواند هزینه متفاوتی را به شما می دهد. همچنین سروری که اجاره می کنید تا فایل های سایتی که طراحی کرده اید را بر روی آن آپلود می کنید نیز بر قیمت طراحی سایت تاثیر گذار است. هزینه طراحی سایت و دستمزد  طراح سایت نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سایت فروشگاهی  می باشد. متخصص و طراح می تواند با در نظر گرفتن ویژگی های کسب و کار شما و انتظاراتی که از راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی دارید می تواند موثرترین و کم هزینه ترین شیوه ها را به منظور طراحی یک وبسایت عالی به شما پیشنهاد دهد و همین پشنهاداتدر هزینه سفارش سایت فروشگاهی تاثیر می گذارد.نکات مهم جهت طراحی سایت وردپرسطراحی سایت با وردپرس در حال در ایران و جهان یکی از پرطرفدارترین روش های طراحی سایت می باشد. این سیستم با داشتن قالبهای فراوان توانسته است که برای انواع سایت تای بازرگانی، خبری، فروشگاهی و … بازخورد داشته باشد.  یک وب سایت فروشگاهی می تواند به صورت اختصاصی کد نویسی شده باشد به همین دلیل از دید کاربر یک وب سایت خاص دیده می شود یا حتی می توانید از سایت های با قالب آماده استفاده کنید این وب سایت ها معمولا با وردپرس یا جوملا طراحی می شوند.این که نام دامنه شما با پسوند .ir به پایان برسد یا .com و .org و ... می تواند هزینه متفاوتی را به شما می دهد. همچنین سروری که اجاره می کنید تا فایل های سایتی که طراحی کرده اید را بر روی آن آپلود می کنید نیز بر قیمت طراحی سایت تاثیر گذار است. هزینه طراحی سایت و دستمزد  طراح سایت نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سایت فروشگاهی  می باشد. متخصص و طراح می تواند با در نظر گرفتن ویژگی های کسب و کار شما و انتظاراتی که از راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی دارید می تواند موثرترین و کم هزینه ترین شیوه ها را به منظور طراحی یک وبسایت عالی به شما پیشنهاد دهد و همین پشنهاداتدر هزینه سفارش سایت فروشگاهی تاثیر می گذارد.نکات مهم جهت طراحی سایت وردپرسطراحی سایت با وردپرس در حال در ایران و جهان یکی از پرطرفدارترین روش های طراحی سایت می باشد. این سیستم با داشتن قالبهای فراوان توانسته است که برای انواع سایت تای بازرگانی، خبری، فروشگاهی و … بازخورد داشته باشد.  یک وب سایت فروشگاهی می تواند به صورت اختصاصی کد نویسی شده باشد به همین دلیل از دید کاربر یک وب سایت خاص دیده می شود یا حتی می توانید از سایت های با قالب آماده استفاده کنید این وب سایت ها معمولا با وردپرس یا جوملا طراحی می شوند.ویژگی های طراحی سایت با وردپرسهر فردی با دانستن اندکی دانش می تواند یک سایت وردپرسی را مدیریت کند . نحوه چینش منوها، افزونه های سایت، نصب راحت و سریع این افزونه ها و کار با آن می تواند به راحتی امکان پذیر باشد. اگر شما یک فروشگاه فیزیکی دارا هستید و می خواهید برای خودتان یک سایت داشته باشید و از طریق آن نیز محصولات خودتان را معرفی کنید و از این طریق کسب درآمد کنید می توانید به سراغ یک طراح سایت حرفه ای کمک بخواهید و با مشاهده نمونه سایت های طراحی شده توسط آن شرکت می توانید بهترین طراح را انتخاب کنید.افزونه متنوع در سایت های با WordPress متن باز وجود دارد که این امکان باعث می شود که از بهترین و راحت ترین و به روزترین توسعه دهنده های مختلف استفاده کنید. هم چنین دسترسی آسان به مطالب و محصولات فروشگاهتان یکی از مهم ترین ویژگی های می باشد که در زمان سفارش سایت فروشگاهی و شرکتی باید در نظر بگیرید.یکی از مهم ترین ویژگی های یک WordPress که باید در نظر بگیرید این می باشد که سایت شما باید کاملا بهینه باشد و از طریق روش های گوگل یعنی کلاه سفید و با رعایت تمام نکات ذکر شده توسط گوگل آن را به صفحه اول گوگل آورده باشید.زمانی که شما یک سایت بهینه داشته باشید باعث می شود که موتورهای جستجو به آن رنگ بهتر بدهند و بازدید آن به مراتب بیشتر خواهد شد. در این محتوا در مورد این قیمت سایت فروشگاهی چقدر می باشد و برای طراحی سایت با وردپرس چه عواملی را باید در نظر گرفت پرداخته ایم . یکی از بهترین و معتبر ترین مجموعه های طراحی سایت ایران سایت به آدرس اینترنتی iransite.com می باشد.

بیشتر بخوانید »
اولین آنلاین شاپ دنیا مال کی بود و چی میفروخت؟

اولین آنلاین شاپ دنیا مال کی بود و چی میفروخت؟

حقایق جذاب و جالب درباره اولین آنلاین شاپ دنیاحدوداً 40 سال پیش؛ تکنولوژیِ مربوط به تبادل اطلاعات الکترونیکی یا تله شاپینگ روی کار آمد و کم کم در دنیای مدرن امروزی پیشرفت کرد. تاریخچه تجارت الکترونیکی تقریباً با تاریخچه اینترنت شبیه به هم است. آنلاین شاپ هم زمانی روی کار آمد که اینترنت همگانی شد و مربوط به سال 1991 می باشد.آمازون یکی از اولین سایت های تجارت الکترونیکی در آمریکا بود که شروع به فروختن محصولات به صورت آنلاین کرد و هزاران بیزینس و تجارت، آن را دنبال کردند. راحتی، امنیت و تجربه کاربری لذت ‌بخش درتجارت الکترونیکی دلایلی بود که به خاطرش آنلاین شاپینگ گسترش پیدا کرد که در این قسمت از نمناک قصد داریم در مورد آن بیشتر توضیح دهیم.اولین آنلاین شاپ توسط چه کسی و چه زمانی کلید خورد؟آنلاین شاپ در سال 1979 توسط سرمایه گذاری به نام مایکل آلدریچ در بریتانیا روی کار آمد؛ کسی که توانسته بود تلویزیون های قدیمی را تبدیل به تلویزیون های چند کاربره کند. این سیستم ها به طور جدی از سال 1980 روی کار آمدند؛ در واقع آن ها توانستند از طریق ارتباط خط تلفن روی کامپیوتر تبادلات را به وجود بیاورند که اولین بار این کار در بریتانیا، ایرلند و اسپانیا انجام شد.این شخص آغازگر راه آنلاین شاپ بود و اختراع او یکی از اولین ابزارهای ارتباطی بود که امکان ارتباطات جمعی و تعاملی را فراهم کرد اما پرهزینه بود و تا قبل از زمانی که اینترنت گسترده تر شود، برای اکثر مشاغل از نظر مالی منطقی نبود.مدتی بعد و در سال 1982، اولین شرکت تجارت الکترونیک جهان راه اندازی شد و این شرکت، بورس کامپیوتر بوستون (BCE) یک بازار آنلاین برای خرید و فروش کامپیوترهای دست دوم برای مردم بود.مدتی بعد تاسیس یک کتابخانه آنلاین توسط فردی به نام چارلز استاک در سال 1992 اتفاق افتاد. او یکی دیگر از اولین کسانی بود که تجربه آنلاین شاپ را در اختیار مردم قرار داد. استفاده از این کتابخانه از طریق اینترنتِ دایال آپ بود که تقریباً سه سال قبل از پیدایش آمازون این کار را انجام داد. در سال 1994 یک فضای گسترده تر ایجاد کرد و یک سایت به نام Books.com تاسیس شد.گسترده شدن آنلاین شاپ پس از تثبت اینترنتدر اواخر دهه 90، اینترنت به یک مرکز تثبیت شده برای ارتباطات و اتصال جهانی تبدیل شده بود. در سال 1995، محبوب ترین مرورگر وب که در آن زمان نت اسکیپ بود، حدود 10 میلیون کاربر در سراسر جهان داشت.در همان سال ها جف بزوس، ثروتمندترین مرد جهان، آمازون را که در آن زمان به عنوان یک بازار آنلاین کتاب عمل می کرد، راه اندازی کرد. این شرکت نشانه های اولیه موفقیت را مشاهده کرد و محصولاتش ظرف 30 روز پس از راه اندازی، به 45 کشور مختلف در سطح بین المللی ارسال شد.اولین معامله آنلاین چه زمانی اتفاق افتاد؟در تاریخ 12 آگوست سال 1994، در روزنامه نیویورک تایمز تیتر "اینترنت باز است" به چاپ رسید که در مورد فروش بین دو دوست بود. در این تیتر خبری گفته شد که تیمی از جوانان توانسته ‌اند در تعامل و معامله اینترنتی با استفاده از یک نسخه قدرتمند دیتا اقداماتی را به انجام برسانند که تضمین کرده است حریم شخصی افراد را به خوبی حفظ می کند.آنلاین شاپ یا تجارت الکترونیکی به چه معناست؟تجارت الکتریکی به معنای خرید و فروش محصولات و خدمات از طریق اینترنت است. بسیاری از افراد این کار را در طول روز انجام می دهند؛ یعنی مثلاً قبوض خود را از طریق اینترنت پرداخت می کنند و همیشه خرید های اینترنتی دارند، البته تجارت اینترنتی هم انواع و اقسام مختلفی دارد که باعث پیدایش آنلاین شاپ ها شده است.

بیشتر بخوانید »
خرید رپورتاژ آگهی دائمی از سایت آگهی

خرید رپورتاژ آگهی دائمی از سایت آگهی

سفارش رپورتاژ آگهی از سایت آگهی شرکت‌ها اغلب به دنبال راه‌های جدیدی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود هستند تا بتوانند درآمد خود را افزایش‌دهند. ایجاد تبلیغات در سایت نیازمندی و تبلیغات یکی از راه‌هایی است که بازاریابان می‌توانند به شرکت‌ها در رسیدن به این هدف کمک کنند. در این مقاله بیشتر با سایت آگهی و تبلیغات آنلاین و خرید رپورتاژ آگهی دائمی از آن، آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.تبلیغات و هدف از آن چیستتبلیغات به شکلی از ارتباط پولی اطلاق می‌شود که خدمات، محصول یا نام تجاری را تبلیغ می‌کند. بازاریابان از تبلیغات و ثبت آگهی تبلیغاتی در سایت آگهی برای کمک به شرکت‌ها برای رسیدن به اهداف خود و افزایش درآمد استفاده می‌کنند. اغلب، آن‌ها برای گروه‌های خاصی از مشتریان بالقوه استراتژی تبلیغاتی نیز طراحی می‌کنند و مطابق ان پیش می روند.هدف از تبلیغات چیست؟ در حالی که سه هدف اصلی در پشت تبلیغات در حال اجرا شامل اطلاع رسانی، متقاعد کردن و یادآوری به مشتریان بالقوه در مورد یک محصول یا خدمت وجود دارد، چندین هدف اضافی نیز وجود دارد که تبلیغات و سایت آگهی به آن‌ها کمک می‌کند. در اینجا به چند مورد از آن‌ها اشاره می شود که عبارتند از:آگاهی از برند را افزایش می‌دهدایجاد ترافیک برای وب سایتتعامل آنلاین را تقویت می‌کند افزایش فروشمشتریان تکراری را تشویق می‌کنددر ادامه به توضیح بیشتری در مورد هر کدام می پردازیم.آگاهی از برند را افزایش می‌دهدآگاهی از برند به میزان آشنایی افراد با یک محصول، خدمات یا شرکت اشاره دارد. در مرحله آگاهی از برند، بازاریابان از تبلیغات برای اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه استفاده می‌کنند. اغلب، این تبلیغات در سایت آگهی برتر به سادگی نام تجاری را معرفی می‌کنند یا یک نمای کلی از یک محصول یا خدمات خاص ارائه می‌دهند. هدف از افزایش آگاهی از برند این است که مردم برند را به خاطر بیاورند، بنابراین در آینده خرید از آن را نیز ناخودآگاه در نظر خواهند گرفت.ایجاد ترافیک برای وب سایتروش دیگری که بازاریابان اغلب از تبلیغات استفاده می‌کنند، بازگرداندن ترافیک به وب سایت یک شرکت است. در طول این مرحله از کمپین تبلیغاتی، بازاریابان با تبلیغ در وب سایت هایی مثلا بهترین سایت های درج آگهی، مشتریان بالقوه را متقاعد می‌کنند که اقدام خاصی انجام‌ دهند. اغلب بازاریابان از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، ثبت آگهی تبلیغاتی و تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی برای حمایت از این هدف استفاده می‌کنند.تعامل آنلاین را تقویت می‌کندبسیاری از بازاریابان از تبلیغات برای افزایش تعامل با یک برند آنلاین استفاده می‌کنند. تعامل به این اشاره دارد که افراد چقدر با پست‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر اشکال محتوای دیجیتال مانند سایت نیازمندی و تبلیغات تعامل دارند. این می‌تواند شامل لایک، نظر، اشتراک گذاری، کلیک و ... باشد. هرچه افراد بیشتری با یک برند درگیر شوند، احتمال اینکه محصولات و خدمات آن را به خاطر بسپارند نیز بیشتر می‌شود.افزایش فروشسرمایه گذاری در تبلیغات مثل درج آگهی در بهترین سایت درج آگهی، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فروش، درآمد و بازگشت سرمایه خود را افزایش‌دهند. یکی از اهداف اصلی تبلیغات متقاعد کردن یا ترغیب مخاطب به انجام یک اقدام خاص است. به این کار اقدام برای خرید گفته می شود.مشتریان تکراری را تشویق می‌کنددر نهایت، هدف بسیاری از تبلیغات تشویق مشتریان تکراری است. هنگامی که یک مشتری خریدی را انجام می‌دهد، بازاریابان ممکن است همچنان تبلیغاتی را به او نشان ‌دهند که از آن‌ها نیز لذت می‌برند.انواع تبلیغات آنلاین چگونه استتبلیغات آنلاین که به عنوان تبلیغات اینترنتی نیز شناخته می‌شود، یک استراتژی بازاریابی است که از اینترنت به عنوان کانالی برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی به مصرف‌کنندگان استفاده می‌کند مانند ارائه یک محصول یا خدمت در سایت آگهی. 8 نوع اصلی تبلیغات آنلاین عبارتند از: تبلیغات فهرست محصولتبلیغات بنریتبلیغات پلتفرم تبلیغات وابسته تبلیغات بومیتبلیغات رسانه‌های اجتماعی تبلیغات ویدیویی تبلیغات از طریق ایمیلدیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین چیست و خرید رپورتاژ آگهی دائمی چه کمکی به ما می‌کندبازاریابی دیجیتال شامل ابزارها، فرآیندها، محتواها و تکنیک‌هایی است که برای افزایش سود، ترافیک یا هر هدف دیگری که دنیای دیجیتال را در بر می‌گیرد، برای سازمان یا شرکت استفاده می‌شود.از آنجایی که افراد بیشتری از خدمات اینترنتی و اپلیکیشن‌های موبایل استفاده می‌کنند، کسب‌وکارها باید راه‌های نوآورانه‌ای برای دستیابی به مخاطبان خود بیابند و اینجاست که بازاریابی دیجیتال وارد می‌شود.نتایج تلاش‌های یک دیجیتال مارکتر را کمپین‌های آنها مشخص می کنند. این کمپین‌ها را می‌توان به صورت متنی و خرید رپورتاژ آگهی دائمی در بهترین سایت درج آگهی، تبلیغات ادز در موتور جستجوی گوگل، تبلیغات بازی‌های موبایلی برای پاداش، ایمیل‌هایی که تخفیف‌ها را ارائه می‌دهند و ... انجام داد. تبلیغات پولی نقش مهمی در بازاریابی دیجیتال و اینکه چگونه به کسب‌وکارها در رسیدن به اهدافشان کمک می‌کند، بازی می‌کنند. روش‌های سنتی بازاریابی شامل رسانه‌هایی مانند تلویزیون و رسانه‌های چاپی است که زمانی بر رسانه‌های بازاریابی حکمرانی می‌کردند و فقط شرکت‌های بزرگ می‌توانستند از آن استفاده کنند. اینجاست که روش های تبلیغ با قیمت و هزینه مناسب از طریق بازاریابی آنلاین مانند ثبت آگهی وارد عمل می‌شود.بازاریابی دیجیتال الگوریتم‌ها و معیارهای تحلیلی را برای انجام عملکرد بهینه ارائه می‌دهد در حالی که رسانه‌های سنتی تا حدودی دقیق‌ بودند. این همان چیزی است که بازاریابی دیجیتال را از روش‌های پرهزینه ذکر شده در بالا جدا می‌کند و آن را در اختیار کسب‌وکارهایی با بودجه‌های کم قرار می‌دهد مانند ثبت آگهی تبلیغاتی در سایت نیازمندی که با توجه به گسترش آن ها می توان از این سایت ها حداقل برای برندسازی استفاده کرد.جمع بندی و نتیجه گیری در مورد خرید رپورتاژ آگهی دائمی و مزیت های سایت آگهیهمانگونه که در این مطلب خواندید ثبت آگهی تبلیغاتی آنلاین و سفارش رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از راه های دیجیتال مارکتینگ به کسب و کار شما کمک می‌کند و تعداد مشتریان شما را بیشتر می کند. آگهی در سایت نیازمندی و تبلیغات به بیشتر شناخته شدن برند شما کمک می‌کند و شما را به اهدافتان نزدیک‌تر خواهد کرد. نتیجه نهایی این که، تبلیغات آنلاین و درج آگهی در سایت های آگهی از سریعترین روش‌های رسیدن به تعداد مشتری های خوب و بالقوه است. شما نیز می توانید جهت درج تخصص و کسب و کار خود، محصولات و خدماتی که ارائه می کنید به صورت آگهی و خرید رپورتاژ آگهی دائمی به وب سایت آگهی تخصصم اینه (takhasosameine.ir) مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید »
آموزش راه اندازی لباس فروشی اینترنتی

آموزش راه اندازی لباس فروشی اینترنتی

چطور لباس فروشی اینترنتی داشته باشیم؟به دنبال یک راه ساده و ارزان برای راه‌اندازی لباس‌فروشی خود هستید؟ توصیه ما راه‌اندازی لباس‌فروشی اینترنتی است. حتی اگر در مغازه هم فروش حضوری داشته باشید، می توانید برای افزایش فروش اجناس خود، فروش اینترنتی را شروع کنید.این کار نه‌تنها فروش شما را بالا می‌برد، بلکه باعث می‌شود تا به‌مرورزمان به یک برند خاص تبدیل شوید. شاید اکنون که این مطلب را می‌خوانید، یاد یکی از برندهای معروف بیفتید که در حال حاضر در سراسر کشور فروش فوق‌العاده‌ای دارند. این کار تنها با داشتن یک سایت خوب امکان‌پذیر است. اما قبل از هر چیز باید بدانید که رقابت در صنعت مد و پوشاک کار آسانی نیست. با ما همراه باشید تا یاد بگیرید که چگونه می‌توانید یک فروشگاه لباس اینترنتی را راه‌اندازی کنید.داشتن یک سایت فروشگاهی خوب چه اهمیتی دارد؟فکرکردن به یک فروشگاه اینترنتی با راه‌اندازی آن در عمل، تفاوت زیادی دارد. تصور دنیایی که در آن مشتریان به سمت برند شما هجوم می‌آورند و شما یک‌شبه به یک نام مشهور تبدیل می‌شوید، کار راحتی است. اما رسیدن به این هدف، مسیر طولانی را می‌طلبد.قبل از هر چیز به این فکر کنید که برای ساخت فروشگاه خود به چه چیزهایی نیاز دارید؟ قطعاً یکی از مواردی که به ذهنتان می‌رسد، یک سایت خوب است. شما بدون داشتن یک سایت نمی‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید. پس در قدم اول به فکر راه‌اندازی سایت خود باشید. اگر هیچ تخصصی در زمینه برنامه‌نویسی ندارید، نگران نباشید. روش‌های زیادی برای ساخت فروشگاه اینترنتی شما وجود دارند؛ یکی از این روش‌ها استفاده از سایت ساز فروشگاهی است.قدم‌به‌قدم با آموزش راه‌اندازی لباس‌فروشی اینترنتیقبل از اینکه لباس‌فروشی اینترنتی خود را بسازید، به چیزی فراتر از زمان افتتاح آن فکر کنید. در ابتدا به اطلاعاتی نیاز دارید که شما را در مسیر درست هدایت کنند. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا راه‌اندازی لباس‌فروشی اینترنتی خود را بدون دردسر به انجام برسانید.در هنگام ایجاد سایت برای فروشگاه لباس خود باید چند مرحله را پشت سر بگذارید. این چند مرحله می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین شکل ممکن برای موفقیت در فروش آنلاین آماده شوید. در ادامه به طور مختصر با این مراحل آشنا می‌شوید.نام فروشگاه یا برند خود را انتخاب کنیدروش طراحی سایت فروشگاه خود را مشخص کنیدمحصولات موردنظر خود را انتخاب و دسته‌بندی کنیداز تمام لباس‌های موجود در فروشگاه خود عکس باکیفیت تهیه کنیدبرای هریک از لباس‌ها، جدول راهنمای سایزبندی را قرار دهیددر تعیین قیمت لباس‌ها منصف باشیداز روش‌های ساده‌ای برای پرداخت و ارسال کالا استفاده کنیدگاهی از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه در سایت خود برای جذب مشتری بیشتر استفاده کنیدمشتریان وفادار خود را فراموش نکنیدبرای فروش بیشتر حتماً از روش‌های نوین بازاریابی استفاده کنیدراحت‌ترین راه برای طراحی سایت فروشگاهی شمااکنون به یکی از حساس‌ترین مراحل راه‌اندازی لباس‌فروشی اینترنتی می‌پردازیم. طراحی سایت فروشگاه شما به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای سایت خود پرداخت کنید باید شخصاً این کار را انجام دهید.تعجب نکنید؛ شما هم می‌توانید یک سایت خوب طراحی کنید. فروشگاه سازها یکی از روش‌هایی هستند که هرکسی و با هر میزان دانش فنی می‌‌تواند از آن‌ها استفاده و سایت خود را طراحی کند. در ادامه آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی به طور کامل توضیح داده شده است. چگونه فروشگاه لباس خود را طراحی کنیم؟در این روش از فروشگاه ساز پرطرف‌دار پرتال استفاده می‌کنیم. برای شروع، در سایت پرتال ثبت‌نام کنید. پرتال، بسته‌های فروشگاهی متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از این بسته‌های فروشگاهی را انتخاب کنید. در مرحله بعدی باید یک قالب مناسب برای سایت فروشگاهی خود را پیدا کنید. سعی کنید قالب انتخابی شما کاربرپسند و زیبا باشد. اکنون وقت آن است که محصولاتتان را در فروشگاه بچینید. در قسمت محصولات می‌توانید توضیحات مربوط به هر لباس را به آن اضافه کنید. سایت شما قابلیت اضافه‌کردن وبلاگ را نیز دارد؛ بنابراین می‌توانید محتوای مرتبط با مد و پوشاک را هم در سایت قرار دهید. الان باید یک اسم و یک لوگوی مناسب برای فروشگاه خود انتخاب کنید. اگر هیچ تجربه‌ای در زمینه طراحی سایت ندارید، نگران نباشید. پرتال، ویدیوهای آموزشی مختلفی را برای کاربران کم‌تجربه در نظر گرفته است. شما می‌توانید با دیدن این ویدئوها، بهترین سایت‌های فروشگاهی را مطابق با نیاز و سلیقه‌تان بسازید و از آن کسب درآمد کنید.کلام پایانیدر سال‌های اخیر، پیشرفت تکنولوژی به حوزه مد و پوشاک نیز ورود پیدا کرده است. فروشگاه‌های لباس‌فروشی زیادی برای افزایش فروش خود به فعالیت‌های مجازی پناه می‌برند. این روش هم برای تازه‌کارها و هم کسانی که می‌خواهند مشتری بیشتری را به سمت مغازه خود بکشند، کاربرد دارد.راه‌اندازی لباس‌فروشی اینترنتی به یک سایت خوب و کاربرپسند احتیاج دارد. شما می‌توانید با کمترین هزینه و بدون نیاز به تخصص برنامه‌نویسی، سایت خود را بسازید. بهترین روش برای تحقق این هدف، استفاده از فروشگاه ساز پرتال به آدرس https://www.portal.ir است. با پرتال دیگر دغدغه توسعه و پشتیبانی سایت خود را ندارید.

بیشتر بخوانید »
استراتژی ها‌ی سئو خارجی در 2022

استراتژی ها‌ی سئو خارجی در 2022

سئو سایت چیست، چطور باید شروع کنیم؟رمز دیده‌شدن در گوگل، به‌کارگیری تکنیک‌ها‌ی سئو است و صرفا نوشتن محتوا و قراردادن آن در سایت، نمی‌تواند کار‌ی از پیش ببرد. به نظر شما اگر رتبه‌بندی گوگل، صرفا بر اساس محتوا بود، چه می‌شد؟ حتما می‌دانید که افراد بسیار‌ی هستند که توانایی خوبی در نوشتن دارند. اگر موتور‌ها‌ی جستجو به جز کیفیت محتوا، عامل دیگر‌ی را برای ارزش‌دهی تعیین نمی‌کردند، قطعا چیز‌ی بنام رتبه‌بندی وجود نداشت. به این دلیل که همه‌ی سایت‌ها عین هم می‌شدند‌. بنابراین از اهمیت وجود سئو و استراتژی‌های سئو خارجی و داخلی نمی‌توان غافل شد.پس اگر می‌خواهید که سایت خود را توسعه و به کسب‌و‌کار خود رونق دهید، باید اصولی‌ترین روش های سئو سایت را بکار بگیرید و نه سئو کلاه سیاه. حال که متوجه جایگاه این موضوع در آژانس دیجیتال مارکتینگ شده‌اید، بهتر است به ادامه‌ی مطلب در رابطه با سئو‌ی خارجی نگاهی بیندازید.سئو سایت چیست، چطور باید شروع کنیم؟بهتر است قبل از معرفی استراتژی‌های سئو خارجی، به تعریف سئو بپردازیم. کلمه‌ی Seo، مخفف System engine Organization می‌باشد که به معنا‌ی بهبود یا توسعه‌ی موتور‌ها‌ی جستجو است. برای درک مفهوم کامل سئو سایت، بهتر است به تجربه‌ی خود از سرچ کلمات، نگاهی بیندازید. بعد از جستجو، از بین ده‌ها صفحه‌ی پیش‌رو، شما تنها به یک یا چند صفحه‌ی اول مراجعه می‌کنید. در واقع هر چقدر رتبه‌ی صفحه‌ای بهتر باشد، به این معنا است که این صفحه در جلب اعتماد موتور‌ها‌ی جستجو کاملا موفقیت‌آمیز عمل کرده است و جلب اعتماد موتور‌ها‌ی جستجو، یعنی جلب اعتماد کاربران. سئو سایت شامل تکنیک‌ها‌یی است که به‌واسطه‌ی آن‌ها می‌توان صفحات را توسعه داد؛ اطلاعات تکمیلی درباره سئو سایت را از این لینک مطالعه کنید. طوری که با انجام آن‌ها، به معیار‌ها و قوانین گوگل برای رتبه‌بندی نزدیک‌تر شد. با این اوصاف سئو، عضو مهم و جدا‌نشدنی کار یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است و تا می‌توان باید تکنیک‌ها‌ی آن را آموخت و پیاده کرد.اگر به دنبال یادگیری درست سئو هستید، باید سئو کلاه سیاه را فراموش کنید. بااین‌حال افراد‌ی هستند که به قول معروف می‌خواهند راه صد‌ساله را یک شبه بروند. از همین جهت سعی می‌کنند که سر الگوریتم‌ها‌ی موتور‌ها‌ی جستجو کلاه بگذارند. در نتیجه از تکنیک‌ها‌ی سئو کلاه سیاه استفاده می‌کنند. درحالی‌که این شیوه‌ی درستی نیست. به‌جای آن بهتر است سعی کنیم که کم‌کم اما اصولی پیش برویم و سئو سایت، بخصوص استراتژی‌های سئو خارجی را بیاموزیم.دسته‌بندی‌ها‌ی سئو در آژانس دیجیتال مارکتینگسئو داخلی On-Page Seoسئو سایت داخلی شامل روش‌ها‌یی است که انجام آن‌ها کاملا به دست خود ما می‌باشد و در واقع به امور‌ی مربوط می‌شود که می‌توان مستقیما برای سئو یا توسعه‌ی سایت انجام داد. به عبارت دیگر این نوع سئو شامل شیوه‌ها، اصول و ابزار‌ها‌یی است که در خود صفحه می‌توان آن‌ها را بکار گرفت که در نهایت منجر به ایجاد تغییراتی در وبسایت می‌شود. از جمله تکنیک‌ها‌ی آن که در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به کار گرفته می‌شود می‌توان به استفاده از کلمات کلید‌ی و رعایت چگالی آن‌ها، رعایت پاراگراف‌بندی، لینک‌سازی داخلی، لینک یا URL و... اشاره کرد.سئو خارجی Off-Page Seoسئو خارجی و داخلی هر دو از روش‌ها‌ی صحیح سئو هستند که کار‌ی با سئو کلاه سیاه ندارند. استراتژی‌های سئو خارجی، شامل به‌کارگرفتن روش‌ها‌یی است که در خارج از وب‌سایت انجام می‌گیرد و به طور غیر مستقیم موجب توسعه صفحه می‌شود. به عبارت دیگر در سئو خارجی ساختار سایت و محتوا دچار تغییر نمی‌شود؛ چرا‌که سئو سایت به‌صورت خارجی بوده است، نه داخلی. برای آشنایی بیش‌تر با این مورد، در ادامه به معرفی تعداد مهمی از تاکتیک‌ها‌ی آن در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌پردازیم.استراتژی‌های سئو خارجیساختن لینک (link building)لینک‌دهی و گرفتن بک لینک، یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های سئو خارجی است. زمانی که وب‌سایت‌های دیگر در مطالب خود، لینکی از سایت شما قرار دهند، شما بک لینک می‌گیرید. خزنده‌ها‌ی گوگل هنگام بررسی آن وب‌سایت، لینک‌ها‌ی شما را می‌بینند و در سایت می‌خزند. در نهایت سرعت ثبت‌شدن محتوا‌ی صفحه‌ی شما در موتور‌ها‌ی جستجو بیش‌تر می‌شود (index) و در پی آن با گرفتن امتیاز در نتایج جستجو به نمایش در‌می‌آید. علاوه بر این مورد، با بک لینک، گوگل ارزش بیش‌تر‌ی به صفحه‌ی شما می‌دهد؛ چرا‌که می‌بیند سایت شما به حد‌ی خوب بوده است که از وب‌سایت‌های دیگر به آن لینک داده‌اند. در نتیجه با دریافت بک لینک می‌توان ترافیک سایت را بالا برد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که در آژانس دیجیتال مارکتینگ، ارزش همه‌ی لینک‌ها یکی نیستند و کسب اعتبار و رتبه با لینک‌دهی، طوری که به نظر می‌رسد ساده نیست. در نتیجه اکثر افراد راه کوتاه اما غلط سئو کلاه سیاه را انتخاب می‌کنند.معیار ارزش لینک:میزان ارتباط محتوا‌ی سایت لینک دهنده با محتوا‌یی که به آن لینک داده شدهاعتبار و دامنه سایتتعداد لینک‌ها‌ی خارجیمحبوبیت لینک ایجاد‌شدهقدرت دامنه و صفحهمیزان اعتبار سایت لینک‌دهندهو... سخن آخراگر با دیدن چند نمونه از استراتژی‌های سئو خارجی، جا زده‌اید و می‌خواهید به سراغ سئو کلاه سیاه بروید، باید چند نکته را در نظر بگیرید. تکنیک‌ها‌ی کلاه سیاه با زحمت بسیار کم‌تر‌ی قابل‌اجرا هستند و در ضمن نتایج به‌سرعت ظاهر می‌شوند. بااین‌وجود استفاده از سئو کلاه سیاه، مثل ساختن دیوار کج از بن و ریشه است. نه‌تنها درست و قانونی نیست، بلکه پیشرفت حاصل به‌واسطه‌ی آن کاملا موقتی و گذرا است.پس بهتر است از همین حالا دست‌به‌کار شوید و با افزایش دانش خود در زمینه‌ی سئو، از جمله استراتژی‌های سئو خارجی و داخلی، وب‌سایت خود را روزبه‌روز بهبود ببخشید. شک نکنید که با این روند می‌توانید در کسب‌و‌کار خود به جایگاهی که در افکار خود می‌پرورانید، برسید. کافی است که همت کنید و وارد عمل شوید.

بیشتر بخوانید »
راهنمای انتخاب بهترین دوره سئو داخلی

راهنمای انتخاب بهترین دوره سئو داخلی

سرفصل‌های کامل‌ترین دوره سئو داخلیسئو، چراغ ویترین سایت شما در بازار شلوغ دیجیتال است. هر چه این چراغ پر نورتر باشد، شانس دیده شدن شما توسط مشتریان بالاتر می‌رود. با این حال، سئو سازی سایت تنها یک وجه ندارد و مجموعه‌ای از فعالیت‌ها می‌تواند صفحات سایت شما را به عنوان نتایج برتر در جستجوهای گوگل نمایش دهد. حالا به این سوال میرسیم که اصلا سئوی داخلی (On-Site یا On-Page) چیست؟ به آن دسته از فعالیت‌هایی سئو اختصاص دارد که باید داخل سایت انجام شود. اگر با اصول اولیه سئو آشنایی داشته باشید، شرکت در دوره سئو داخلی می‌تواند قدم بعدی برای یادگیری این مسیر جذاب و ثروت‌ساز باشد. سئو داخلی، بخش مهمی از بهینه‌سازی سایت را تشکیل می‌دهد. در واقع با این مهارت، تکنیک‌های آراستن داخل سایت به صورت بهینه را خواهید آموخت. به دلیل کلیدی بودن این مهارت در مسیر بهینه‌سازی صفحات، باید آن را به صورت اصولی و دقیق بیاموزید. اگر تا کنون در دوره‌های جامع سئو شرکت نکرده‌اید، اما با اصول اولیه آن به صورت کامل آشنایی دارید،‌ می‌توانید در دوره کامل سئو داخلی (On site SEO) آکادمی نوین شرکت کنید. پیش از انتخاب یک دوره برای یادگیری سئو On-page، توجه داشته باشید که سرفصل‌های زیر، پایه‌های اصلی چنین دوره‌هایی هستند. 1.ساختار سایت:ویترینم را چطور بچینم؟هدف شما از کلیک روی یک لینک چیست؟ درست است! رسیدن به یک پاسخ. وقتی کاربر وارد صفحه شما می‌شود، ابتدا یک نگاه کلی به ساختار سایت می‌اندازد تا ببیند اینجا، همان جایی است که به پاسخش می‌رسد یا نه؟ اگر شما ویترین محتوایتان را درست نچیده باشید، خیلی ساده مخاطب را از دست می‌دهید و نمی‌توانید هیچ پیامی به او منتقل کنید، حتی اگر بهترین و کامل‌ترین محتوا را در سایتتان داشته باشید. در دوره‌ سئو داخلی نوین آکادمی، یاد می‌گیرید که چگونه باید یک ساختار منظم و استاندارد برای سایتتان ایجاد کنید. این ساختار نه تنها توجه موتورهای جستجو را به خود جلب می‌کند، بلکه باعث ایجاد حس تجربه کاربری بهتر در مخاطب خواهد شد.2.محتوای سایت:چطور مخاطب را در سایت نگه دارم؟در سئو، مهم‌ترین اصل این است که بهترین پاسخ را به مخاطب بدهیم و او را مجاب کنیم که در سایت ما بماند. این کار، باعث می‌شود موتورهای جستجو، صفحات شما را به عنوان محتوای معتبر تشخیص دهند و جایگاهتان روز به روز بهتر شود. الگوریتم‌های جدید گوگل، تمرکز خود را روی محتوای موثر گذاشته‌اند و به همین دلیل، در دوره سئو داخلی نوین، یاد می‌گیرید که چگونه با نوشتن یک محتوای باکیفیت، می‌توانید رتبه سایتتان را بهبود ببخشید. 3.لینک‌سازی داخلی:کدام صفحات سایتم مهم‌تر هستند؟لینک‌سازی داخلی، مثل تار عنکبوتی است که مخاطب و موتورهای جستجو را به صورت همزمان به خود جذب می‌کند. صفحات یک سایت، دارای ارتباط منطقی با یکدیگر هستند، اما قطعا هم ارزش نیستند. به عنوان مثال، صفحه محصولات بسیار مهم‌تر از صفحه اطلاعات تماس است. با لینک‌سازی داخلی، علاوه بر ایجاد انسجام در محتوا، به گوگل نشان می‌دهید که کدام صفحات برایتان مهم‌تر و در واقع، نماینده اصلی محتوایتان هستند. دوره سئو داخلی نوین، بخشی از سرفصل‌های خود را به آموزش لینک‌سازی داخلی اختصاص داده است. اگر بین آگهی‌های شغلی گشتی بزنید، متوجه خواهید شد که این مهارت، یکی از اصلی‌ترین انتظارات از کارشناسان سئو است. 4.تجربه کاربری:طرف حساب شما، فقط گوگل نیست! در چه شرایطی از یک مغازه، چندین بار خرید می‌کنید؟ اگر قیمت‌ها معقول نباشند، فروشنده بد اخم باشد یا جنس‌ها روی هم تلنبار شده باشند، دوباره ممکن است پایتان به آنجا باز شود؟ در سئو، مهم‌ترین موضوع، تجربه‌ای است که کاربر با آن از سایت شما خارج می‌شود.اینکه یک کاربر چقدر در صفحه شما بماند و چندبار دوباره به شما سر بزند، می‌تواند روی تصمیم گوگل در رتبه‌بندی سایتتان بسیار اثرگذار باشد. بنابراین، باید بخش قابل توجهی از انرژی و وقتتان را صرف ایجاد تجربه خوب برای مخاطب کنید. این مهارت در سرفصلی جداگانه در دوره سئو داخلی نوین آموزش داده می‌شود.قبل و بعد از شرکت در دوره سئو داخلیاگر نخستین‌بار است که نام سئو را می‌شنوید و می‌خواهید اولین قدم‌ها را به سوی کسب مهارت بردارید، بهتر است از دوره سئو داخلی شروع نکنید! در چنین دوره‌هایی، فرض بر این است که شما با اصول و مفاهیم اولیه کاملا آشنایی دارید و به همین دلیل، از اصطلاحات فنی و تخصصی استفاده می‌شود. همچنین پیش از ورود به چنین دوره‌هایی، باید با الگوریتم‌های گوگل و نحوه عملکرد آن‌ها آشنایی اولیه داشته باشید. به همین دلیل بهتر است ابتدا در یک دوره سئو از پایه شرکت کنید. آنچه پس از شرکت در دوره‌هایی مثل سئو داخلی آکادمی نوین به دست می‌آورید، آمیخته‌ای از مهارت و تجربه است. این دوره‌ها باید به صورت پروژه‌محور اجرا شوند تا بتوانید در بازار واقعی، بهترین استفاده را از آن‌ها داشته باشید. پس از گذراندن دوره سئو داخلی، تبدیل به یک متخصص نخواهید شد! زیرا سئو دنیای بسیار گسترده‌ای دارد. نتیجه‌گیریسئو یا SEO، این روزها دیگر فقط به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو نیست. گوگل، سال‌هاست تمرکز اصلی خود را به کاربران اختصاص داده است و شما به عنوان مالک یک سایت، باید محتوای کاربرپسند تولید کنید تا بتوانید جایگاه خوبی در سرچ ارگانیک به دست آورید. شرکت در دوره سئو داخلی سایت Novin، قدمی بزرگ به سوی بهینه‌سازی سایت است که به شما کمک می‌کند ساختار، محتوا، لینک‌ها و تجربه کاربری را به بهترین نحو شکل دهید. 

بیشتر بخوانید »
کلاس آنلاین چقدر اینترنت مصرف می‌کند؟

کلاس آنلاین چقدر اینترنت مصرف می‌کند؟

عوامل موثر بر مصرف اینترنت کلاسمصرف اینترنت کلاس آنلاین یکی از اولین دغدغه‌های برگزارکننده‌ها و شرکت‌کننده‌ها در دوره‌های آموزش آنلاین محسوب می‌شود. این فاکتور قطعا جزء هزینه‌های آموزش آنلاین به حساب آمده و اطلاع از آن می‌تواند به پیش‌گیری از مشکلات احتمالی و نیز برنامه‌ریزی مالی بهتر منجر شود. در این مقاله، ابتدا عوامل موثر بر ترافیک مصرفی کلاس آنلاین را معرفی کنیم. در ادامه نیز تلاش می‌کنیم، متوسط مصرف اینترنت را برای کلاس آنلاین را به‌دست‌آورده و در آخر، راه‌کارهایی برای کاهش آن ارائه خواهیم کرد. چه برگزارکننده و چه شرکت‌کننده در کلاس آنلاین هستید مطالعه این مقاله را در جهت بهره‌وری مالی و ارتقاء کیفی کلاس‌هایتان به شما توصیه می‌کنیم.چه عواملی بر مصرف اینترنت در کلاس آنلاین تاثیر دارند؟به‌منظور مدیریت بهتر ترافیک مصرفی خود در کلاس‌های آنلاین باید مهم‌ترین عوامل موثر در آن را بشناسید. در این بخش به مرور این عوامل می‌پردازیم.تعداد نفرات کلاسهرچه تعداد نفرات کلاس آنلاین بیشتر باشد، ترافیک مصرفی همه‌ی افراد افزایش می‌یابد. درواقع هر نفر، صدا و تصویر خود را آپلود و صدا و تصویر دیگران را دانلود می‌کند. این مسئله به‌ویژه برای برگزارکننده‌ی کلاس، اهمیت بیشتری دارد؛ چراکه با افزایش نفرات کلاس، ظرفیت و پهنای باند سرور او نیز باید افزایش پیدا کند.تکنولوژی های استفاده شده در کلاسبسته به اینکه در کلاس آنلاین خود از چه ابزارهای کمک‌آموزشی استفاده می‌کنید مصرف اینترنت شما نیز تغییر می‌کند. ترافیک مصرفی کلاس آنلاین در صورت استفاده از ابزارهای کمک‌آموزشی یا Tools های تعاملی مانند تخته وایت‌برد، کار همزمان بر روی نرم‌افزارهای تحت‌وب و غیره افزایش می‌یابد.همچنین به‌اشتراک‌گذاری فایل، به‌ویژه فایل‌های ویدئویی نیز برای آپلودکننده، دانلودکننده و سرور برگزاری کلاس آنلاین، افزایش مصرف اینترنت را به دنبال خواهد داشت. ضبط کلاس و به‌اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش نیز تاثیر مشابهی دارند.کیفیت صدا و تصویرشاید مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در مصرف اینترنت کلاس آنلاین، کیفیت صدا و تصویر افراد باشد. هرچه تکنولوژی دوربینی که با آن صدا و تصویر خود را ضبط می‌کنید بالاتر باشد اینترنت بیشتری نیز از شما و دریافت‌کننده صدا و تصویرتان مصرف می‌شود. حتی میزان تحرک شما یا دیگر افراد شرکت‌کننده در کلاس جلوی دوربین، نیز در مصرف اینترنت موثر است و با آن نسبت مستقیم دارد.پلتفرم برگزاری کلاس آنلایندیگر عامل موثر در مصرف اینترنت کلاس آنلاین شما پلتفرمی است که کلاس‌های شما را میزبانی می‌کند. اینکه سرورهای پلتفرم یا نرم‌افزار موردنظر کجا هستند در مصرف اینترنت شما دخیل است. نرم‌افزارهای خارجی یا به‌طورکلی پلتفرم‌هایی که سرورهایشان در خارج از کشور قرار دارند، علاوه‌براینکه اینترنت بیشتری مصرف می‌کنند افت کیفیت بیشتری نیز دارند. واقعیتی که لزوم برخورداری از اینترنت پرسرعت‌تر برای استفاده از آنها را ایجاب می‌کند. به‌طورکلی توصیه می‌شود از سامانه آموزش مجازی ایرانی مانند الوکام به‌منظور برگزاری کلاس‌های آنلاین خود استفاده کرده و در مصرف اینترنت‌تان نیز صرفه‌جویی کنید. این پلتفرم، یک سامانه کلاس آنلاین رایگان را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.تخمین ترافیک مصرفی کلاس آنلاینبا درنظر گرفتن تمامی عوامل موثر در مصرف اینترنت کلاس آنلاین که در قسمت قبلی بررسی کردیم و با فرض یک کلاس آموزشی عادی، بدون انتظارات خاص و ویژه می‌توان گفت که هر یک ساعت کلاس آنلاین، حدود 200 مگابایت از حجم اینترنت شما به عنوان شرکت‌کننده را مصرف می‌کند. این حجم قطعا برای برگزارکننده‌ی کلاس افزایش می‌یابد. مصرف اینترنت به‌طورمتوسط حدود 40 تا 50 کیلوبایت‌بر‌ثانیه است که در صورت به‌اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش تا بیش از یک مگابایت‌بر‌ثانیه نیز افزایش می‌یابد. با‌این‌حال توصیه می شود پیش از برگزاری کلاس آنلاین مطمئن شوید که حداقل یک گیگابایت از حجم بسته اینترنت شما باقی مانده است؛ چراکه با نزدیک شدن به اتمام حجم بسته معمولا شاهد افت کیفیت اینترنت نیز هستیم. راه‌کارهایی برای کاهش مصرف اینترنت کلاس آنلاینبه‌منظور کاهش هزینه‌ی اینترنت خود هنگام برگزاری یا حضور در کلاس‌های آنلاین به‌کاربستن راه‌کارهای زیر می‌تواند مفید باشد:از منوی تنظیمات نرم‌افزار برگزاری کلاس آنلاین خود، کیفیت ویدئو را کاهش دهید.تصویر خود را در صورت عدم‌نیاز قطع کنید.حجم فایل‌های خود را پیش از به‌اشتراک‌گذاری کاهش داده یا آنها را به‌صورت فشرده‌سازی‌شده به اشتراک بگذارید.در صورت وجود تنظیمات دانلود خودکار در نرم‌افزار برگزاری کلاس، آن را غیرفعال کنید.از پلتفرم‌هایی برای برگزاری کلاس انلاین خود استفاده کنید که سرورهای‌شان در نزدیکی شما قرار دارند.درصورتی‌که پلتفرم شما نسخه‌ی تحت‌وب نیز دارد از آن به‌جای نسخه‌ی نرم‌افزاری یا اپلیکیشن موبایل استفاده کنید؛ چراکه نسخه‌های تحت‌وب اینترنت کمتری مصرف می‌کنند.از شرکت‌کنندگان بخواهید که صدایشان را در مواقع غیرضروری قطع کنند یا خودتان به‌عنوان برگزارکننده، این کار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید »
3 روش مختلف برای اتصال “اینترنت گوشی به لپ تاپ”

3 روش مختلف برای اتصال “اینترنت گوشی به لپ تاپ”

نحوه اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپمودم های وایرلس یا بی سیم، امروزه دارای نقش بسیار مهمی در خانه یا محل کار هر یک از ما هستند و با استفاده از آنها کارهای روزمره خود را بدون هرگونه مشکلی انجام میدهیم و بدون شک زندگی بدون اینترنت در دنیای امروزه یک رویای محال می باشد. با این وجود زمانیکه با قطعی اینترنت روبرو شویم، قطعا کارهایی که تصمیم به انجام دادن آنها داشتیم، به تعویق خواهند افتاد. این در حالی است که روش های کاربردی برای رفع مشکل وصل نشدن به اینترنت وجود دارند و شما می توانید از آنها استفاده کنید.با این وجود شما می توانید روش های مختلفی را در این مسیر استفاده کنید و این در حالی است که یک گزینه بسیار کاربردی و در دسترس برای شما، گوشی هوشمندی است که در دست دارید. اما چگونه؟ تمام گوشی های هوشمند دارای قابلیت هات اسپات اینترنت هستند که شما می توانید این گزینه را نسبت به گزینه های دیگر در اولویت قرار دهید. به همین دلیل در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با چگونگی اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ در 3 روش کاربردی آشنا سازیم. همراه ما باشید.فهرست عناوین {گزینه مورد نظر را انتخاب کنید}اتصال از طریق کابل USBاتصال از طریق بلوتوثاتصال از طریق هات اسپات1- اتصال از طریق کابل USBاولین روش اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت، استفاده از طریق کابل usb می باشد که اگر تصمیم به استفاده از این روش دارید، باید طبق مراحل ذیل پیش بروید؛1- در قدم اول کابل USB را از آداپتور شارژر جدا سازی کنید و در دسترس خودتان قرار دهید.2- از منو کاربری وارد تنظیمات گوشی شوید.3- در صدر تنظیمات گوشی، گزینه Connection یا همان اتصالات را انتخاب کنید.4- اینک باید گزینه Mobile Hotspot and Tethering را انتخاب کنید.5- سومین گزینه ای که در این مرحله مشاهده می کنید، گزینه USB tethering است که باید ابتدا موبایل و کامپیوتر خود را از طریق کابل usb به یکدیگر متصل کنید و سپس تیک این گزینه را به رنگ آبی در بیاورید تا موفق به اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ شوید. 2- اتصال از طریق بلوتوثدومین روشی که ما قصد داریم به شما معرفی کنیم، روش اتصال از طریق بلوتوث است که می توانید به سادگی از آن استفاده کنید. اما این روش نسبت به دو روش دیگر در این مطلب، کمی طول می کشد و ممکن است وقت شما را کمی بگیرد و در صورت عدم اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ از طریق دو روش دیگر، این روش را توصیه می کنیم. در غیر این صورت توصیه اکید ما استفاده از روش های اول و سوم می باشد. برای متصل کردن اینترنت گوشی به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق بلوتوث باید طبق مراحل ذیل پیش بروید؛1- همانند روش بالا، 5 مرحله اول را طی کنید تا به صفحه Mobile Hotspot and Tethering برسید.2- در این مرحله باید گزینه دوم یعنی Bluetooth tethering را فعال کنید که پس از فعال شدن در منو تولبار بالای صفحه می توانید آیکون مربوطه را مشاهده کنید که همزمان فعال خواهد شد.4- اینک باید وارد تنظیمات بلوتوث یا لپ تاپ خود شوید و سپس بلوتوث گوشی و لپ تاپ را با یکدیگر جفت سازی یا Pair کنید که از طریق بخش Devices and printers در تنظیمات ویندوز می توانید این فرایند را خیلی ساده انجام دهید.3- اتصال از طریق هات اسپاتسومین روشی که تصمیم به معرفی آن به شما داریم، رایج ترین روش برای اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ است که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت. در این روش شما هیچ نیازی به کابل ندارید و تنها چیزی که نیاز است، گوشی اندرویدی مجهز به Hotspot می باشد که فرآیند آن بدین گونه است که گوشی شما همانند یک مودم عمل خواهد کرد. برای استفاده از این روش باید طبق مراحل ذیل پیش بروید؛1- ابتدا همانند روش های بالا، وارد صفحه Mobile Hotspot and Tethering از طریق تنظیمات گوشی شوید.2- اولین گزینه ای که مشاهده می کنید متعلق به Mobile Hotspot می باشد که باید آنرا در همین بخش فعال کنید و سپس داده های گوشی را روشن کنید.3- برای آنکه لپ تاپ شما بتواند به اینترنت گوشی شما متصل شود، باید نام هات اسپات و پسورد آنرا در لپ تاپ وارد کنید. از این رو برای مشاهده نام هات اسپات گوشی و پسورد آن، گزینه فعال شده Mobile Hotspot را انتخاب کنید.4- در نهایت بر روی آیکون وای فای در گوشه پایین راست کلیک کنید و سپس Wifi لپ تاپ را روشن کنید. کمی صبر کنید تا نام وای فای های اطراف توسط لپ تاپ شناخته شوند. بعد از آنکه نام هات اسپات گوشی را مشاهده کردید، آنرا انتخاب کرده و سپس گزینه Connect را انتخاب نمائید. هم اکنون باید گذرواژه را وارد کنید تا اینترنت گوشی به لپ تاپ متصل شود. 

بیشتر بخوانید »