معرفی برترین برندهای آرایشی بهداشتی + مقایسه قیمت و کیفیت محصولات

معرفی برترین برندهای آرایشی بهداشتی + مقایسه قیمت و کیفیت محصولات
معرفی برترین برندهای آرایشی بهداشتی + مقایسه قیمت و کیفیت محصولات

چکیده : اگر می خواهید زیبایی خیره کننده ای را به چهره خود هدیه کنید، در وهله ی اول نیاز است تا با بهترین برندهای آرایشی آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم پس از معرفی چند برند برتر در حوزه آرایشی، بهترین وب سایت برای خرید آنلاین لوازم آرایشی را به شما معرفی کنیم.

بی شک نمی توان منکر گرایش بسیار زیاد خانم‌ها به داشتن چهره‌ای زیبا و دلربا شد. خانم‌ها در هر سن و سالی که باشند همیشه به دنبال روش‌هایی هستند تا بتوانند چهره و پوست خود را شاداب و سر زنده نگه دارند. از این رو زمانی که صحبت از آرایش و زیبایی خانم‌ها به میان می‌آید، استفاده از انواع لوازم‌های آرایشی به عنوان اصلی‌ترین و در عین حال پرکاربردترین روش ها‌ برای خانم‌ها معرفی می شود. اما مهمترین مسئله‌ای که نقش موثری در حفظ شادابی و زیبایی پوست و چهره ایفا می کند، کیفیت لوازم آرایشی است.

از این رو برای استفاده از لوازم آرایشی باکیفیت کافی است به سراغ بهترین برندهای آرایشی بروید. برندهای بسیاری در حوزه آرایشی و بهداشتی مشغول به فعالیت هستند که توانسته‌اند به محبوبیت بسیاری دست پیدا کنند. می توان گفت دلیل محبوبیت و معروف بودن بهترین برندهای آرایشی، کیفیت بالا در کنار تنوع محصولات است. پس اگر می خواهید زیبایی خیره کننده ای را به چهره خود هدیه کنید، در وهله ی اول نیاز است تا با بهترین برندهای آرایشی آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم پس از معرفی چند برند برتر در حوزه آرایشی، بهترین وب سایت برای خرید آنلاین لوازم آرایشی را به شما معرفی کنیم.

 برترین برندهای آرایشی بهداشتی

چرا باید از بهترین برندهای آرایشی استفاده کنیم؟

با توجه به این که شادابی پوست در زیبایی چهره خانم‌ها تاثیربسزایی دارد، از این رو محافظت و مراقبت از آن و هم چنین استفاده از محصولات و لوازم‌هایی که هیچ آسیبی به آن وارد نکند، امری مهم و ضروری است. از آن جایی که لوازم‌های آرایشی با پوست تماس مستقیم دارد به همین جهت استفاده از برندهای بی کیفیت لوازم آرایشی می تواند موجب بروز چین و چروک‌های پوستی و پیری زودرس شود. از این رو بایستی به هنگام خرید لوازم آرایشی حتما به برند و اصل بودن آن توجه کرد.

معرفی 7 برند از بهترین برندهای آرایشی

 معرفی 7 برند از برندهای آرایشی بهداشتی

در این بخش می خواهیم برندهایی که این روزها در لیست بهترین برندهای آرایشی قرار گرفته اند را به شما معرفی کنیم.

برند شنل(Chanel )

خلاقیت و جذابیت همگی در محصولات شنل خلاصه می شود که لوازم آرایشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع کیفیت بالای برند آرایشی شنل Chanel )) است که آن را به بهترین برند آرایشی در دنیا تبدیل کرده است. خرید مداد لب، خرید پالم لب، خرید ریمل و…. از برند شنل میتواند بهترین انتخات برای استفاده روزمره باشد. با استفاده از محصولات برند شنل می توانید احساس زیبایی و شیک بودن را تجربه کنید. البته هر چند برای تهیه هر یک از لوازم‌های آرایشی برند شنل بایستی هزینه بسیاری را پرداخت کرد اما مطمعن باشید کیفیت بالا و فوق العاده عالی این برند ارزش پرداخت این میزان هزینه را دارد.

برند مک (MAC)

برای خانم‌هایی که به زیبایی و شادابی پوست و چهره خود اهمیت می دهند، برند مک بهترین گزینه برای آنها است. مک MAC)) از جمله برندهایی است که محصولات آن تلفیقی از کیفیت، خلاقیت و تنوع بوده و فرمولاسیون شیمیایی آن به گونه‌ای است که با پوست بهترین سازگاری را دارد. به همین جهت این برند در میان افراد مشهور و معروف به محبوب ترین برند تبدیل شده است. هم چنین خانم‌هایی که اهل آرایش کردن و استفاده از لوازم‌های آرایشی هستند، بی شک با برند مک که جزء بهترین برندهای آرایشی است آشنایی کامل دارند. زیرا تنوع و کیفیت در محصولات این برند می تواند تمامی خواسته‌های خانم‌ها را برآورده سازد.

برند دیور (Dior)

از بهترین برندهای آرایشی می توان به برند دیور Dior)) اشاره کرد. اگر محصولات برند دیور را دیده باشید می توانید خلاقیت و تجمل گرایی را به خوبی در آنها مشاهده کنید. رژ لب‌های این برند در میان محصولات آرایشی دیگری همچون ریمل، کرم پودر، خط چشم کانسیلر توانسته به عنوان پرطرفدارترین و در عین حال جنجالی‌ترین محصول این برند شناخته شود. کیفیت، ماندگاری و دوام بالا و شیک بودن از ویژگی‌های برجسته محصولات این شرکت فرانسوی به شمار می‌آید. گفته می شود این شرکت علاوه بر لوازم آرایشی در زمینه‌ی جواهرات، کفش، کالاهای چرمی و اکسسوری‌ها نیز فعالیت دارد.

برند نارس (Nars)

عنوان گران قیمت‌ترین و بهترین برند آرایشی به برند نارس Nars)) تعلق دارد. برند نارس با توجه به نیاز و سلیقه هر فرد محصولات خود را در رنگ بندی های متنوع با جلوه‌ و نمای خاص و در عین حال زیبا و هم چنین در بالاترین کیفیت تولید و به بازار جهانی عرضه می کند. در این بین کرم پودر نارس با ترکیب رنگی عالی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است به طوری کمتر خانمی را می توانید پیدا کنید که از این محصول برند نارس استفاده نکرده باشد. به همین جهت این برند در لیست بهترین برندهای آرایشی قرار دارد.

برند هدی بیوتی (Huda Beauty)

بدون شک عنوان پرفروش‌ترین و بهترین برندهای آرایشی در خاورمیانه که توانسته طرفداران بسیاری را مجذوب خود کند، به برند هدی بیوتی Huda Beauty)) تعلق دارد. از دلایل محبوبیت این برند می توان به ساخت تمامی محصولات بدون هیچ گونه مواد شیمیایی اشاره کرد. این در حالی است که می توان محصولات آرایشی هدی بیوتی را بدون بروز آلرژی‌های پوستی استفاده نمود. گفتنی است هدی بیوتی تمام آن چه برای میکاپ و زیبایی چهره نیاز است از جمله خط لب، رژ لب، کرم های با کیفیت روزانه، ریمل و… را با طراحی خلاقانه و تنوع بالا در کنار کیفیت برای علاقه مندان فراهم نموده است.

برند شیگلم (sheglam)

یکی از برندهایی که در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت بسیاری در این حوزه دست پیدا کرد، برند شیگلم نام دارد. برند شیگلم (sheglam) که ساخت کشور سنگاپور است محصولات متنوعی در حوزه آرایشی همچون خرید رژ لب، رژ گونه و کرم پودر و غیره را با طراحی مدرن و جذاب به بازار عرضه کرده است. این در حالی است که تمامی محصولات شیگلم با بهره مندی از مواد اولیه مرغوب و با فرمولاسیون پیشرفته تولید می شود. به طور کلی کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است که شیگلم را در لیست بهترین برندهای آرایشی قرار داده است.

برند استی لادر (Estee Lauder)

برند استی لادر (Estee Lauder) از برندهایی است که توانسته در حوزه تولید لوازم آرایشی، مراقبت پوستی و عطر موفق عمل کند به گونه‌‌ای که نام آن اکنون در کنار بهترین برندهای آرایشی دیده می شود. کیفیت و تنوع بالای برند استی لادر موجب شده تا بتوانید یک میکاپ بدون نقص داشته باشید. خوب است بدانید استی لادر به عنوان برند مادر برندهایی همچون برند آرامیس و برند کلینیک را شامل می شود. فرمولاسیون ویژه، اثرگذاری بالا، کیفیت عالی، تنوع بالای محصولات و عدم ایجاد حساسیت از مزیت‌های محصولات برند استی لادر به شمار می آید به همین دلیل خانم‌هایی که به میکاپ علاقه دارند و می خواهند از پوست خود مراقبت کنند، طرفدار محصولات این برند هستند.

 جدول مقایسه محصولات آرایشی بهداشتی

محصولات بهترین برندهای آرایشی را از گرین لیست بخرید!

همانطور که گفته شد، محصولات و لوازم‌های آرایشی در زیبایی و شادابی پوست خانم‌ها نقش تاثیرگذاری دارند. از این رو انتخاب و خرید باکیفیت‌ترین محصولات از بهترین برندهای آرایشی می تواند علاوه بر آن که چهره‌ی آنها را زیباتر نشان دهد پوست آنها را از هر گونه آسیب و چین و چروکی در امان نگه دارد.

از طرف دیگر همه‌ی ما با توجه به زیاد شدن مشغله‌ی زندگی حداقل تجربه یکبار خرید اینترنتی را داریم. این روزها فروشگاه ‌های اینترنتی بسیاری در حوزه آرایشی فعالیت دارند، اما انتخاب معتبرترین سایتی که بتوان با اطمینان خاطر از محصولات آرایشی آن خریداری کرد، کار دشواری به نظر می‌آید. در حال حاضر گرین لیست یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های همکاری در فروش است که با تکیه بر چهار اصل نیاز مشتری، زمان شناسی، صرفه جویی و صداقت به معرفی بهترین محصولات از برندهای مطرح در حوزه‌های مختلفی همچون مد و پوشاک، خرید محصولات آرایشی و بهداشتی، ورزش و سفر، خانه و آشپزخانه و غیره می پردازد. از این رو با مراجعه به گرین لیست به نشانی https://greenlist.ir می توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود از محصولات بهترین برندهای آرایشی دیدن کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

    یک نظر

    1. سلام. بسیار مفید و کاربردی بود. ممنون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *