دستور بازداشت امین فردین صادر شد + بیوگرافی امین فردین

دستور بازداشت امین فردین صادر شد + بیوگرافی امین فردین
دستور بازداشت امین فردین صادر شد + بیوگرافی امین فردین

در این پست از مجله روز دستور قضایی برای دستگیری امین فردین، مجری پاپاراتزی معروف را باهم ببرسی می کنیم.

خبر درگذشت زهره فکور صبور همه را شوکه کرد. زهره فکور صبور بازیگر سینما تلویزیون ایران بود که سالیان سال مشغول به فعالیت بود. زهره فکور صبور با سریال معروف روزگار جوانی به شهرت رسید.

علت فوت زهره فکور صبور مصرف دارویی زیاد عنوان شد و بعد از آن با اعلام پلیس مشخص شد زهره فکورر صبور 100 قرص مسکن خورده و دست به خودکشی زده است.

چندین و چند سایت نام امین فردین، مجری پاپاراتزی معروف را به عنوان عامل اصلی خودکشی زهره فکور صبور عنوان کردند.

امین فردین سابقا در ایران فعالیت داشت و چند سالی است که در آلمان مشغول فعالیت به صورت تکی است و اخبار سلبریتی های ایران را پوشش می‌دهد.

امین فردین خبرنگاری است که چند وقتی می شد در مورد زندگی خصوصی زهره فکور صبور صحبت هایی کرده بود. حالا طبق تازه ترین خبرها حکم دستگیری امین فردین از سوی دستگاه های قضایی صادر شده است.

بیوگرافی امین فردین

امین فردین متولد 29 شهریور 1370 در اهواز ، خبرنگار سایت های شرطبندی است.

امین فردین فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) از دانشگاه آزاد کرمانشاه می باشد که از باشگاه خبرنگاران شروع کرد و حالا ساکن کشور آلمان می باشد.

شروع از باشگاه خبرنگاران

سال 1386 وقتی 16 ساله بود، دوره های خبرنگاری را در باشگاه خبرنگاران جوان گذراند تا اینکه سال 88 بعنوان تدوینگر کار خود را با صدا و سیمای خوزستان شروع کرد.

از آموزشگاه هواپیمایی تا کرمانشاه

فردین همچنین از سال 1386 کنار پدرش حسینعلی فردین در آموزشگاه هواپیمایی مدل ، بعنوان مسئول سمعی و بصری کار می کرد

او سپس سال 89 وقتی 19 ساله بود بعد از پذیرش در دانشگاه آزاد کرمانشاه به این شهر نقل مکان کرد و آنجا نیز همکاری خود را با شبکه تلویزیونی این شهر ادامه داد.

فردین مدتی به ساخت مستند های مختلف پرداخت تا اینکه در سال 1396 برای ادامه زندگی راهی کشور آلمان شد و خود را خبرنگار پشت پرده نامید

در شبکه گالا

این خبرنگار در اولین تجربه خود برنامه هشتک حاشیه را از شبکه «گالا تی وی» بروی آنتن برد که در آن به بررسی حواشی مجازی و سلبریتی ها می پرداخت.

در اسفند 96 گفتگوی وی با با روح الله زم و انتشار آن در کانال آمدنیوز نامش را سر زبان ها انداخت تا اینکه مدتی بعد دست به افشاگری علیه هم زدند

او زم را نفوذی و عامل جمهوری اسلامی معرفی می کرد و زم نیز او را متهم به این عنوان می کرد.

ازدواج

امین فردین هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد با این حال چندبار بار خبر از روابط عاشقانه خود داده است.

منبع درآمد

با اینکه هنوز شفاف از پشت پرده حامیان مالیش حرف نزده اما یکی از راه های درآمدی او تشویق مردم به حضور در کانال یوتیوبی و اخاذی از سلبریتی ها است.

او برای هر بازدید از تبلیغات میان ویدیویی در یوتیوب کسب درآمد دارد علاوه بر اینکه اخباری از همکاری او با مافیای سایت های شرطبندی هم به گوش می رسد.

فردین بعد از رو شدن ماجرای سایت های قمار برای مردم، با دادن عنوان خبرنگار پاپاراتزی به خود شروع به تهیه ویدیو هایی با عنوان پشت پرده سلبریتی ها کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *