آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی

آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی
آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی

چکیده : آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی با خرید بهترین گرین وال مصنوعی از دکوراسیون داخلی آریاپود

آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی

امروزه برای زیباسازی محیط داخلی یا حتی خارجی منازل یا محیط های کاری از تکنیک ها و راهکارهایی مختلف استفاده می کنند که یکی از رایج ترین و بهترین آن ها، استفاده از دیوار سبز مصنوعی یا گرین وال می باشد.

خرید دیوار سبز یا خرید گرین وال همان طور که از نامش مشخص است دیواری پوشانده شده با گیاهان رونده مصنوعی یا طبیعی می باشد و در هر مکانی که مورد استفاده قرار بگیرد زیبایی آن را چندین برابر می نماید؛ در این مقاله قصد داریم که بهترین اموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی را در اختیارتان قرار دهیم؛ در صورتی که مایل هستید در این باره به اطلاعات جامع و کاربردی برسید، حتما ما را تا انتها همراهی فرمایید و خواندن این محتوای جمع آوری شده را از دست ندهید.

 آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی

دیوار سبز مصنوعی چیست و از چه چیزی تشکیل می شود؟

دیوار سبز مصنوعی یا گرین وال از محصولاتی می باشد که برای زیباسازی و طراحی دکوراسیون داخلی، این روزها مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرد؛ ساختار این نوع دیوارهای تزئینی را گیاهان خزنده مصنوعی یا طبیعی تشکیل می دهند که انواع مختلفی دارند و در هر طرح و ابعادی قابل تولید هستند.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که گرین وال های مصنوعی از چه موادی ساخته می شوند؟ آیا ضرری برای سلامت انسان دارند یا خیر؟ ماده اصلی ساخت گیاهان دیوار سبزهای مصنوعی را پلی اتیلن تشکیل می دهد که برای طراحی این دیوارها و ساخت گیاهانشان ماده پلی اتیلن را به همراه چند افزودنی دیگر ذوب می کنند و مواد مذاب را در قالب هایی مخصوص به شکل گل و بوته می ریزند تا برگ و گیاهان سبز این دیوارها شکل بگیرد.

بعد از آن که گل و بوته ها تولید شدند نوبت به آن می رسد که گیاهان مصنوعی به پنل دیواری اتصال یابند که متصل کردن این گیاهان به واسطه پین های مخصوصی که بر روی پنل دیواری قرار دارد انجام می شود و در انتها هم با اتصال پنل های گیاهی به یکدیگر و جای گذاری آن ها بر روی دیوار زیباترین گرین وال مصنوعی یا دیوار سبز به وجود می آید و فضایی را چندین برابر زیبا و دلنشین تر می کند.

 آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی

دیوار سبز مصنوعی در چه مدل هایی تولید می شود؟

به طور معمول گرین وال مصنوعی در دو نمونه پنلی و شاخه ای طراحی و تولید می شود که در نوع پنلی این دیوارها، پنل ها با قرار گرفتن در کنار یکدیگر دیوار را با پوشش سبز خود کاملا کاور می کنند؛ اما در مدل شاخه ای گرین وال، شاخه گیاهان مصنوعی طبق کاربردی که دارند و مقدار فضای دیوار استفاده می شوند.

امروزه دیوارهای سبز مصنوعی برای آپارتمان های مسکونی و تجاری به وفور استفاده می شود؛ چرا که در این مکان ها هیچ فضای سبزی وجود ندارد و با به کارگیری گرین وال ها می توان فضایی بکر و زیبا از طبیعت و سر سبزی را برای یک محیط به وجود آورد و جذابیت آن را چندین برابر نمود.

آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی

حالا که با دیوار سبز مصنوعی آشنا شدید حتما تمایل دارید که از آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی نیز اطلاعاتی به دست آورید؛ باید بدانید که ساخت دیوار سبز مصنوعی یا گرین وال نیز مانند ساخت و طراحی هر سازه دیگری نیازمند طی کردن فرایند و اصول خاصی است که در ادامه ما گام به گام آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی را به همراه مهم ترین نکات ساخت این دیوارهای تزئینی را در اختیارتان قرار می دهیم.

  • مشخص کردن مکانی مناسب برای ساخت گرین وال مصنوعی: در آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی اولین کاری که باید انجام دهید این است که مکانی مشخص را برای ساخت این دیوار انتخاب نمایید؛ به این نکته توجه داشته باشید دیواری که برای این کار انتخاب می کنید باید مقاومت بالایی در تحمل سازه سبز مصنوعی داشته باشد و بتواند که وزن کار را به خوبی تحمل نماید؛ دقت به نور دیوار اصلی نیز الزامی است؛ اگر دیوارتان نور مناسبی داشته باشد، در انتخاب گیاهان برای گرین وال هیچ محدودیتی ندارید؛ اما در صورتی که دیوارتان نور مناسب نداشته باشد، انتخاب گیاهان برایتان محدودتر خواهد بود.

 آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی

  • اندازه گیری دقیق و اصولی محیط برای به وجود آوردن دیوار سبز مصنوعی: در آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی دومین کاری که باید آن را انجام دهید این است که یک قاب مطلوب را برای محیطی که قرار است دیوار سبز را روی آن طراحی و اجرا کنید به وجود آورید؛ حالا برای این که قاب تان درست و دقیق باشد نیاز است که کاملا دقیق آن را اندازه گیری کنید که به واسطه یک متر و مداد می توانید که کار اندازه گیری و ارزیابی را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید.
  • انتخاب یک قاب دقیق برای سطح دیوار سبز مصنوعی: بعد از آن که کار اندازه گیری قاب مورد نظرتان به پایان رسید نوبت به آن می رسد که یک قاب مطلوب را برای نصب کردن بر روی دیوار انتخاب نمایید که با استفاده از این قاب کار ساختن گرین وال مصنوعی برایتان راحت تر می شود؛ کمپانی های زیادی وجود دارند که کار آن ها طراحی و تولید قاب های دیوار سبز مصنوعی است که یکی از بهترین این شرکت ها، آریاپود نام دارد؛ ما در مجموعه آریاپود بهترین و با کیفیت ترین قاب ها را برایتان تولید می کنیم و انتخاب بهتری را برای شما رقم می زنیم.
  • به کارگیری گل و گیاهان مناسب برای پوشاندن دیوار سبز مصنوعی: در آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی بعد از انجام مراحل فوق لازم است که گیاهانی که می خواهید دیوار خود را با آن ها پوشش دهید را انتخاب نمایید؛ در این انتخاب لازم است که نکاتی را به شما گوشزد کنیم و یکی از این نکات این است که حتما به نور و فضای محیط خود توجه داشته باشید و مطابق با اندازه نور و مقدار آبی که گیاه قادر به دریافت آن است مناسب ترین گیاه را انتخاب نمایید.
  • به کارگیری روش صحیح آبیاری دیوار سبز مصنوعی: در آخرین مرحله از آموزش ساخت دیوار مصنوعی باید به درست آبیاری کردن این دیوارهای تزئینی توجه داشته باشید؛ برای آن که بتوانید این کار را به شکلی صحیح انجام دهید باید در ابتدا از ویژگی گیاهانی که استفاده کرده اید مطلع گردید و ببینید که هر کدام از گیاهان به چه میزان آب نیاز دارند.

بعضی از قاب های دیوار سبز مصنوعی آبیاری اتوماتیک دارند و نیازی نیست که شما آن ها را آبیاری کنید؛ اما در سیستم های دستی برای آبیاری کردن گرین وال می بایست که به تناسب گیاهان به کار گرفته شده با شرایط آب و هوایی محیط دقت داشته باشید.

سخن پایانی

به انتهای این مقاله رسیدیم و تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفتیم تا آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی را به شکلی جامع و ساده در اختیارتان قرار دهیم؛ به این نکته دقت کنید زمانی که در پی طراحی و ساخت دیوار سبز مصنوعی هستید باید مراحل و نکات اصولی زیادی را در نظر بگیرید و در این کار وسواس زیادی به خرج دهید.

امیدواریم اطلاعاتی که در اختیارتان گذاشتیم برایتان کاربردی و مفید واقع شود؛ اگر تمایل دارید که برای منزل یا محل کار خود از گرین وال مصنوعی استفاده کنید، می توانید که کار طراحی و تولید دیوار سبز مصنوعی خود را به ما بسپارید.

ما در طراحی دکوراسیون داخلی آریاپود تمام سعی مان را می کنیم که با به کارگیری پیشرفته ترین دستگاه ها، بهترین مواد اولیه و خلاقیت زیباترین گرین وال ها را بریتان تولید کنیم و زیبایی را به محیط کار یا زندگی شما ببخشیم.

برای آن که بتوانید با کارشناسان ما در آریاپود برای دریافت قیمت دیوار سبز مصنوعی، سفارش گرین وال مصنوعی و قیمت چمن مصنوعی به راحت ترین شکل ممکن دسترسی پیدا کنید می توانید از راه های ارتباطی موجود در همین صفحه استفاده نمایید.

Rate this post

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *