نشانه های عاشقی + تمام علائم عاشق شدن یک مرد یا زن

نشانه های عاشقی + تمام علائم عاشق شدن یک مرد یا زن

با شناختن نشانه های عشق می توانید متوجه شوید که آیا احساس فردی که نزدیک به شما است، عاشقانه است و یا او یک عاشق واقعی نیست.

عشق احساسی عمیق و عاطفی نسبت به طرف مقابل است و در می توان گفت که عشق نوعی حس غیرقابل توصیف است که فرد آن را در یک رابطه با دیگری تقسیم می کند، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در شروع یک رابطه با جنس مخالف دچار احساساتی می شوید ولی نمی دانید که این احساسات نشانه عاشق شدن هستند و یا فقط یک احساس موقتی، به همین دلیل در این بخش تاپ ناز قصد داریم شما را با نشانه های عاشق شدن آشنا کنیم تا از احساس خود نسبت به طرف مقابل مطمئن شوید.

در هنگام آشنایی با یک شخص و تصمیم ازدواج با او، همیشه ذهن شما درگیر است که آیا واقعا عاشق او هستید و یا برعکس، که با دانستن نشانه های عاشق شدن می توانید به سوالاتی که در ذهنتان پیش آمده است پاسخ دهید.

نشانه های عاشقی زن و مرد

عاشقی نشانه هایی دارد که با دانستن این نشانه ها شما می توانید متوجه شوید که عاشق شده اید یا خیر، پس برای آشنایی با نشانه های عاشق شدن در این مطلب همراه ما باشید.

احساس راحتی با او

وقتی که در کنار او هستید با او احساس راحتی و صمیمت می کنید و از گریه کردن در کنار او و نشان دادن عکس های خجالت آور دوران کودکی خود خجالت زده نمی شوید زیرا می دانید که او در کنار شما می ماند و شما را مانند دیگران قصاوت نخواهد کرد.

همیشه وقت داشتن برای یکدیگر

یکی دیگر از نشانه های عاشق شدن ایت است که همیشه برای فرد مقابل، وقت دارید و دنبال فرصتی هستید که معشوق خود را ببینید و او اولین اولیت در زندگی شما است، ولی اگر شریک زندگی شما با شما تماس نمی گیرد و ترجیح می دهد که با کار دیگری مشغول شود و وقتی که کنار شما است مدام با گوشی صحبت می کند این یعنی او عاشق شما نیست.

غرق شدن در افکارش

وقتی که به شخصی علاقه دارید این احساس در وجود شما ایجاد می شود که نمی توانید او را از ذهن خود بیرون کنید و همیشه و هر لحظه به او فکر می کنید، زیرا در این موقع مغزتان هورمون فنیل اتیلین ترشح می کند که در اصل مواد مخدر عاشقانه است و وقتی که با کسی دوست هستید این هورمون احساس شادی را با شخص مورد نظر ایجاد می کند، پس وقتی که عاشق می شوید همیشه به این فکر می کنید که معشوقه شما نسبت به دیگران فرد خاصی است.

نشانه های عاشقی

احساس اوج گرفتن

اینکه دیوانه وار عاشق شخص مورد علاقه تان شوید یک امر کاملا طبیعی می باشد طبق مطالعات موسسه Kinsey مغز در زمان عاشقی همانند فردی است که کوکائین استفاده کرده است به همین دلیل فرد عاشق در رابطه جدید خود ،گاهی عجیب و بی معنی رفتار می کند.

داشتن استرس و صبور نبودن

هرچند عشق واقعی با احساسات گرم همراه می باشد اما می تواند با استرس زیاد نیز همراه شود زیرا، عاشق شدن سبب تولید هورمورن استرس به نام کورتیزل می شود که باعث ایجاد احساس گرما در وجود فرد می شود بنابراین در صورتی که احساس کردید ترسیده اید یا نمی توانید صبور باشید ممکن است عاشق شدن را تجربه می کنید.

خوب بودن با چیزهای نا خوشایند

شاید قبل از عاشق شدن، شلخته بودن برای تان ناخوشایند و ناراحت کننده بوده است اما زمانی که با وجود شلخته بودن شریک زندگی تان باز او را می بوسید نشانه عاشق شدن شما می باشد، مطالعه دانشگاه گرونینگن در هلند نشان داده است که احساسات تحریک جنسی سبب از بین رفتن احساسات ناخوشایند در فرد می شود.

نشانه های عاشقی

تمایل به فداکاری

از دیگر نشانه های عاشق شدن داشتن احساس قوی و یکدلی با شریک زندگی شان می باشند و زمانی که معشوقشان درد می کشد انگار که خودشان درد را تجربه می کنند و همچنین به فداکاری برای شریک زندگی شان تمایل دارند.

 مقدم نبودن رابطه جنسی

اگر چه تمایل به برقراری رابطه جنسی در افراد عاشق از اهمیت بالایی برخوردار است اما رسیدن به پیوند عاطفی برای آن در اولویت قرار دارد، طبق مطالعات انجام شده ۶۴ درصد از افرادی که عاشق شده اند رابطه جنسی با شریک زندگی شان مهم ترین قسمت رابطه شان نمی باشد.

شاد بودن شریک زندگیتان

زمانی که عاشق شدن را تجربه می کنید خوشحالی فرد مورد نظر، برایتان بسیار مهم است و در واقع از بارزترین نشانه های عاشق شدن همین است همچنین ترجیح می دهید مسیری را که انتخاب می کنید مسیری باشد که شریک زندگیتان خوش حال و شاد باشد و اگر در یک روز بارانی ترجیح می دهید خیس شوید تا شریک زندگی تان خیس نشود و یا در روز های تعطیل تمایل به تهیه صبحانه برای او دارید نشانه عاشق شدن می باشد.

چشم پوشی از صفات منفی معشوق

از مهم ترین نشانه های عاشق شدن تمرکز بر روی صفت های مثبت شریک زندگیتان و تمایل به چشم پوشی خصوصیات منفی معشوق می باشد، همچنین فرد عاشق بر روی موضوعاتی که باعث به خاطر آوردن معشوق می شوند تمرکز می کند.

خیال بافی در مورد آینده

افراد عاشق به منظور برقراری پیوند عاطفی با شریک زندگی شان تمایل زیادی دارند و همیشه به دنبال راهی به منظور نزدیک شدن به یکدیگر هستند و در مورد آینده که کنار هم باشند خیال بافی می کنند.

احساس امنیت و آرامش

زمانی که روزتان را در کنار معشوق تان سپری می کنید در کنار او احساس آرامش و امنیت خاصی دارید و این بهترین نشانه عاشق شدن می باشد که انگار در کنار شریک زندگی تان ممکن نیست هیچ اتفاق بدی برایتان رخ دهد.

لذت بردن از صحبت های او

وقتی که حس عاشق بودن را تجربه می کنید گوش دادن به داستان بلند او و همچنین حرف زدن با او در مورد دوران کودکی اش برای شما بسیار لذت دارد و شما مایل هستید در مورد هر چیزی با او حرف بزنید و ماندن در خانه را به بیرون رفتن ترجیح می دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *