دنیای کارسبک زندگی

یووی پرینت مرکز تخصصی انواع چاپ فضای داخلی

چاپ فضای داخلی یا چاپ دیواری نوعی از چاپ است که برای تزئین و زیباسازی فضاهای داخلی استفاده می شود. این نوع چاپ می تواند روی دیوار، سقف، کف، یا سایر سطوح داخلی انجام شود. اگر به دنبال انجام چاپ فضای داخلی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستید ما به شما موسسه ارائه خدمات چاپ و پرینت یووی پرینت را پیشنهاد می کنیم. یووی پرینت ارائه دهنده کلیه خدمات چاپ فضای داخلی با کیفیت عالی می باشد. از طریق مراجعه به سایت یووی پرینت می توانید انواع خدمات آنها را در این زمینه مشاهده کنید.

اگر می خواهید راجع به انواع مختلف چاپ فضای داخلی بیشتر بدانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

یووی پرینت مرکز تخصصی انواع چاپ فضای داخلی

چاپ وینیل (Vinyl)

وینیل با طیف گسترده ای اعم از مات (چاپ وینیل مات)، براق و شفاف ارائه می شود و بطور کلی در دو نوع شیشه ای و زمینه سفید قابل اجرا است. تفاوت چاپ شیشه ای و چاپ با زمینه سفید در نوع خوانایی متون است. در نوع شیری با زمینه سفید هم متن و هم تصویر از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند نگاه ببینده را به خود جلب کند و بدین جهت بسیار محبوب تر از نوع شیشه ای است. چاپی با قیمت بسیار مناسب به وسیله دستگاه های بروز دنیا چاپ دیجیتال با وضوح بسیار بالا، ماندگاری مطلوب و شادابی جوهر که هر بیننده را به خود جلب نماید.

چاپ بنر شبرنگ (Reflective)

قیمت بنر شبرنگ یا رفلکتیو با توجه به ساختاری که دارد نسبت به بنرهای معمولی بالاتر است اما بهترین گزینه برای مواقعیست که تابلو در محیط تاریک قرار دارد. این بنرها مقاومت بالایی در فضای باز دارند و در شب به راحتی دیده می شوند. همچنین با توجه به عدم نیاز به پروژکتور برای روشن کردن تابلو، هزینه برق مصرفی را کاهش می دهد. بیشترین کاربرد بنر شبرنگ در تبلیغات جاده ای است. یووی پرینت انواع سفارشات بنر شبرنگ شما را از یک ساعت تا نهایتا یک روز انجام می دهد.

یووی پرینت مرکز تخصصی انواع چاپ فضای داخلی

چاپ سولیت (Solit)

سولیت یک متریال ساخته شده از جنس پی وی سی است. با توجه به ویژگی های سولیت مانند سطح صاف و عدم بازتاب نور، کیفیت این نوع چاپ بسیار زیاد و در حد عکس است و به همین دلیل از روش های پرطرفدار چاپ فضای داخلی می باشد. از چاپ سولیت در چاپ استند نمایشگاهی، پوستر، بنر و نیز دکوراسیون استفاده می شود. برای ثبت سفارش چاپ سولیت نیازی به مراجعه حضوری به چاپخانه نیست. شما می توانید به راحتی و از طریق پیام رسان های واتساپ یا تلگرام سفارش خود را در یووی پرینت ثبت کنید.

سفارش چاپ سولیت و تحویل فوری از یووی پرینت

چاپ بک لایت (Backlit)

چاپ بک لایت به چاپ روی متریالی گفته می شود که قابلیت عبور نور را دارد و داخل جعبه ای قرار می گیرد که به آن لایت باکس می گویند. از آنجا که این محصول به دلیل درخشان بودن توجه افراد را به خود جلب می کند بسیار پرکاربرد است و در مراکز خرید، ایستگاه های مترو، مطب پزشکان، رستوران ها و … استفاده می شود. کیفیت چاپ بک لایت تاثیر زیادی روی زیبائی لایت باکس دارد. یووی پرینت این نوع چاپ داخلی را بسیار حرفه ای و با دقت بالا انجام می دهد.

چاپ کنواس (Canvas)

کنواس همان پارچه ای است که روی بوم نقاشی می کشند و بافت محکم و متراکمی دارد. چاپ کنواس نیز یک نوع چاپ دیجیتال است که روی پارچه کنواس انجام می شود. قیمت مقرون به صرفه، قابلیت سفارشی سازی در ابعاد مختلف و دوام زیاد از جمله مزایای این نوع چاپ است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ کنواس و قیمت آن می توانید به سایت www.uvprint.ir مراجعه نمایید.

چاپ مش (Mesh)

انتقال هر نوع طرح ، تصویر و نوشته مورد نظر به کمک دستگاه های چاپ دیجیتال بر روی مش امکان پذیر می باشد، این انتقال تصویر را چاپ روی مش می گویند. بهترین سطح برای چاپ مش، شیشه است و کیفیت کاغذ مش، تعیین کننده کیفیت چاپ مش است بنابراین ما به شما توصیه می کنیم سفارش خود را به مجموعه حرفه ای یووی پرینت واگذار کنید تا آخر کار از انتخاب خود راضی باشید.

سفارش چاپ مش و اطلاع از قیمت در یووی پرینت

یووی پرینت مرکز تخصصی انواع چاپ فضای داخلی

شما می توانید جهت دریافت مشاوره و یا استعلام قیمت در مورد هر یک از انواع چاپ فضای داخلی یا چاپ دیواری که در بالا توضیح دادیم به وب سایت یووی پرینت مراجعه کنید یا از طریق پیام رسان های واتساپ و تلگرام با کارشناسان حرفه ای این مجموعه در ارتباط باشید. مشاوران یووی پرینت ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته بصورت تلفنی و از طریق پیام رسان ها پاسخگوی سوالات شما هستند. هر کجای ایران که باشید یووی پرینت نتیجه کار را در سریع ترین زمان ممکن آماده و برای شما ارسال می کند.

به این پست امتیاز بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *