دنیای کارسبک زندگی

خرید جرثقیل سقفی ۲۰ تن با بهترین قیمت و کیفیت

جرثقیل سقفی ۲۰ تن را می‌توان یکی از پرکاربردترین انواع جرثقیل‌ها در صنایع مختلف دانست. مناسب بودن قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن یکی از دلایل محبوب بودن این نوع جرثقیل است. البته قدت کنید که قیمت یکسان و ثابتی برای این جرثقیل وجود ندارد. اما بهتر است قبل از خرید جرثقیل سقفی، حتماً در مورد قیمت تمام شده آن تحقیق کنید. زیرا این گونه بسیار بهتر می‌توانید برای بودجه خود برنامه‌ریزی کنید.

اگر به دنبال مناسب‌ترین قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن و بهترین کیفیت آن می‌گردید، شرکت جرثقیل بناگستر بهترین گزینه انتخابی‌تان خواهد بود.

جرثقیل سقفی ۲۰ تن چه کاربرد‌هایی دارد؟

خرید جرثقیل سقفی

قبل از آنکه به قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن بپردازیم، می‌خواهیم مقداری در مورد کاربرد‌های این جرثقیل صحبت کنیم. همان طور که از نام این جرثقیل پیداست، در سالن‌های مختلف برای لیفتینگ بار از آن استفاده می‌شود. تناژ بار قابل حمل توسط این جرثقیل ۲۰ تن است.

خوشبختانه بیشتر بار‌های موجود در صنایع مختلف در همین رنج قرار دارند. به همین دلیل این جرثقیل را می‌توان در صنایع زیادی به کار برد. صنایع نفت و گاز، خودروسازی، نساجی، کشتی‌سازی، فلزکاری، صنایع هوافضا، تولید قطعات پیش ساخته و… جزء این صنایع هستند. البته به جزء این موارد، جرثقیل سقفی برای جابه جایی بار‌ها مختلف در سوله‌ها، انبار‌ها و خطوط تولید می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن چقدر است؟

احتمالاً این سؤال نیز بار‌ها به ذهن شما خطور کرده که قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن چقدر می‌باشد؟ چقدر باید برای خرید این جرثقیل هزینه کنیم؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که قیمت این جرثقیل بر اساس برند، کیفیت ساخت و نوع آن مشخص می‌شود. بنابراین زمانی که برای خرید جرثقیل سقفی ۲۰ تن اقدام می‌کنید، با قیمت‌های بسیار متفاوتی روبرو خواهید شد.

شرکت جرثقیل بناگستر مناسب‌ترین قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن را به خریداران گرامی خود ارائه می‌دهد. تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت بناگستر با قیمت واقعی خودشان ارائه خواهند شد. درنتیجه دیگر نیازی نیست بودجه کلان و گزافی را به خرید جرثقیل سقفی اختصاص دهید.

قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن اروپایی

یکی از عوامل تأثیرگذار در قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن، نوع برند آن است. معروف‌ترین برند‌های اروپایی مربوط به کشور‌های آلمان و بلغارستان هستند. این دو کشور در تولید وینچ و موتور گیربکس جرثقیل سقفی همیشه پیشرو بوده‌اند.

برند‌های اروپایی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال‌ها برای ساخت جرثقیل سقفی بهره می‌برند. در نتیجه دوام و طول عمر محصولات این برند‌ها بسیار زیاد بوده و یک عمر می‌توانید بدون نگرانی از آن‌ها استفاده کنید. قیمت جرثقیل سقفی برند اروپایی گرانتر از سایر برند‌ها می‌باشد. بنابراین برای خرید آن باید بودجه بیشتری را اختصاص دهید.

قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن چینی در ایران

خرید جرثقیل سقفی

در سال‌های اخیر شرکت‌های چینی در تولید ماشین آلات صنعتی مختلف مانند جرثقیل سقفی بسیار فعال بوده‌اند. قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن چینی در مقایسه با برند‌های اروپایی بسیار ارزان‌تر و به صرفه‌تر است.

دقت کنید برند‌های چینی از نظر کیفیت ساخت و دوام نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارند. بنابراین چینی بودن این ماشین آلات به معنی بی‌کیفیت بودن آن‌ها نیست. قیمت تمام شده تولید این محصولات در چین بسیار ارزان‌تر می‌شود. به همین دلیل قیمت جرثقیل‌های سقفی چینی ارزان‌تر از برند‌های اروپایی هستند.

قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن یک پل

نوع جرثقیل سقفی مهم‌ترین نقش را در قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن دارد. جرثقیل سقفی ۲۰ تن را می‌توان در انواع یک پل و دوپل یافت. جرثقیل‌های یک پل کوچک‌تر بوده و برای جابجایی بار‌های سبک با تناژ کم به کار ‌می‌روند. این جرثقیل‌ها تنها یک پل دارند.

به همین دلیل طراحی و ساخت آن‌ها به تخصص، زمان و متریال کمتری نیاز خواهد داشت. دقت کنید که جرثقیل‌های یک پل نمی‌توانند به اندازه انواع دوپل بار را تا ارتفاع بالایی بالا ببرند. درنتیجه قیمت کمتر آن‌ها دور از انتظار نیست.

قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن دوپل

قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن دو پل در مقایسه با انواع یک پل گرانتر است. این جرثقیل‌ها دارای دو پل هستند که بر روی دو ریل موازی هم حرکت می‌کنند.

این جرثقیل‌ها برای سالن‌هایی به کار ‌می‌روند که طول دهانه آن‌ها بیش از ۲۵ متر باشد. در نتیجه اندازه و ابعاد آن‌ها بزرگ بوده و برای ساخت آن‌ها متریال زیادی به کار می‌رود. طراحی و ساخت جرثقیل‌های دوپل بسیار مشکل‌تر بوده و به هزینه و زمان زیادی نیاز دارد. با این اوصاف، قیمت زیاد جرثقیل سقفی دو پل دور از انتظار نیست.

خرید جرثقیل سقفی ۲۰ تن از جرثقیل بناگستر

بسیاری از علاقه‌مندان به خرید ماشین آلات صنعتی مانند جرثقیل، به دنبال یافتن مناسب‌ترین قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن هستند. شرکت جرثقیل بناگستر سال هاست که در واردات، طراحی و تولید انواع جرثقیل‌های سقفی فعالیت دارد.

بناگستر افتخار این را داشته است که بهترین مدل های بالابر را از برندهای باکیفیت وارد کرده و به هموطنان گرامی با قیمت های مناسب عرضه کند. این شرکت همواره کیفیت و عملکرد را اولویت خود قرار داده است. اما قیمت نیز به عنوان یک پارامتر در خرید جرثقیل مهم است.

تمامی محصولاتی که توسط شرکت بناگستر ارائه می‌شوند، دارای گارانتی نامه و خدمات پس از فروش معتبر هستند. بنابراین اصلاً نیازی نیست بابت تعمیر و سرویس کردن ماشین آلات صنعتی خود نگران باشید. زیرا تیم متخصص جرثقیل بناگستر همواره در کنار شما خواهد بود.

جمع‌بندی

در این بخش به معرفی قیمت جرثقیل سقفی ۲۰ تن و عوامل مؤثر بر قیمت آن پرداختیم. جرثقیل‌های سقفی با وجود عملکرد آسان دارای ساختار پیچیده‌ای هستند. قدرت وینچ، اصلی‌ترین پارامتر تعیین‌کننده برای قدرت بالابری جرثقیل است. بنابراین بهتر است این نوع ماشین آلات را حتماً از مراکز و شرکت‌های معتبر خریداری کنید.

به این پست امتیاز بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *