آموزش تمرکز در شیفت + 4 روش تمرکز در شیفتینگ

آموزش تمرکز در شیفت + 4 روش تمرکز در شیفتینگ
آموزش تمرکز در شیفت + 4 روش تمرکز در شیفتینگ

آموزش تمرکز در شیفت + 4 روش تمرکز در شیفتینگ

در این پست از مجله روز آموزش تمرکز در شیفت و 4 روش تمرکز در شیفتینگ را آماده کردیم.قبلا در مورد شیفتینگ مفصل صحبت کردیم و اگر می خواهید اطلاعات کافی در مورد شیفت کردن داشته باشید به مقاله شیفتینگ چیست مراجعه کنید.

آموزش تمرکز در شیفت

تمرکز یکی از عوامل مهم برای شیفت شدن تمرکز است .اگر تمرکزتون ضعیف باشد نمی توانید هنگام تمرین dr را درست تصور کنید و یا ممکن است ذهنتون کلا از شیفت منحرف شود و وقتی به خودتون میایید میبینید که چند دقیقه است دارید به یک موضوع نامربوط فکر می کنید.

4 روش تمرکز در شیفتینگ

در ادامه این پست برای شما راه های قوی شدن تمرکز را آماده کردیم که با تمرین مداوم می توانید در هر شرایطی روی هر چیزی که می خواهید تمرکز کنید بدون اینکه منحرف بشید.

آموزش تمرکز در شیفت + 4 روش تمرکز در شیفتینگ
آموزش تمرکز در شیفت + 4 روش تمرکز در شیفتینگ

روش اول : به سقف دهانتان فکر کنید

این روش را یوگی های هندی کشف کردند.دقیقا نمی دانم چی باعث شد که بفهمند سقف دهان باعث ایجاد تمرکز می شود ولی امتحان کنید متوجه می شوید که فکرتون کاملا و به راحتی روش متمرکز می شود و احتمال منحرف شدن خیلی کم است.

زمان هایی که بیکارید تمرکزتون را روی سقف دهان بزارید و بعد از یه مدت قدرت تمرکزتون روی هر چیزی بیشتر می شود.

اگر هم میخواید یکم در موردش جدی تر باشید می توانید روزانه 4 بار(صبح بعد از بیدار شدن ، ظهر قبل از نهار ، عصر و شب قبل از خواب هر نوبت 5 تا 20 دقیقه) در محلی ساکت و بی سروصدا و تقریبا تاریک چهار زانو بشینید و فکر خودتان را متوجه سقف دهان کنید.

روش دوم : تمرکز روی تنفس

در این روش شما تنها کاری که باید بکنید این است که در مواقع بیکاری روی تنفستان تمرکز کنید.تنفس یکی از راه های قوی شدن تمرکز بشمار می رود و اگر درست انجام شود نتیجه بخش است.

روش سوم : گوش دادن به صدای قلب

گوش دادن به صدای قلب هم می تواند خیلی تمرکزتون را قوی کند.می توانید در هر شرایطی که هستید دست راست یا چپتان را روی قلبتون بزارید و ضربانش را حس کنید.

ممکن است اوایل صدای قلبتان را نشنوید یا خیلی ضعیف بشنوید ولی بعد از یک مدت تمرین حتی در سروصدا و شلوغی هم صدای قلبتون را به خوبی میشنوید.این روش هم نیاز به تمرین و تکرار دارد.

روش چهارم : متمرکز کردن فکر روی نقطه سیاه

در این روش دایره ای به قطر 10 سانتی متر روی کاغذ سفید و شفاف بکشید و در مرکزش یک نقطه سیاه به اندازه یک عدس کوچک قرار بدید و بعد این دایره را به دیوار و کمی بالاتر از محل دید خودتون نصب کنید. روی صندلی یا زمین بشینید و روی نقطه سیاه مرکز دایره تمرکز کنید.

نکته مهم : یادتان باشد اگر می خواهید نتیجه درست بگیرید باید تمرین کنید و نتایج کارتان بعد از یک مدت پدیدار می شود که نه تنها برای شیفت بلکه در بیشتر جنبه های زندگیتان بدرد می خورد.
3.5/5 - (8 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *