روش های پیشرفت در بازی کلش رویال

روش های پیشرفت در بازی کلش رویال
روش های پیشرفت در بازی کلش رویال

کلش رویال در نگاه اول یک بازی استراتژیک ساده به نظر می‌رسد، تا زمانی‌که با گیم‌پلی و مکانیک پنهان وپیچیده آن برخورد کنید. شما می‌توانید مشابه پلیرهای دیگر در بتل‌های کلش رویال شرکت کرده و خود را برای ساعاتی سرگرم کنید. اما اگر می‌خواهید در لیدربرد رتبه بالایی داشته باشید، باید ساعات‌ زیادی را در بتل‌های مختلف تمرین کنید و ترفندها و روش‌ های پیشرفت در بازی کلش رویال را به‌خوبی بدانید. به همین جهت در این راهنما روش‌های مختلفی را که به شما کمک می‌کنند در مدت کوتاه‌تری به مهارت بالا در کلش رویال دست پیدا کنید را توضیح داده‌ایم. به خاطر داشته باشید که یکی از روش‌ های پیشرفت در کلش رویال خرید جم این بازی است که مزیت‌های زیادی برای شما دارد.

روش های پیشرفت در بازی کلش رویال

با استراتژی و برنامه ریزی حمله کنید

ساخت یک دک قدرتمند با نیروهای مهاجم مختلف که بتوانند تمام جنبه‌های یورش و زمین دشمن را در بر بگیرد، ایده بسیار خوبی است. اما نکته‌ای که بیشتر پلیرها به آن توجه نمی‌کنند این است که باید میزان اکسیر مصرف شده را در نظر داشته باشند. زمانی‌که به دشمن حمله می‌کنید، باید تمرکز اصلی خود را پیش از تخریب برج پادشاه (King’s Tower)، روی تخریب برج پرنسس(Princess Tower) قرار دهید. به این ترتیب با فعال کردن توپ‌ها یا کنون‌ها (Cannon)، مجبور به دفاع نخواهید شد. زمانی‌که حریف نوبت خود را بازی می‌کند، شما باید با کارتی که اکسیر کمتری مصرف می‌کند به حمله او پاسخ دهید.

کلش رویال جنگ اکسیرها است

می‌توان گفت کلش رویال در حقیقت نبرد اکسیرها است. شما حداکثر دارای ۱۰ اکسیر هستید و اعزام نیروها مقدار مشخصی اکسیر مصرف می‌کند. البته اکسیر در طول مبارزه به طور مداوم تولید می‌شود میزان اکسیر شما شارژ می‌شود. بنابراین بهتر است از اکسیرهای خود به صورت بهینه استفاده کرده و آن‌ها را هدر ندهید تا در حملات بعدی با مشکل مواجه نشوید. همانطور که اشاره کردیم، بهتر است از کارت‌هایی برای مقابله با دشمن استفاده کنید که اکسیر کمتری مصرف می‌کنند. به این ترتیب همیشه اکسیر بیشتری نسبت به انمی خواهید داشت. زمانی‌که اختلاف اکسیر شما با انمی به حد قابل توجهی رسید، حمله نهایی خود را انجام دهید تا انمی اکسیری برای مقابله با آن نداشته باشد.

روش های پیشرفت در بازی کلش رویال

به نحوه چیدمان کارت ها توجه کنید

زمانی‌که در کلش رویال دک (Deck) می‌سازید، باید کارت‌ها را به گونه‌ای قرار دهید که اعزام نیروها برای حمله و دفاع به سرعت و به سادگی انجام شود. پشت سر هم قرار دادن کارت‌هایی که اکسیر زیادی مصرف می‌کنند، شانس حمله را برای تیم حریف افزایش می‌دهد.

جم و طلا را هدر ندهید

جم و طلا دو ارز مهم و کاربردی در کلش رویال هستند که به شما در خرید آیتم‌های گوناگون کمک می‌کنند. یکی از اشتباهاتی که پلیرهای تازه‌کار کلش رویال انجام می‌دهند این است که از این پول‌های باارزش برای باز کردن صندوق‌هایی استفاده می‌کنند که ارزش زیادی ندارند. بهتر است جم و طلا را ذخیره کنید تا بعدها در شاپ بازی آن‌ها را برای خریدهایی با ارزش بالاتر خرج کنید. یا می‌توانید جم‌های خود را برای صندوق‌های باارزش‌تر و آپگرید کردن کارت‌های خوب به کار ببرید.

فقط حمله نکنید

گاهی اوقات بهتر است به جای آنکه تمرکز خود را روی حمله قرار دهید، دفاع استراتژیک را نیز مد نظر قرار دهید؛ قرار دادن ساختمان‌ها در مقابل برج پادشاهی و برج شاهزاده یکی از کارهایی است که می‌توانید برای تقویت سیستم دفاعی خود انجام دهید. شما همچنین می‌توانید از نیروهای دفاعی و پشتیبان در قسمت پشتی برج پادشاهی استفاده کنید. در مجموع توصیه می‌شود علاوه‌بر داشتن استراتژی خوب برای حمله، یک استراتژی خوب و فکرشده برای دفاع نیز داشته باشید.

به مقدار اکسیر توجه کنید

برای پیشرفت در بازی کلش رویال باید به مقدار اکسیر دشمن در هنگام حملات و در طول مبارزه توجه داشته باشید. اگرچه اکسیر شما به مرور زمان شارژ می‌شود، اما تولید اکسیر پروسه نسبتا آهسته‌ای دارد. گاهی اوقات ممکن است انمی از یک سری از کارت‌هایی استفاده کند که مقدار زیادی اکسیر مصرف می‌کنند. بازیابی این حجم از اکسیر زمان زیادی می‌برد و این بهترین فرصت برای شما است که تیم دشمن را شکست دهید. به همین دلیل است که همیشه باید به میزان اکسیر باقیمانده تیم حریف توجه کنید. زمانی‌که دشمن دارای ذخیره پایین اکسیر است باید با یک سری اتک که حریف توانایی مقابله به آن‌ها را ندارد، ضربه نهایی را به او بزنید.

نحوه مقابله با کارت های مختلف را بدانید

یکی از مهم‌ترین مواردی که به شما در پیشرفت در بازی کلش رویال کمک می‌کند شناخت کارت‌ها و نحوه مقابله با هر کارت است؛ به‌خصوص کارت‌هایی که اکسیر کمتری مصرف می‌کنند. برای مثال، برای مقابله با نیروهایی مانند پکا (P.E.K.K.A) می‌توانید از شوالیه (Knight)، اسکلت (Skeleton)، باربرین‌ها و گابلین‌ها استفاده کنید.

برای مقابله با باربرین‌ها و گابلین‌ها از توپ‌های آتشین یا فایربال (Fireball) استفاده کنید. استفاده از راکت برای مقابه با اسپاونرها بسیار موثر است. برای مقابله با اسکلت‌ها می‌توانید طلسم زپ یا (Zap Spell) را به کار ببرید. به همین ترتیب نحوه مقابله با هر کارت را یاد بگیرید و موثرترین نیرو را در مقابل هر کارت اعزام کنید.

روش های پیشرفت در بازی کلش رویال

صبر داشته باشید و نیروهای خود را با آگاهی کامل استفاده کنید

یکی از بهترین روش‌های پیشرفت در کلش رویال را می‌توان صبر کردن و استفاده از بازی‌های ذهنی در مقابل حریف خود دانست. بیشتر پلیرهای تازه‌کار کلش رویال از یک تانک با نیروهای مهاجم استفاده می‌کنند. این استراتژی هیچ کاربردی ندارد زیرا پلیرهای دیگر به‌خصوص پلیرهای حرفه‌ای به‌راحتی نحوه مقابله با آن را می‌دانند. گاهی بهتر است یک دک خوب بسازید و از چند نیروی مختلف استفاده کنید تا نحوه مقابله تیم مقابل را بررسی کنید. می‌توانید مانند یک تازه‌کار عمل کنید و زمانی‌که حریف سیستم دفاعی و تهاجمی خود را ضعیف کرد، حملات خود را آغاز کنید و با یک استراتژی قوی آن‌ها را شکست دهید.

دک‌های مختلف را امتحان کنید

به‌عنوان یک بازیکن تازه‌کار، بهتر است همیشه دک‌های مختلف کامیونیتی کلش رویال را امتحان کنید یا دک‌های مختلف بسازید تا ببینید کدامیک برای سبک بازی شما مناسب‌تر هستند. ساخت دک‌های مختلف و تمرکز بر روی هماهنگی نیروها به شما کمک می‌کند بتوانید استراتژی خوبی برای حمله و دفاع داشته باشید.

کلام پایانی

بازی کلش رویال بعد از کلش اف کلنز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کمپانی سوپرسل به‌شمار می‌رود. این بازی ترکیبی از بازی‌های کارتی و استراتژیک است که همان حال و هوای جذاب کلش اف کلنز را برای شما تداعی می‌کند. برای پیشرفت در بازی کلش رویال باید استراتژی و برنامه‌ریزی داشته باشید و از کارت‌های خود به‌صورت بهینه استفاده کنید. در این راهنما راهکارهایی برای پیشرفت در بازی کلش رویال به شما معرفی کردیم تا بتوانید در مدت کوتاهی به پیشرفت قابل توجهی برسید. خرید جم کلش رویال نیز نقش مهمی در پیشرفت در بازی دارد. برای خرید جم کلش رویال می‌توانید به وبسایت فروشگاه ونوم مراجعه کنید و به صورت حساب خود را شارژ کنید.

Rate this post

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *