بهبود رابطه جنسی و لذت بیشتر با 5 روش موثر

بهبود رابطه جنسی و لذت بیشتر با 5 روش موثر

گاهی وقت ها به دلیل مشکلات رابطه جنسی با مشکل روبرو می شود و میل جنسی از بین می رود. متخصصان روش هایی برای برای بهبود رابطه جنسی پیشنهاد کرده اند.

رابطه جنسی و زناشویی سالم با پیشنهادات متخصصان

مطمئنا همه ی شما می دانید که برقراری یک رابطه جنسی سالم برای حفظ رابطه عاطفی زناشویی مهم است . فواید بسیاری از لحاظ جسمی و روانی در بطن رابطه جنسی نهفته است که تا پیش از ان بسیار اشاره کرده ایم ، از اکسیژن رسانی به مغز و قلب تا رفع فوری استرس و فشارهای عصبی که تنها بخشی از این فواید می باشد.

گاهی زوجین به دلایل مختلف دچار بی میلی در رابطه زناشویی می شوند ، این بی میلی علتی دارد که در جسم و روح شما پنهان است . بی اطلاعی از این عوامل مانع از رفع انها و داشتن یک رابطه جنسی با کیفیت می شود.از این صحبت ها که بگذریم به اصل ماجرا می رسیم ، چگونگی برقراری یک رابطه زناشویی خوب و سالم به لحاظ داشتن وضعیت مناسب جسمی است .

بهبود رابطه جنسی و لذت بیشتر با 5 روش موثر

مشکل بی میل بودن به رابطه جنسی

چطور جسم خود را برای داشتن رابطه جنسی و زناشویی سالم  آماده کنیم؟

در این بخش به توصیه های متخصصان پرداخته ایم و 6 نکته ی ساده ولی مهم برای موفقیت در رابطه زناشویی که به انها اشاره می کنیم.

1- بدن خود را هیداراته نگاه دارید:

بله باز هم نوشیدن آب و هیدراته کردن بدن . در همه حال با نوشیدن کافی آب بدنتان را هیدراته کنید به خصوص قبل از انجام رابطه جنسی چرا که در غیر اینصورت کم آبی بدن در تحریک و ارضا شدن اختلال ایجاد میکند.

2- ورزش کگل انجام دهید:

با انجام این ورزش ماهیچه و عضلات لگن شما قوی تر شده و رابطه جنسی بهتری خواهید داشت.

تمرینات یا ورزش های کگل، ورزش هایی برای تقویت عضلات حمایت کننده مجرای ادراری، مثانه، رحم و راست روده (رکتوم) هستند.تمرینات یا ورزش های کگل، ورزش هایی برای تقویت عضلات حمایت کننده مجرای ادراری، مثانه، رحم ، راست روده (رکتوم)، مقعد و واژن در کف لگن هستند. مبدع این ورزش ها آرنولد کگل متخصصی زنانی است که در دهه 1940 میلادی این ورزش ها را برای کمک به درمان بی اختیاری پس از زایمان ابداع کرد.

بهبود رابطه جنسی و لذت بیشتر با 5 روش موثر

راهکارهایی برای رابطه جنسی خوب و موفق

3- مواد غذایی طبیعافزایش دهنده میل جنسی مثل سیر ، توت فرنگی و.. مصرف کنید:

مصرف مداوم و مرتب این دسته از مواد خوراکی گردش خون را منظم و روان می سازد و داشتن گردش خون مناسب بدن را در جریان رابطه زناشویی در شرایط بهتری قرار خواهد داد.

گردش مناسب جریان خود یکی از عوامل موثر در عملکرد خوب بخش تناسلی در زنان و مردان است.

4- اگر سیگاری هستید سیگار را ترک کنید:

این عادت فوق العاده مضر را ترک کنید تا از یک رابطه زناشویی باکیفیت لذت ببرید . مصرف دخانیات به خصوص سیگار باعث اختلال نعوظ می شود.

5- استرس را از خود و زندگیتان دور کنید:

در توضیح این پیشنهاد کافیست بدانید که داشتن استرس و نگرانی تمام فواید رابطه جنسی را نابود می کند و یکی از اصلی ترین علل اختلال جنسی است.

6- به یک متخصص مراجعه کنید:

گاهی برای زوجین مشکلاتی در رابطه با رابطه زنشویی رخ می دهد که بهتر است با یک فرد متخصص در این زمینه مطرح شود ، فردی که سالها در این مورد مطالعه کرده و تخصص دارد راهکارهای خوبی به شما ارائه خواهد داد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *