انار برای سگ خوبه یا بد

انار برای سگ خوبه یا بد

انار برای سگ خوب است؟

انار میوه پر خاصیتی است اما به دلیل خاصیت اسیدی که دارد ممکن است برای حیواناتی مثل سگ مضر باشد. برای اینکه بدانید انار برای سگ خوبه یا بد، این مطلب را مطالعه نمایید.

سگ ها با توجه نوع نژاد، ضائقه های مختلفی دارند و دستگاه گوارش آنها متفاوت است. بنابراین خوردن میوه یا غذاهای نامناسب می تواند سلامتی سگ ها را به خطر بیاندازد. گرچه انار برای انسان ها به عنوان یک مفید شناخته می شود و جزء بهترین میوه های جهان است اما آیا برای سگ ها نیز مناسب است؟ در این مطلب به این موضوع می پردازیم که آیا انار برای سگ خوبه یا بد. همچنین بهتر است با عوارض مصرف غذای خام برای سگ آشنا شوید.

آیا انار برای سگ خوبه

انار در بین انسان ها طرفداران زیادی دارد و سرشار از خاصیت می باشد. از جمله خواص مصرف انار برای انسان را می توان درمان کم خونی، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش وزن و لاغری، کاهش ریزش مو، جوان سازی پوست و درمان کبد چرب نام برد.

اما هیچ وقت تصور نکنید مواد غذایی که برای ما مفید است می تواند برای سگ ها نیز مناسب باشد. مصرف برخی مواد می تواند موجب آسیب و یا حتی مرگ سگ ها شود. در ادامه می خواهیم خوب یا بد بودن انار برای سگ را مورد بررسی قرار دهیم.

ممکن است سگ شما انار خورده باشد و نگران این باشید که مشکلی برای او پیش نیاید. در مورد خوب یا بد بودن انار برای سگ باید بگوییم که انار حاوی آنتی اکسیدانی به نام تانن می باشد که ممکن است برای سگ مضر باشد و دستگاه گوارش او نتواند آنتی اکسیدان موجود در آنرا تحمل کند.

ضمن اینکه مشاهده شده معمولا سگ ها پس از مصرف انار، به دلیل اسید موجود در انار، دچار درد معده می شوند که در اکثر موارد با استفراغ آنها همراه است. اما جای نگرانی نیست. پس اگر نشانه هایی از دل درد یا دل پیچه را در سگ مشاهده کردید، از دادن انار به آنها خودداری نمایید.

اگر برای شما سوال شده که دلیل علف خوردن سگ چیست، از مینویسم کمک بگیرید.

انار برای سگها خوب است

در یک جمع بندی به این نتیجه می رسیم که خوردن برای سگ ها جذابیت چندانی ندارد، اما در صورت مصرف ممکن است با دل پیچه و دل درد برای سگتان همراه باشد. پس برای تشخیص خوب یا بد بودن انار برای سگ، باید به واکنش سگتان توجه داشته باشید.

مطالب پیشنهاد شده دیگر

هر چند وقت یکبار باید سگ را شست

چرا شیرینی برای سگ مضر است

اگر سگ دستمال کاغذی بخورد چه میشود

5/5 - (1 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *