مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک

مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک

در این بخش زیباترین مدل های موی رنگ شده پسرانه و مردانه را به نمایش گذاشته ایم که می توانید از این مدل ها ایده بگیرید و رنگ مویی متفاوت و زیبا داشته باشید. برای رنگ کردن موی سر می توانید از مدل های رنگ متنوع استفاده کنید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد کنید.

مدل مو رنگ شده پسرانه (رنگ روشن و تیره)

برای رنگ کردن مو می توانید از انواع طیف تیره و روشن استفاده کنید ولی بهتر است رنگ را طوری انتخاب کنید که یا دو درجه روشن تر و یا تیره تر از رنگ موی طبیعی شما باشد. در ادامه انواع مدل های رنگ موی پسرانه جذاب و خاص را آماده کرده ایم که امیدواریم این رنگ موها با سلیقه شما همخوانی داشته باشند.

مدل رنگ موی پسرانه

برای انتخاب رنگ مو بهتر است که به رنگ طبیعی پوست و موی خود و دیگر ویژگی های ظاهری خود توجه کنید و سپس رنگ موی مناسب را انتخاب کنید. اگر رنگدانه موهای شما قرمز است بهتر است از رنگ با تن گرم استفاده کنید و اگر رنگدانه های موی شما قرمز نیست می توانید از تن سرد استفاده کنید.

مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک

توجه داشتن به تن پوست برای انتخاب رنگ بسیار مهم است اگر تن پوست شما گرم است بهتر است از رنگ موی مشکی یا قهوه ای برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید و اگر تن پوست شما سرد است بهتر است برای رنگ کردن مو از رنگ موی روشنی که متناسب با رنگ پوست است استفاده کنید.

برای تشخیص دادن تن پوست به رنگ های زیر پوستی روی ساعد خود توجه کنید اگر این رنگ ها ابی هستند رنگ پوست شما سرد است و اگر این رنگ ها سبز هستند رن پوست شما گرم است.

باید توجه داشته باشید که پس از انتخاب رنگ موی مورد نظر خود باید رنگ موها را به طور صحیح با هم ترکیب کنید زیرا عدم ترکیب درست رنگ ها باعث می شود که رنگ موی شما نامطلوب به نظر برسد. بعد از آغشته کردن موها به رنگ باید موها را شانه کنید تا رنگ مو به صورت یکنواختی روی موهای شما پخش شوند. مدت زمان مناسب مکث برای رنگ مو هم مهم است.

مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک

در صورت تمایل می توانید در قسمتی از موها هایلایت ایجاد کنید که در این صورت رنگ هایلایت باید با رنگ موی شما مطابقت داشته باشد و همخوانی داشته باشد تا جذابیت ظاهری شما تکمیل شود.

مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک

قبل از رنگ کردن مو بهتر است موها را به کمک مدل موی پسرانه کوتاه یا مدل موی پسرانه بلند فرم و حالت دهید و سپس رنگ موی مورد نظر را بزنید.

باید توجه کنید که بهتر است در صورت امکان از رنگ موی فانتزی استفاده نکنید زیرا این رنگ ها برای مردان انتخابی مناسب نیستند ولی ممکن است بعضی از پسران از این رنگ ها هم استفاده کنند.

مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک

مدل های رنگ موی مردانه

مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک

رنگ موی پسرانه و مردانه جدید

مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک مدل مو رنگ شده پسرانه و مردانه با استایل های جذاب و شیک

5/5 - (1 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *