لیست بهترین سریال های تام هاردی تا سال ۲۰۲۲

لیست بهترین سریال های تام هاردی تا سال ۲۰۲۲

دراین مطلب بهترین سریال های تام هاردی تا سال 2022 (تابو، کریسمس کارول و پیکی بلایندرز… ) را با شما به اشتراک می گذاریم.

ادوارد توماس هاردی در 15 سپتامبر 1977 در هامرسمیت لندن به دنیا آمد. مادرش الیزابت آن (بارت) هنرمند و نقاش است و پدرش چیپس هاردی نویسنده است. او اصالتاً انگلیسی و ایرلندی دارد. هاردی در ایست شین لندن بزرگ شد و ابتدا در مدرسه ریدز تحصیل کرد. سایت مینویسم پیش از این مطالبی در خصوص زندگینامه تام هاردی و همچنین بهترین فیلم های تام هاردی منتشر نمود اما در این پست در خدمت شما علاقه مندان به فیلم و سریال خارجی هستیم با معرفی بهترین سریال های تام هاردی تا سال 2022.

بهترین سریال های تام هاردی تا سال 2022

ما در ادامه 10 سریال برتر تام هاردی تا سال به اسال یعنی 2022 را به شما معرفی خواهیم کرد. آخرین سریالی که تام هاردی در آن ایفای نقش کرده، سریال «تابو» است که در سال 2016 به روی آنتن رفت.

1. سریال کریسمس کارول (A Christmas Carol)-2019

تام هاردی در سریال سریال کریسمس کارول (A Christmas Carol)
تام هاردی در سریال سریال کریسمس کارول (A Christmas Carol)

با توجه به تریلر های منتشر شده از سریال کریسمس کارول انتظار می رود که داستانی جذاب و دیدنی داشته باشد. تام هاردی در این سریال نقش فردی مرموز و عجیب را بر عهده دارد. سریال کریسمس کارول به تهیه کنندگی تام هاردی، نایت ، ریدلی اسکات (Ridley Scott)، و BBC One  قرار است در دسامبر (آذر) سال 2019 منتشر گردد.

بازیگران سریال کریسمس کارول :

  • رس نقش اسکروج، اندی سرکیس (Andy Serkis) نقش روح کریسمس گذشته
  • استیون گراهام (Stephen Graham) نقش جیکوب مارلی
  • شارلوت رایلی (Charlotte Riley) نقش لوتی
  • جو آلوین (Joe Alwyn) نقش باب کراچیت
  • وینت رابینسون (Vinette Robinson) نقش مری کراچیت
  • جیسون فلمینگ (Jason Flemyng) نقش روح کریسمس آینده
  • کیوان نواک (Kayvan Novak) نقش علی‌بابا نام برد.

مطالب پیشنهادی: بهترین فیلم های آل پاچینو

2. سریال تابو (present Taboo) -2017

سریال تابو (present Taboo) سال 2017
تام هاردی در سریال تابو (present Taboo)

سریال بریتانیایی تابو (Taboo) به کارگردانی ریستوفر ناینهولام ، با مشارکت دو شبکه تلوزیونی FX و BBC و به تهیه کنندگی تیم بریکنل و چیپس هاردی در سال 2017 منتشر گردید. تام هاردی در این مجموعه به عنوان بازگیر نقش اصلی (جیمز کزیه دلینی) حضور دارد. و بر اساس اخبار منتشر شده از سوی وب‌سایت هالیوود ریپورتر قرار است فصل دوم سریال Taboo در هشت اپیسود 60 دقیقه ای تولید و منتشر شود.

موضوع سریال تابو از این قرار است که جیمز کزیه دلینی (تام هاردی) پس از 10 سال زندگی در آفریقا و بدست آوردن 14 الماس به لندن بازمی‌گردد تا انتقام  کشتن پدرش را بگیرد و همچنین دربارهٔ کسب و کار به ارث مانده از پدرش بیشتر بداند.

جیمز به دلیل ممانعت یک کمپانی هندی نتوانست کسب و کار خانوادگی خودش را راه بی اندازد از این رو تصمیم گرفت که امپراتوری خرید و فرش الماس را گسترش دهد که ناگهان وارد بازی خطرناک بین دو کشور بریتانیا و انگلیس می شود.

بازیگران سریال تابو عبارت اند از : تام هاردی ، اونا چاپلین ، دیوید هایمن ، مایکل کلی ، جاناتان پرایس ، جسی باکلی ، ادوارد هاگ ، جفرسون هال ، تام هولندر، مارک گیتیس و انتان الکساندر.

مطالب پیشنهادی: بهترین فیلم های کمدی خارجی

3. سریال پیکی بلایندرز (present Peaky Blinders) – 2013

سریال پیکی بلایندرز (present Peaky Blinders)
تام هاردی در سریال پیکی بلایندرز (present Peaky Blinders)

یکی دیگر از بهترین سریال هایی که تام هاردی در آن ایفای نقش نمود ، سریال جنایی پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) به کارگردانی استیون نایت می باشد. اگر به دیدن سریال با ژانر درام و جنایی دارید تماشای این سریال را از دست ندهید.

آلفی سولومونز (به انگلیسی: Alfie Solomons) یک شخصیت خیالی است که توسط تام هاردی در درام جنایی دوره‌ای بریتانیایی Peaky Blinders بازی می‌شود. او رهبر یک باند یهودی مستقر در کمدن تاون است و در سری 2 معرفی شد. این شخصیت تأثیر فرهنگی گسترده ای داشته است و مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

فصل اول سریال انگلیسی پیکی بلایندرز، در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۳ روی آنتن شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی رفت تا کنون 5 فصل آن ساخته و منتشر گردید و از آنجایی که با استقبال بی نظیر مخاطبان رو برو شده فصل ششم آن توسط استیون نایت تمدید شد.

از دیگر بازیگران سریال پیکی بلایندرز می توان کیلین مورفی ، سام نیل ، آدرین برودی، هلن مک‌کروری، پل اندرسون، ایو گلدبرگ، آنابل والیس، تام هاردی، سوفی راندل، جو کول، ند دونهی، شارلوت رایلی، نوآ تیلور، ایمی-فیون ادواردز و لوبو چان نام برد.

داستان سریال پیکی بلایندرز در مورد یک گروه خانوادگی مستقر در بیرمنگام انگلستان بعد از جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۹ می باشد.

مطالب پیشنهادی : بهترین فیلم های شاهرخ خان

4. سریال CBeebies Bedtime Stories – 2017

سریال CBeebies Bedtime Stories 
تام هاردی در سریال CBeebies Bedtime Stories

همانطور که از اسم این مجموعه پیداست ، این یک سریال شبانه قبل از خواب برای کودکان است. این مجموعه به تهیه کنندگی کلر تیلور در سال 2017 پخش شد.

5. سریال گرفتن (The Take) – 2009

سریال گرفتن (The Take)
تام هاردی در سریال گرفتن (The Take)

یکی دیگر از بهترین سریال های تام هاردی، سریال درام و جنایی”گرفتن و یا the take” به کارگردانی فردی درای (David Drury) محصول سال 2009 است. تام هارد در این سریال نقش تبه کاری ثروتمند به نام فردی جکسون را بازی می کند.

داستان این سریال از این قرار است که فِردی جسکون (تام هاردی) پس از اتمام مدت زمان حبسش با کمک پسر عمویش جیمی و دوستانی که در زندان با آنها آشنا شده بود در دنیای تبه‌کاران برای خود گروهی تشکیل می دهد و ثروتمند می‌شود و اتفاقاتی رقم می خورد که داستان را جذاب و دیدنی می کند.

بازیگران سریال the take : شان ایوانز، تام هاردی، شارلوت رایلی

بیشتر بخوانید : بهترین فیلم های سلمان خان

6. سریال اولیور تویست (Oliver Twist) -2007

سریال اولیور تویست (Oliver Twist)
تام هاردی در سریال اولیور تویست (Oliver Twist)

نمی توان سریال به یاد ماندنی الیورت توئیست (Oliver Twist ) تام هاردی را نادیده گرفت، این سریال برگرفته از رمان الیور توئیست نوشته چالرز دیکنز به کارگردانی Coky Giedroyc (کوکی گیدروئیک) در سال 2007 ساخته شد. تام هاردی در این فیلم نقش بیل سیکس که یک جنایتکار بیرحمانه است را بازی می کند. این سریال در پنج قسمت از تاریخ 18 تا 22 دسامبر 2007 پخش گردید.

7. سریال شنل خشم (Cape Wrath) – 2007

سریال شنل خشم (Cape Wrath) - 2007

شنل خشم-Cape Wrath (همچنین به عنوان Meadowlands شناخته می‌شود) یک مجموعه تلویزیونی درام هیجان‌انگیز بریتانیایی است که توسط رابرت مورفی و متیو آرلیج در 5 قسمت ساخته شد و اولین بار در بریتانیا در 10 ژوئیه 2007 از کانال 4 پخش شد. این سریال که توسط Ecosse Films تولید شده است، بر روی خانواده بروگان تمرکز دارد که سعی می کنند از گذشته خود فرار کنند و در عین حال با آینده ای مبهم تر روبرو شوند. این سریال یکی از بهترین سریال های تام هاردی بشمار می آید.

8. سریال ملکه (The Virgin Queen) – 2005

سریال ملکه (The Virgin Queen) - 2005

ملکه باکره یک مینی سریال چهار قسمتی محصول مشترک بی‌بی‌سی و پاور است که بر اساس زندگی ملکه الیزابت اول ساخته شده است، با بازی آن ماری داف و تام هاردی در نقش رابرت دادلی، ارل اول لستر.

بازیگران سریال ملکه :

  • آن ماری داف در نقش الیزابت ایر د آنگلتر
  • تام هاردی در نقش رابرت دادلی
  • ایان هارت در نقش ویلیام سیسیل
  • تارا فیتزجرالد در نقش کت اشلی
  • سینا گیلری در نقش لتیس نولیز
  • امیلیا فاکس در نقش امی دادلی
  • کوین مک کید در نقش دوک نورفولک
  • دکستر فلچر در نقش توماس رادکلیف
  • جیسون واتکینز در نقش کریستوفر هاتون
  • هانس متسون در نقش رابرت دورو
  • بن دنیلز در نقش فرانسیس والسینگهام
  • نیل استوک در نقش فرانسیس بیکن
5/5 - (1 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *