بیوگرافی ندا قاسمی | شیرین نون خ

بیوگرافی ندا قاسمی | شیرین نون خ

بیوگرافی ندا قاسمی با پخش سریال نون خ از شبکه اول سیما، بازیگران این سریال مورد توجه قرار گرفته اند. یکی از این بازیگران ندا قاسمی است که علاوه بر بازیگری، در حوزه دوبله و رادیو هم فعال است. بیوگرافی ندا قاسمی و جدیدترین تصاویر او و همسرش و حواشی مربوط به او را در اینستاگرام در ایران بانو ببینید:

ندا قاسمی

ندا قاسمی نون خ

بیوگرافی ندا قاسمی:

نام: ندا

نام خانوادگی: قاسمی

متولد: ۳۰ خرداد ۱۳۶۶ در کرمانشاه

شغل: بازیگر، گوینده رادیو و دوبلور

وضعیت تاهل: مجرد

ندا قاسمی در سریال نون خ

بیوگرافی ندا قاسمی

زندگینامه ندا قاسمی:

ندا قاسمی زاده ۳۰ خرداد ۱۳۶۶ در کرمانشاه بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. او دکتری شیمی آلی دارد و علاوه بر بازیگری گوینده و صداپیشه رایو هم هست و در رادیو کرمانشاه فعالیت دارد.

رویای بازیگری از کودکی

او در رابطه با علاقه اش به بازیگری اینطور تعریف می کند:  از دوران کودکی بسیار خیال پرداز بودم، معمولا زمان های زیادی که بخاطر شاغل بودن مادرم تنها می شدم، تمام مدت در خلوتم رویا می بافتم. این رویا بافی ها قطعا از طریق نیروی درونی هدایت می شد و من را به سمت علاقه به بازیگری می کشانید.

ندا قاسمی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۶ زمانیکه ۲۰ ساله بود با تئاتر شروع کرد و با اولین کار خود توانست جایزه بازیگری را از جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه دریافت کند. او تجربه حضور در ورکشاپ آقای کوشک جلالی را هم دارد.

ندا قاسمی دوبلور کرمانشاهی

اینستاگرام ندا قاسمی بازیگر سریال نون

ورود به شبکه استانی

خانم ندا قاسمی از همان شروع بازیگری از ۲۰ سالگی فعالیت خود را در صدا و سیمای کرمانشاه بعنوان بازیگر و مجری در برنامه های ترکیبی و سریال شروع کرد و او در طی ۱۰ سال گذشته از بازیگران فعال تئاتر استان کرمانشاه بود.

ندا قاسمی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۷ و با بازی در نمایش های مختلفی از جمله نمایش‌ های گاهی، کبوتری ناگهان، بیتلها، چقدر قیافه شما برایم آشنا نیست، پاییز هزار و سیصد و جنگ، سکوت تلخ انارهای شیرین و… آغاز کرد.

ندا قاسمی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۳ در فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد مؤتمن بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دیگری، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ندا قاسمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون نقی سیف‌جمالی، میترا حجار، علی میلانی و ابراهیم اشرفی را تجربه کرد.

 

سریال های ندا قاسمی

سن ندا قاسمی

فعالیت های هنری ندا قاسمی

ندا قاسمی در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ندا قاسمی در این سال، بازیگری در سریال دیگری به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده محسوب می‌شود.ندا قاسمی سال ۱۳۹۶ سریال دیگری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مرجان اشرفی‌زاده همکاری داشته است. ندا قاسمی توانست با بازی در سریال دیگری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر حمیدرضا پگاه، نازنین فراهانی، شیوا ابراهیمی و بهرام شاه‌محمدلو بر تجارب او افزود.

با اینکه ندا قاسمی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. ندا قاسمی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان چهره‌پرداز نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر ندا قاسمی در حرفه‌ی چهره‌پرداز، سریال ویلای من است.

بازی ذر سریال نون خ

خانم ندا قاسمی در سال ۱۳۹۸ با بازی در نقش شیرین خانزاده در سریال نون خ وارد قاب تلویزیون شود که این سریال که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت سبب شهرت وی شد.

ندا قاسمی بازیگر و گوینده در سریال نوروزی نون خ در کنار بازیگرانی چون سعید آقاخانی و پاشا جمالی و هدیه بازوند ، شیدا یوسفی و صبا ایزدپناه بازی قابل قبولی را از خود به جا گذاشت.او در این سریال نقش شیرین دختر خانواده نورالدین خانزاده که این نقش را سعید آقاخانی بر عهده دارد می باشد.

کرمانشاه پتانسیل بالایی دارد

او در مورد استان مورد علاقه خود و پتانسیل بالای این استان در زمینه بازیگری و هنر اینطور ادامه می دهد: کرمانشاه پتانسیل بالایی در زمینه تئاتر و بازیگری دارد و از قدیم الایام که اساتیدی مثل آقای مرتضوی و پلوک در کرمانشاه فعالیت می کردند، این شهر و استان همیشه در جشنواره ها یکی از افتخار آفرین ها بود .

ندا قاسمی در سریال نون خ

ندا قاسمی کرمانشاه

لذت بازیگری برای من

خانم قاسمی در مورد بازیگری که از کودکی به آن علاقه داشته است اینطور ادامه می دهد: برای من بازیگری لذت مطلق است، فارغ از جهان پیرامون گویا در فضای تازه ای نفس می کشم که تماما مکاشفه است.

فکر می کنم بازیگری این قابلیت را دارد که به رشد روحی انسان کمک کند و انسان را در مسیرش به سمت اهداف والایی سوق دهد.

ماجرای تصادف و واژگون شدن خودرو

ندا قاسمی در مرداد سال ۱۳۹۸ در مسیر کرمانشاه به تهران دچار واژگونی خودرو شد. در این حادثه به او و دوستش آسیبی وارد نشد زیرا کمربند ایمنی را بسته بودند.

ندا قاسمی و همسرش

بیوگرافی ندا قاسمی

ازدواج و همسر ندا قاسمی

به نظر می رسد که ندا قاسمی هنوز مجرد است زیرا هیچ عکس و خبری از او و همسرش منتشر نشده است.

پیج اینستاگرام ندا قاسمی :

اگر دوست دارید فعالیت های خانم قاسمی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیگیری کنید می توانید با آدرس پیج اصلی nedaghasemi.official ایشان را پیدا کنید. خانم ندا قاسمی در حال حاضر ۳۵.۹ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

اینستاگرام ندا قاسمی

ندا قاسمی و همسرش

ندا قاسمی در کرمانشاه

ندا قاسمی اینستا

ندا قاسمی

ندا قاسمی در سریال نون خ

ندا قاسمی و سعید آقاخانی

ندا قاسمی Instagram

 

فیلم شناسی ندا قاسمی:

فیلم های سینمایی:

  • خداحافظی طولانی ۱۳۹۳

سریال های تلویزیونی:

  • نون خ فصل دوم ۱۳۹۸
  • نون خ ۱۳۹۷
  • ریکاوری ۱۳۹۷
  • دیگری ۱۳۹۶

منابع : پندار مووی/ نمکستان/ ایرناک/ بخارمگ

بیوگرافی ندا قاسمی | شیرین نون خ

4/5 - (2 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *