بهداشت و سلامت

بهترین دکتر جوانسازی صورت در شاهین شهر

امروزه یکی از دغدغه ‌های اصلی مردم، زیبا بودن ظاهر و جوانی پوست شان است. از همین رو مراکز انجام انواع عمل های زیبایی در شهرهای مختلف کشور از جمله شاهین شهر دایر شده اند. حال به منظور اینکه شما بتوانید راحت تر بین این مراکز انتخاب کنید، ما در این مقاله به معرفی بهترین دکتر جوانسازی صورت در شاهین شهر پرداخته ایم.

اگر شما نیز به این مباحث علاقه مندید و به دنبال بهترین دکتر در شاهین شهر برای انجام عمل زیبایی مدنظر خود می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم که تا آخر این مقاله را خوانده و با ما همراه باشید.

بهترین دکتر جوانسازی صورت در شاهین شهر

برای اینکه یک فرد، دکتری معتبر و خوب به شمار آید، باید دارای یکسری ویژگی ‌ها باشد. اگر یک پزشک این ویژگی ها را دارا بود، بدانید که می توان با خیال راحت به او مراجعه کرد. در غیر این صورت، مراجعه به او عواقب خوبی را در پی ندارد و ممکن است عوارض و نتایجی بدی بعد از عمل برای شما ایجاد گردد.دوتا از اصلی ترین ویژگی های یک پزشک متخصص عبارتند از:

داشتن سابقه شغلی خوب

داشتن تجربه و سابقه خوب، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که باعث می شود که پزشک بر روی تمامی مباحث تسلط بیشتری داشته و نتایج بهتری را برای شما به وجود آورد. لازم به ذکر است که خانم رویا تقی پور، پزشک متخصص کلینیک زیبایی رویایی آبی دارای بیش از 10 سال سابقه شغلی در این زمینه هستند. از جمله سوابق شغلی ایشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 5 سال سابقه انجام کار زیبایی مطب در غرب تهران
  • سابقه 6 سال رژیم غذایی در باشگاه لایف استایل
  • حضور در مسابقات جهانی سال 1399 به عنوان پزشک تیم والیبال نوجوانان
  • سابقه طبابت در مناطق محروم به عنوان پزشک عمومی در سال 1397
  • مسئول فنی بخش پوست و لیزر کلینیک پارس اصفهان در سال 1401

داشتن سابقه تحصیلی خوب

داشتن یک سابقه تحصیلی خوب از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند در نتایج عمل شما تأثیر مستقیم داشته باشد. خانم دکتر رویا تقی پور دارای سوابق تحصیلی پر افتخاری می باشند که در ادامه به آنها پرداخته شده است:

  • جزء رتبه برتران فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه نجف آباد اصفهان
  • جزء رتبه برتران فارغ التحصیل مقطع تخصصی دانشگاه شهید بهشتی تهران
  • جزء نفرات برتر پذیرش مقطع رزیدنتی دانشگاه شهید بهشتی

حال با توجه به این موارد، می توانیم بگوییم که دکتر تقی پور از کلینیک زیبایی رویایی آبی، بهترین پزشک جوانسازی صورت در شاهین شهر هستند که علاوه بر داشتن سوابق خوب شغلی، دارای سابقه خوب تحصیلی نیز می باشند. همچنین شما می توانید جهت اطمینان بیشتر، با مراجعه کنندگان سابق این مرکز، مشورت به عمل آورید. نظرات و رضایات مراجعه کنندگان این مرکز در صفحه اینستاگرام کلینیک می باشد.

خدمات بهترین دکتر جوانسازی صورت در شاهین شهر

 خدمات بهترین دکتر جوانسازی صورت در شاهین شهر

  • جوان ‌سازی پوست: جوانسازی پوست یک روش جوان سازی و زیبا سازی پوست است که به وسیله انجام یکسری کارها بر روی صورت، پوست شما جوانتر و شادابتر می گردد.
  • کاشت مو: کاشت مو، یک روش مناسب برای بازیابی موهای از دست رفته است که به واسطه کاشت فولیکول انجام می شود.
  • کاشت ابرو: تمامی مراحل و ویژگی های عمل کاشت ابرو همانند کاشت مو است با این تفاوت که به جای کاشت فولیکول ها در سر، در ابروها کاشت می شوند.
  • خال برداری: در عمل خال برداری، خال های زائد پوست برداشته شده و ظاهر جوانتر و زیباتری ایجاد می شود.
  • لکه برداری: در این عمل لکه ها و آکنه های زائد پوست که مشکل بزرگی برای خیلی افراد به شمار می آید به طور کامل برداشته و از بین برده می شوند.
  • لیزر موهای زائد بدن: در این عمل موهای زائد بدن توسط لیزر از بین می روند. توجه داشته باشید که نتایج ایجاد شده پس از انجام عمل لیزر، همیشگی هستند و از بین نخواهند رفت. شما می توانید بهترین نتایج را از انجام لیزر موهای زائد در شاهین شهر در کلینیک زیبایی رویایی آبی داشته باشید.
  • تزریق چربی: عمل تزریق چربی جزء عمل های تزریقاتی به حساب می آید که جایگزین مناسبی برای عمل تزریق ژل و بوتاکس نیز است. از این عمل برای چاق کردن صورت، حجم دهی و از بین بردن زخم ها و… استفاده می شود. در این عمل، برخلاف عمل تزریق ژل و بوتاکس که از مواد شیمیایی استفاده می‌شود، بخشی از چربی بدن خود فرد استخراج شده و پس از تصفیه، به ناحیه مورد نیاز تزریق می گردد. از همین رو هیچگونه حساسیتی بعد از عمل برای فرد به وجود نخواهد آمد. لازم به ذکر است که نتایج این عمل نیز دائمی هستند و از بین نمی روند.
  • تزریق ژل و بوتاکس: تزریق ژل و بوتاکس روشی برای از بین بردن چین و چروک ‌های صورت است که به وسیله فلج کردن عضلات صورت انجام می شود. توجه داشته باشید که نتایج این عمل ماندگاری محدودی دارند و پس از گذشت 6 ماه از بین رفته و نیاز به ترمیم مجدد دارند. تزریق ژل و تزریق بوتاکس در شاهین شهر به همراه سایر عمل های دیگر توسط بهترین دکتر جوانسازی صورت در شاهین شهر که خانم تقی پور هستند، انجام می شود.
  • لاغری و تناسب اندام: این عمل به لاغر کردن افراد با استفاده از وسایل مدرن می‌ پردازد و علاوه بر افزایش زیبایی، باعث افزایش سلامتی افراد نیز می شود.
  • بلفاروپلاستی: این عمل روشی مناسب برای از بین بردن پف زیر چشم ها و چین و چروک های اطرف چشم است.
  • لیفت صورت با نخ: یکی دیگر از عمل های زیبایی، زیباسازی صورت و جوان سازی آن با استفاده از نخ های مخصوص است. در این عمل، پوست به واسطه نخ هایی مخصوص کشیده شده و چین و چروک های آن از بین می روند.
  • فیشیال پوست: فیشیال پوست روشی برای تجربه یک آرامش دلپذیر و رهایی از آلودگی های پوستی است.
  • جوان ‌سازی واژن (لابیاپلاستی): لابیاپلاستی یکی از عمل زیبایی است که توسط بهترین دکتر جوانسازی صورت در شاهین شهر انجام می شود. لابیاپلاستی یا همان عمل جوان سازی واژن، عملی مخصوص زنان بوده که در آن به واسطه برش بخشی از لابیاها، ظاهر آنها را بهبود می بخشند. همچنین این عمل باعث افزایش راحتی خانم هایی که به دلیل داشتن لابیاهای بزرگ دچار مشکل می‌شوند، می گردد.

توجه داشته باشید که تمامی این عمل ها در کلینیک زیبایی رویایی آبی توسط دکتر رویا تقی پور به بهترین نحو برای شما انجام می شود. شما می توانید به منظور رزرو نوبت، با این کلینیک با شماره های 09919072567 و 09136416418 تماس حاصل فرمایید و یا به صورت حضوری مراجعه نمایید.

کلام آخر…

بهترین دکتر جوانسازی صورت در شاهین شهر

کلینیک زیبایی رویایی آبی یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در شاهین شهر می‌باشد که دارای پزشکان متخصص است و انواع عمل های زیبایی را برای شما انجام می دهد. دکتر رویا تقی پور پزشک متخصص این مجموعه است که دارای سوابق تحصیلی عالی و همچنین سوابق شغلی بسیاری می باشد که باعث شده اند به بهترین دکتر جوانسازی صورت در شاهین شهر تبدیل شود.

لازم به ذکر است که تمامی نمونه کارهای این کلینیک به همراه نظرات مراجعه کنندگان و سایر اطلاعات راجع به این مرکز، در سایت کلینیک رویایی آبی (drroyaclinic.com) ذکر شده است که شما می توانید با مراجعه به آن، به این موارد دسترسی پیدا کنید.

به این پست امتیاز بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *