از کجا واتساپ را بروزرسانی کنیم؟

از کجا واتساپ را بروزرسانی کنیم؟
از کجا واتساپ را بروزرسانی کنیم؟

از کجا واتساپ را بروزرسانی کنیم؟ اگر به دنبال راه های بروزرسانی واتساپ هستید در این مقاله از مجله روز همراه ما باشید تا نحوه Update واتساپ به ساده ترین روش را باهم بررسی کنیم.

از کجا واتساپ را بروزرسانی کنیم؟

برنامه واتساپ whatsapp یک نرم افزار پیام رسان است که این روز ها کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. نرم افزاری با رابط کاربری آسان و قابلیت های فراوان که توانسته با امکانات ویژه ی خود نیاز های مختلف ارتباطی مخاطبان را پوشش دهد و آن ها را راضی نگه دارد به طوری که این اپلیکیشن تاکنون میلیون ها بار دانلود شده است.

مزایای برنامه whatsapp واتساپ

اگر بخواهیم از محاسن این برنامه جذاب بگوییم باید به مصرف کم اینترنت در آن، حجم کم در عین کاربرد فراوان، امکان تشکیل گروه، امکان ارسال انواع فایل ها، امکان برقراری تماس صوتی و تصویری، امکان اشتراک گذاری وضعیت، امنیت بالا و غیره اشاره کنیم. اما یکی از ایرادات واتساپ وجود نداشتن گزینه بروزرسانی در قسمت تنظیمات می باشد که البته قابل حل است. از حق نگذریم گزینه آپدیت کردن یک گزینه بسیار مهم برای یک پیام رسان به حساب می آید و واتساپ برخلاف بسیاری از پیام رسان ها از داشتن آن در خود برنامه محروم است.

آموزش بروزرسانی واتساپ از گوگل پلی

می‌توانید به راحتی از فروشگاه برنامه گوشی خود واتساپ را به‌روزرسانی  کنید. لطفاً‌ توجه کنید اگر پیامی دریافت کردید که در نسخه واتساپ شما پشتیبانی نمی‌شود، باید برنامه را به‌روزرسانی‌ کنید. توصیه می‌کنیم همیشه از جدیدترین نسخه واتساپ استفاده کنید. جدیدترین نسخه حاوی جدیدترین ویژگی‌ها و رفع اشکال‌هاست.

آپدیت واتساپ برای اندروید : پیام‌رسان واتساپ در Google Play Store را پیدا کنید، سپس به‌روزرسانی را بزنید.

آموزش بروزرسانی واتساپ از اپ استور

می‌توانید به راحتی از اپ استور گوشی خود واتساپ را به‌روزرسانی کنید.برای این منظور مطابق دستور عمل زیر اقدام کنید.

آپدیت واتساپ برای iPhone : پیام‌رسان واتساپ در Apple App Store را پیدا کنید، سپس UPDATE را بزنید.

به روز رسانی واتساپ چه فوایدی دارد؟

آپدیت واتساپ موجب عملکرد سریعتر و بهتر برنامه می شود. همچنین اصولا نسخه ی جدید یک برنامه قابلیت های جدیدی دارد که نسخه های قبلی فاقد آن بوده اند و شما با آپدیت کردن برنامه می توانید از آنها استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *