دکوراسیونسبک زندگی

خرید مبل از کارخانه، نکاتی که کمتر کسی به شما بگوید + تجربه شخصی!

شاید با خود فکر کنید که خرید مبل از کارخانه بهترین انتخاب است، چرا که به قیمت عمده یک محصول را خریداری کردید. اما باید بگوییم که اشتباه فکر می‌کنید تا پایان این پست آموزشی با ما همراه باشید و سپس تصمیم بگیرید که خرید مبل از کارخانه انجام شود و یا از مراکز معتبر این حوزه انجام گردد. ما برای ارائه اطلاعات مناسب از مشاورین سایا دکور کمک گرفتیم، مجموعه ای که تجربه همکاری با بیش از 10 برند معتبر مبل دارد و می‌تواند اطلاعات مناسبی به ما دهد.

خرید مستقیم مبل از تولیدی یافت آباد

اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم، از منظر 90 درصد مردم یافت آباد بورس مبل کشور است و هر ساله افراد بسیار زیادی به آن مراجعه می‌کنند تا مبل خود را خریداری کنند. در سال‌های 85 تا 98 شاید خرید مبل از تولیدی یافت آباد به صورت مستقیم بهترین گزینه بود. اما در حال حاضر چنین کاری صرفه اقتصادی زیادی به دنبال نخواهد داشت. دلیل این موضوع نیز عدم درک مناسب شما از متریال و نوع رنگ مبل می‌‌باشد. خرید مبل چستر جدید از تولیدی های یافت آباد در قیمت های بسیار متنوعی انجام می‌شود. برای یک محصول با ظاهری ثابت می‌توانید قیمتی در حدود 30 تا 80 میلیون تومان یافت کنید و همین تفاوت قیمت مبل چستر در یافت آباد باعث شده است کمی شرایط خرید در آنجا پیچیده شود.

 از کارخانه مبل بخریم یا نه

ممکن است که شما یک مبل راحتی چستر عربی را به قیمت 40 میلیون تومان خریداری کنید، اما جک نامناسب و همچنین کیفیت نشیمن بد آن شما را پشیمان کند. در این زمان یک کالای ارزان را به قیمتی گزاف خریداری کردید. همین مدل مبل راحتی در مراکز معتبر قیمتی بین 60 تا 78 میلیون تومان دارد. زمانی که یک شخص به شما تخفیف میدهد باید علت آن را جویا شوید. برخی مواقع شرکت های معتبر مانند سایا دکور به دلیل خرید بالایی که دارند و قیمت تمام شده پایین‌شان، این محصول را با تخفیف به فروش میرسانند. هر ارزانی باید علتی مشخص داشته باشد و صرفا کاهش کیفیت متریال به دلیل ارزانی ریسک بالایی به همراه دارد. برای مثال در این لینک، این محصول را به عنوان نمونه قرار می دهیم تا شما آن را بررسی کنید.

 خرید مبل از کارخانه

از سایت آنلاین مبل بخریم و یا به تولید مبل چهاردانگه مراجعه کنیم؟

زمانی که قصد خرید چند دست مبل در طرح و رنگ متفاوت دارید، قطعا کارخانه بهترین گزینه خواهد بود. چرا که خرید شما در قالب یک قرار داد رسمی انجام می‌شود و دو طرف متعهد انجام تعهدات خود می‌باشند. اما برای خرید یک و یا دو دست مبل قرارداد رسمی بین شما و سازنده برقرار نخواهد بود و ممکن است بدقولی صورت بگیرد. با این حال خرید مبل از کارخانه و سایت‌های معتبر را مقایسه خواهیم کرد.

مزایا و معایب خرید مبل از کارخانه

+ قیمت متنوع

+ هزینه ارسال شهری رایگان

+ مشاهده نوع چوب از نزدیک و مراحل تولید یک دست مبل
– عدم پشتیبانی به موقع

  • عدم ثبت توضیحات دقیق در مورد محصول
  • حاشیه سود نامشخص فروشنده و امکان تغییر متریال
  • ارائه فاکتور دستی بدون مهر معتبر
  • عدم ارائه گارانتی محصول
  • بسته بندی نامناسب
  • انتخاب یک مرکز خرید به صورت تصادفی « خرید از دلال »
  • خرید محصول دست دوم و یا تعمیری
  • زمان تحویل نامشخص
  • شرایط پرداخت نامناسب

مزایا و معایب خرید مبل از سایت‌های معتبر

+ امکان بررسی مدل های مختلف از زوایای متفاوت

+ مقایسه قیمت

+ ارسال ضمانت نامه معتبر با فاکتور رسمی

+ پشتیبانی قوی و در ساعات مختلف شبانه روز

+ تنوع بالای پارچه و رنگ محصولات

+ اطمینان از خرید محصول نو و استفاده نشده

+ ارائه مشاوره تخصصی بر اساس نیاز مشتری

+ سفارشی سازی محصول

+ شرایط پرداخت ویژه

+ خرید پایین تر از قیمت تولیدی با کیفیت بالاتر از تولید و کارخانه

+ امکان بررسی مبل از نزدیک و نشستن روی آن

  • گاها تنوع کم در یک دسته بندی خاص
  • محدودیت در خرید اقساطی و چکی
  • مدت زمان طولانی « البته این موضوع با توجه به مرکز خرید متفاوت است و در برخی مراکز موعد تحویل حتی از کارخانه نیز نزدیک تر است. »

خرید مستقیم مبل از تولیدی ملایر بهتر است و یا خرید مستقیم مبل از کارخانه تهران

اگر به دنبال مبل طرح فرانسوی و یا مبل استیل هستید، قطعا ملایر یکی از معتبرترین شهرهایی است که برای خرید می‌توانید روی آن حساب باز کنید. اما زمانی که به ملایر و تولیدی‌های متنوع آن مراجعه می‌کنید، متوجه خواهید شد که قیمت آن  با شو روم و یا کارخانه های‌ تهران تفاوت چندانی ندارد. از طرفی شما بیشتر کلاف چوبی محصولات را پیدا می‌کنید و برای رویه کوبی و رنک گاری محصول خود باید از افراد دیگر کمک بگیرد. برون سپاری به افراد نامناسب خود باعث بالا رفتن قیمت مبل می‌شود. از طرفی در بیشتر کارگاه های رویه کوبی و یا رنگ کاری کیفیت هر کار با کار دیگر متفاوت است.

 خرید مبل از کارخانه خوبه یا بد

خرید مستقیم مبل از تولیدی کرج « خرید مبل 5 میلیون تومان »

اگر شما هم به دنبال خرید مبل از کارخانه می‌باشید، قطعا با آگهی های خرید مبل از تولیدی به قیمت درب کارخانه با ماهیانه 5 میلیون تومان برخورد کردید. معمولا این نوع آگهی ها بیشتر حالت تبلیغاتی دارند و ارزش مراجعه حضوری نخواهند داشت. چرا که برای خرید مبل با ماهیانه 5 میلیون تومان باید 50 درصد مبلغ مبل را در زمان تسویه پرداخت کنید.

الباقی نیز به صورت ماهیانه پرداخت خواهید کرد با این تفاوت که سود آن را مرکب پرداخت می‌کند. به عنوان مثال یک دست مبل 75 میلیون تومانی با 35 میلیون تومان پیش پرداخت و 12 قسط 5 میلیون تومانی به قیمت 95 میلیون پرداخت کرده اید، البته هزینه ارسال و بسته بندی را نیز به آن باید اضافه کنید که عددی در حدود 100 میلیون تومان خواهد شد.

قیمت مبل ارزان دست دوم بیشتر از خرید مبل از مراکز معتبر خواهد بود!

اگر نیم نگاهی به آگهی مبل های دست دوم داشته باشید، متوجه خواهید که قیمت برخی از آن ها نسبت به مبل های نو که در سایت‌های معتبر مانند آف دکور، دیجی کالا، سوفا مبل، سایا دکور و… می‌‌باشد بیشتر است. از طرفی شما در مورد متریال و همچنین ساختار آن نیز اطلاعات کافی ندارید و خرید شما همراه بارسکی

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت ویژه در مورد خرید مبل از کارخانه و چالش های آن صحبت کردیم. در صورتی که تجربه خرید مبل از کارخانه دارید، آن را در بخش نظرات با ما مطرح کنید تا دیگران نیز از نظر شما استفاده کنند. به صورت کلی خرید تکی از کارخانه به دلیل ابهامات بسیار زیاد کار عاقلانه ای نیست و می‌تواند برای خریدار گران تمام شود.

5/5 - (1 امتیاز)

‫2 دیدگاه ها

  1. من اتفاقا به همین مورد مشابه برخوردم که میخواستم آفلاین خرید کنم و چند باری که به یافت آباد سر زدم قیمت ها خیلی متفاوت بود ولی تونستم آنلاین یه قیمت معقول و کیفیت مناسب پیدا کنم…پیشنهاد میکنم یه سری به فروشگاه های آنلاین بزنید و بعدش برین محصولاتشون رو حضوری ببینین و بعد راحت خرید کنید.

  2. سلام من دقیقا خیلی وقته که دارم دنبال یک همچین محتوایی میگردم؛ عمدتا افرادی که مقاله مینویسن میخوان محصولات خودشون رو به ما بفروشن ولی دقیقا چنین چیزی که بیاد جامع و کامل همه این توضیحات رو در قالب تجربه شخصی به ما بگه رو من جایی ندیدم…خیلی بابت مقاله جامعتون تشکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *